Duyuru

Collapse
No announcement yet.

INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

    clapclap clapclap clapclap Vallahi tebrikler,çok yeteneklisiniz...
    2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

    Yorum


    • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

      Diğer konuda da referans olması açısından paylaştım, bu konuyu okuyan arkadaşlar için; http://www.insigniateam.com/forum/index.php?topic=18556

      Son Wideband AFR ile ayar sonucu 2.8mm uç + 1.35 bar temel kurguda haritamız şu şekilde.



      Saygılar.

      Yorum


      • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

        Merhabalar, konu fazlalığına yol açmamak için buraya yazıyorum.
        Özençler firmasına BRC lpg sistemi taktırmıştım. Yaklaşık 6000 km oldu. Lpg ile ilgili herhangi bir problemim bulunmamakta. Ancak aracı sabah çalıştırırken, marş geç almaya başladı. 5-10 saniyeyi buluyor çalışması bazen. Benzin pompası değişmeli diyecekler için şunu söyleyeyim. iki gün benzinde kullandım. Kesinlikle marş kolayca alıyor. Buralarda mekanik ustası olmadığı için öncelikle foruma yazayım dedim.
        teşekkürler...

        Yorum


        • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

          Orjinal yazı sahibi: osmntskn
          Merhabalar, konu fazlalığına yol açmamak için buraya yazıyorum.
          Özençler firmasına BRC lpg sistemi taktırmıştım. Yaklaşık 6000 km oldu. Lpg ile ilgili herhangi bir problemim bulunmamakta. Ancak aracı sabah çalıştırırken, marş geç almaya başladı. 5-10 saniyeyi buluyor çalışması bazen. Benzin pompası değişmeli diyecekler için şunu söyleyeyim. iki gün benzinde kullandım. Kesinlikle marş kolayca alıyor. Buralarda mekanik ustası olmadığı için öncelikle foruma yazayım dedim.
          teşekkürler...
          Tahminim; harita zengin olduğu için LTFT değeriniz eksilere düşmüştür. Gazda iken arac lambda ile ltft düşürerek yakıt azaltması yapiyordur. Ilk marsta ltft dusuk oldugundan bu az benzin gonderdigi icin arac duzgun mars almıyordur. 2 gun benzinde kullandığınızda harita ltft duzeldigi icin duzgun mars alıyor. Pompada bir sorun yok. Lpg ayarlarınızı bir kontrol etsinler. Enjektorlerden biri aracı kapattığınızda manifolda gaz bırakıyor da olabilir. Bu sebepten de olur onu da kontrol etsinler. Aynı zamanda benzin de tazelemeniz gerekiyor arada. Benzin deponuzu yarı depo civarında tutarsanız bu ve diğer sıkıntıları yasama olasılığınız da düşer.

          Saygılar.

          Yorum


          • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

            çok teşekkür ederim. en yakın zamanda ayarına baktıracağım. Lpg konusunda gerçekten çığır açtınız. saygılarımla...

            Yorum


            • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

              merhabalar
              özençlerden mehmet beyi aradım. problemimi anlattım. verdiği cevap regülatörün gaz kaçırdığı şeklinde oldu ve beni trabzon brc servisine yönlendirdi. parçayı oradaki usta köpükle test etti ve gerçekten kaçırıyordu. parça söküldü ve garantiye gitti. bu problemi yaşayacak olan arkadaşlara bilgi vermesi açısından buraya yazıyorum.
              ilginize teşekkürler...

              Yorum


              • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

                Orjinal yazı sahibi: osmntskn
                merhabalar
                özençlerden mehmet beyi aradım. problemimi anlattım. verdiği cevap regülatörün gaz kaçırdığı şeklinde oldu ve beni trabzon brc servisine yönlendirdi. parçayı oradaki usta köpükle test etti ve gerçekten kaçırıyordu. parça söküldü ve garantiye gitti. bu problemi yaşayacak olan arkadaşlara bilgi vermesi açısından buraya yazıyorum.
                ilginize teşekkürler...
                Sorununuzun çözüldüğüne sevindim. Geçmiş olsun. İlginç. Regülatör kaçırıyorsa manifolda kaçırmıyor ki. Sabah zor çalışmasında son akla gelecek birşey. Şöyle bir senaryoyu düşündüm; acaba gaz kaçırdığı için basınç düşüyor, az gaz gidiyor ve araç yakıtı arttırıyor; bu yüzden sabah fazla benzinden dolayı aracınız boğuluyormuydu. Sonrasında uzun zaman benzinde kullanınca yine harita düzeliyor ve sıkıntı olmuyor şeklinde. Çiğ benzin kokusu oluyormuydu sabah zor çalıştıktan sonra?

                Yorum


                • aracı yeni aldım lpg li, araçta çelik subap olup olmadığını öğrenmek için servisemi gitmem lazım. dediğiniz sarı musluk uyarısını gördüm ama 300 km yol yaptım tekrar yanmadı. 175 binde araç.lpg düğmesi landiranzo ama kite bakmadım.

                  Yorum


                  • Merhabalar;
                    Aracımda Vialle Liquidsi sıvı sistem lpg mevcut. Montaj yapan firmanın ayarlarıyla 18000 km yol yaptım. Şuana kadar çok şükür bir problem yaşamadım. Genelde aracı çok yüksek devirli dip gaz kullanmıyorum ek bilgi olarak. Atraksiyonları benzinde yapıyorum Genel olarak problem yaşamadım. Alt devirlerde genel bir cansızlık var.
                    MAP ve MAF sensörleri 2009 yılından beri 88000 km içinde hiç temizlenmemiş durumda. Yarın onları temizleyeceğim inşallah.

                    Sistemime dair araç lpg de rolantide çalışıyorken tüm konfigrasyon ekran görüntülerini aşağıda paylaşıyorum.
                    Bir de 2dk lık bir gezinti sonrası Torqu LTFT ve STFT değerlerini paylaşıyorum.

                    Bu sıvı sisteme göre yorumlarınızı ve değerli tavsiyelerinizi bekliyorum.

                    Obd ölçümü; https://www.dropbox.com/s/dih6xv8qlc...72126.jpg?dl=0
                    Ayar ekran görüntüleri; https://www.dropbox.com/s/ylnqt0yekl...LANTI.rar?dl=0
                    2009 insignia 1.6T Cosmo - CDC400 - Ergonomik Spor Deri Koltuk

                    Yorum


                    • Değerli ve öğretici paylaşımlarınız in çok teşekkürler. Ankara'dan selamlar

                      Yorum


                      • Arkadaşlar merhabalar. Konu biraz eski ama malum ben aracıma yeni kavuştum Öncelikle paylaşım için çok teşekkürler çok yararlı bir paylaşım olmuş. Aracım insignia 1.6 turbo. Malum lpg taktırmaya karar verdim. Seçtiğim sistem prins vsi2 valve care. Diğer siatemlerden biraz pahalı ama herkesin tavsiyesi bu yönde. Ben sübapları bahsettiğimiz gibi lpgyi uyguladıktan 25-30000 km sonra taktırmayı düşünüyorum. Peki taktırıken bahsettiğimiz evvediyalik sübapları nasıl bulucam? Kime taktırıcam? Bide konu çok eski olduğundan şimdi daha iyi bir sistem varmı? Sübapları eritmeyecek mesela?Ankara'dan selamlar...

                        Yorum


                        • Orjinal yazı sahibi: Batu006 View Post
                          Arkadaşlar merhabalar. Konu biraz eski ama malum ben aracıma yeni kavuştum Öncelikle paylaşım için çok teşekkürler çok yararlı bir paylaşım olmuş. Aracım insignia 1.6 turbo. Malum lpg taktırmaya karar verdim. Seçtiğim sistem prins vsi2 valve care. Diğer siatemlerden biraz pahalı ama herkesin tavsiyesi bu yönde. Ben sübapları bahsettiğimiz gibi lpgyi uyguladıktan 25-30000 km sonra taktırmayı düşünüyorum. Peki taktırıken bahsettiğimiz evvediyalik sübapları nasıl bulucam? Kime taktırıcam? Bide konu çok eski olduğundan şimdi daha iyi bir sistem varmı? Sübapları eritmeyecek mesela?Ankara'dan selamlar...
                          Konu eski de olsa, bilgiler güncel.
                          Prins taktırmanızı kesinlikle önermiyorum. ( Kite lafımız yok, gayet kaliteli ancak)

                          1- Prins diğer kitlere göre çok pahalı - vereceğiniz farka 2 kere sübap değiştirirsiniz.
                          2- Bağlanıp ayar yapılamıyor, konuda anlatılanlar bu kite uygulanamıyor.

                          2 no'lu maddeden dolayı : Landi Renzo, Prins ve BRC nin son serisini kimseye önermiyorum.

                          Size çok hoşunuza gidecek önerim olacak : Atiker Grand ve Wideband AFR sensörü ile düzgün bir ayar. Başka bir şeye ihtiyacınız yok.
                          Fikrin kadar varsın!

                          Yorum


                          • Landırenzo onun kitlerinin servis tarafından kilitlerip dışarıda müdahale edilmesini engellendiği şeklinde bir durum var. Wide bant cihazınız bu şekildeki kitle bağlanabiliyor mu?

                            Yorum


                            • Orjinal yazı sahibi: balkes View Post
                              Landırenzo onun kitlerinin servis tarafından kilitlerip dışarıda müdahale edilmesini engellendiği şeklinde bir durum var. Wide bant cihazınız bu şekildeki kitle bağlanabiliyor mu?
                              üstteki yorumumda belirttim. Malesef bağlanamıyoruz.

                              wideband AFR sensörü anladığınız sensör değil, Egsoz'a bağlanıp ölçüm yapmamızı sağlayan bir sensör. LPG beynine bağlanma ile ilgisi yok.
                              Fikrin kadar varsın!

                              Yorum


                              • Vayyy ilk defa farklı bi lpg markası önerisi alıyorum. Prins e ayar yapılamaması ilginç. Ben Landirenzo ile ikisi arasında kalmıştım. Arada 250 tl gibi komik bi rakam olduğu için prinsi tercih etmiştim taki siz olaya farklı bi soluk kazandırana kadar. Forumda romano taktıran bi arkadaşımlada konuşmuştum gayet memnundu. Dediğiniz kiti araştırıcam Size sorum
                                1. Turbo kitli bi sistemmi?
                                2. Dediğiniz kit böylemi bilmiyorum ama sıvı sistem bi ürün nasıl olur? Bu benzinde yakan türden?

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X