Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Insignia 2017

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #46
    Ynt: Insignia 2017

    Türkçe Açıklama Geldi

    Büyüleyici tasarım: Zarif coupé tarzı hatlar ve üstün aerodinamik yapı
    Daha hafif: Bir önceki modelden 175 kg’a kadar daha hafif
    Muhteşem teknoloji: Sınıfının en sofistike dört çeker sistemi
    Göz alıcı yenilikler: Yeni nesil IntelliLux LED® farlar
    Rakipsiz konfor: AGR sertifikalı sağlıklı koltuklar
    Dünya prömiyeri: Mart 2017’de Cenevre Uluslararası Otomobil Fuarı’nda
    Opel’in yeni nesil amiral gemisi daha ilk bakışta “yeni” ismini hak ettiğini kanıtlıyor. Avrupa genelinde 900 bin adet satış rakamına ulaşan ve 2009 Avrupa’da yılın otomobili seçilen birinci nesil Insignia’dan tamamen farklı bir tasarıma sahip. Aks mesafesi 92 mm uzatılarak daha da ferah bir iç mekan sağlandı. Bu farkı özellikle arka koltukta oturan yolcular hissedecek. Uzatılan aks mesafesi tasarımcıların yeni Insignia Grand Sport’a daha atletik ve çarpıcı bir şekil vermelerine de imkan tanıdı: Yeni Insignia Grand Sport daha uzun, yere daha yakın, bir coupé’nin esnek hatlarına ve üst sınıf otomobillerin cesur duruşuna sahip. Yeni tasarımı ile Opel’in amiral gemisi olduğunu her yerde hissettirecek.

    Yeni Astra’da olduğu gibi, Yeni Insignia’nın da geliştirme sürecinde verimlilik kilit unsur olarak öne çıktı. Kullanılan hafif materyaller ve geliştirilmiş mühendislik çözümleri sayesinde yeni Insignia 175 kg’a kadar hafifledi. Bu, sürüşte çeviklik ve hassasiyete doğrudan etki ediyor. Segmentindeki en sofistike sistem olan tork vektörleme yeteneğine sahip dört çeker sistemi gibi yüksek teknoloji özelliklerini bünyesinde barındıran Yeni Insignia Grand Sport, yeni sekiz ileri otomatik vitesi ile sürücüsünün bu özellikten en üst seviyede faydalanmasını sağlıyor.

    Ayrıca, Yeni Insignia Grand Sport sürüşü daha güvenli, daha rahat ve daha konforlu kılan birçok üstün teknolojiyi de içerisinde barındırıyor. Astra’nın beğeni ile karşılanan Sürüşe Duyarlı LED Matrix ön far sistemini daha da geliştiren Opel mühendisleri, Yeni Insignia için ikinci nesil IntelliLux LED® Matrix farları ortaya çıkardılar. Yeni farlar daha hızlı, daha keskin ve daha güçlü. Uzun farları ise 400 metreye kadar ulaşabiliyor. Direksiyona ufak müdahalelerde bulunan Şerit Takip Sistemi, kritik bilgileri ön cama yansıtan yeni Head-up-Display Sistemi, 360 derece kamerası gibi teknolojiler, AGR sertifikalı premium koltuklar, ön ve arka koltuk ısıtması ve ısıtmalı ön cam gibi konfor özellikleri ile birleşiyor. Elbette son nesil bilgi-eğlence sistemi IntelliLink ile Yeni Insignia sürücüsüne çarpıcı bağlantı imkânları da sunuyor.

    Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik “Yeni Insignia Grand Sport ile hedefi tam on ikiden vurduğumuza inanıyorum. Yeni amiral gemimiz Yeni Astra’nın beğenilen tüm özelliklerini aldı ve onları bir üst seviyeye taşıdı. Yeni Insignia Grand Sport’un sınıfındaki hiçbir rakibi bu kadar çok ultra modern teknolojiyi bünyesinde barındırmıyor. Yeni modelimiz hafif, çevik ve keyifli. Tasarımcılarımız bu modelimize üst sınıf araçlarla başa baş durabilecek zarafet ve atletizmi kazandırdılar, fiyatı ise rakiplerini kıskandıracak seviyede olacak. Yeni Insiginia, Grand Sport ismini gerçekten hak ediyor,” dedi.

    Duyguların Saf Hali: Monza Concept’ten Esinlenen Tasarım

    Monza Concept’in Yeni Insignia Grand Sport’un iç ve dış tasarımına ilham vermesi şaşırtıcı değil, çünkü tasarımcılar, Yeni Insignia’yı yaratırken Monza Concept tasarım stüdyosunda bulunuyordu.

    Otomobilin içinde en küçük detaylara dikkat edildiği kolayca görülüyor. Kokpit Opel’in “Alman mühendisliği heykelsi tasarımla buluştu” şeklinde özetlediği tasarım felsefesini yansıtıyor. Gösterge paneli zarifçe şekillendirilmiş, sürücüye dönük ve yatay yerleştirilmiş yapıya sahip. Tasarım genel olarak verimlilik, keskinlik ve ferahlık hissi uyandırıyor. Arka taraftaki yolcular yeni tasarım ve oranlardan memnun olacak. 490 ile 1.450 litre arasında değişen bagaj hacmi ise oldukça etkileyici.

    Sürüş keyfini artıran sürüş teknolojileri

    Yeni Insignia Grand Sport’un sürüşü en az görüntüsü kadar dinamik. Yeni model, 2017’de pazara sunulduğunda son nesil turbo motorlar ve şanzımanlar ile gelecek. Sürtünmesi azaltılmış, verimli sekiz ileri yeni otomatik vites öne çıkanlar arasında. Öncelikle sadece dört çeker sistemlerle birlikte sunulacak bu yeni vites, sınıfında lider vites değiştirme konforu sunacak. Yeni Insignia Grand Sport’un akıllı tork vektörleme yeteneğine sahip yeni dört çeker sistemi ise sınıfındaki en sofistike sistem.

    Daha da geliştirilen FlexRide şasi, her sürüş tarzına göre uyum sağlayacak ideal sürüşün temelini sağlıyor. Sistem; amortisörleri, direksiyonu, gaz tepkisini ve otomatik vites seçeneğinde vites değiştirme noktalarını sürücünün belirlediği “Standard,” “Sport” ya da “Tour” modlarına uyumlu olarak değiştiriyor. Seçilen moda göre direksiyon ve gaz tepkileri değişiyor ve ESP daha geç ya da erken devreye giriyor.

    Önce Güvenlik: Çarpıcı destek sistemleri

    Yeni Insignia Grand Sport’un öne çıkan özelliklerinden birisi de yeni nesil LED teknolojisi ile Opel mühendisleri tarafından geliştirilen Opel’in yenilikçi ve ödüllü adaptif IntelliLux LED® Matrix farlarının ikinci nesli. Uzun farların artık dikey olarak yerleştirilmiş 32 bölmesi bulunuyor. Bu rakam Astra’dakinin iki katı.

    Yeni farların yanı sıra Yeni Insignia Grand Sport’ta aşağıdaki sürücü destek sistemleri de mevcut:

    Head-up-Display: Hız, trafik işaretleri, hız sınırlayıcısının ayarlı hızı ve navigasyon yönlendirmesi sürücünün gözü önüne, direkt olarak ön cama yansıtılıyor. Böylece sürücünün gözlerinin sürekli yolda kalması sağlanıyor.
    360 derece kamera: Aracın dört yanında bulunan kameralar 360 derece kuşbakışı görüntü sağlıyor ve park manevralarını kolaylaştırıyor.
    Adaptif Cruise Control (ACC): Önde seyreden otomobil ile mesafeyi ölçüp hızı ayarlıyor. Eğer mesafe ani bir şekilde azalırsa ACC otomatik acil durum freni yapıyor.
    Şerit takip özelliğine sahip Şerit İhlali Uyarı Sistemi: Direksiyona ufak müdahalelerde bulunuyor ve gerekirse alarm ile sürücüyü uyararak istemsiz şerit dışına çıkışları engelliyor.
    Akan Trafik Uyarısı: Sistem arka tampondaki sensörleri kullanarak 20 metreye kadar aracın 90 derecelik alanında sağ ve soldan gelen araçlar için sürücüyü uyarıyor. Bu kapalı bir alandan geri vitesle çıkarken sürücüye çok yardımcı olacak bir özellik.
    Tek kelimeyle çarpıcı: En üst seviye konfor ve bilgi-eğlence

    Yeni Insignia Grand Sport konforda da standartları belirliyor. Opel, otomobillerinde AGR sertifikalı koltukları sunan sayılı üreticilerden biri ve bu ortopedik koltukların geniş kitlelere ulaşması için en büyük çabayı gösteriyor. Premium ergonomik ön koltuklar standart ayarların yanı sıra elektrikli yan destek ayarına, masaj, konum hafızası ve havalandırma seçeneklerine sahip.

    Opel’den bekleneceği üzere, eğlence ve bağlantı seçenekleri Apple CarPlay ve Android Auto uyumlu IntelliLink sistemleri ile sağlanıyor. Önceki modellerde olduğu gibi akıllı telefonlar otomobilin bilgi-eğlence sistemine sorunsuz bağlanırken, artık kablosuz olarak şarj da edilebilecek.

    Opel’in yeni amiral gemisi Mart 2017’de Cenevre Uluslararası Otomobil Fuarı’nda dünya prömiyerini yapacak.

    http://media.opel.com/media/tr/tr/op...and-sport.html



    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

    Yorum


    • #47
      Ynt: Insignia 2017

      Yenı amiral gemisi. ıbare tam oturmus

      Yorum


      • #48
        Ynt: Insignia 2017

        Orjinal yazı sahibi: Beschäler Insignia
        Videoda 4:09 - 4:22 saniyeleri arasında iç mekan hakkında ufak bir detay ilişti gözüme.

        Ön kapılarda ambiyans led aydınlatma var. Bu aydınlatmayı VW den hatırlarsınız. İçerde çok güzel bir görünüm kazandırır ayak aydınlatmalar da yanar umarım güzel bir detay olmuş bu.

        Yorum


        • #49
          Ynt: Insignia 2017

          Bu araç dolu paket (cosmo ya da excellence), 1.6 dizel otomatik olarak 155.000-160.000 lira civarında olacaktır (bakınız Talisman, Passat). kendimizi ona göre hazırlayalım, para biriktirmeye başlayalım
          ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

          Yorum


          • #50
            Ynt: Insignia 2017

            Fiyat konusunda benim de şüphelerim var ve 150 altı olmaz diye düşünüyorum....

            Yorum


            • #51
              Ynt: Insignia 2017

              Kimse alinmasin disi eski kasanin yanindan gecemez arabanin agirligi gitmis ben hic begenmedim
              Canlisini begenirim
              Insallah
              Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


              Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

              F10 Msport

              Yorum


              • #52
                Ynt: Insignia 2017

                Heyyy maşallah.. hasta oldum resmen... reisss ne zaman sipariş veriyoruz...

                1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..

                Yorum


                • #53
                  Ynt: Insignia 2017

                  Bir önceki kasa daha iyi beğenmedim
                  [IMG width=500]http://i90.photobucket.com/albums/k276/deathroww_06/uye_imza/DBF5ED50-30E0-4F9F-B916-121DD52EB61C.jpg[/img]

                  Mondeo 2.0 240 hp selectiv

                  Yorum


                  • #54
                    Ynt: Insignia 2017

                    Ön logo altında kamera var sanırım.
                    Ön koltuk kafalıklarında öncekiler gibi tuş bulunmuyor, kafalık öne doğru ayarı kaldırılmış.
                    Daha önce ön kapıda bulunan üstten aşağaya oradan arkaya doğru uzanan aerodinamik yapı bu sefer arka kapıdan öne doğru getirilmiş.
                    Ön kısım son kasa mondeo'yu anımsatıyor gibi. Büyük panjuruyla.
                    Bagaj kapağı, stop tasarımı vs. astra j sedana astra k farlarını uydurmuşlar gibi duruyor.
                    O eski sportifliğini kaybetmiş.
                    Döşemelerde premium algısı baya artmış.
                    Yine Astra K ile çok çok benzer bir konsol tasarımı kullanılmış. J ile ilk Insignia'lar benziyordu fakat J daha sportif duruyordu tuş tasarımı olarak.

                    Canlısını görene kadar makyajsız kasanın arkası, makyajlı kasanın da iç tasarımı benim için daha güzel kalacak.

                    Yorum


                    • #55
                      Ynt: Insignia 2017

                      8 ileri şanzıman Aisin Warner'in ürettiği AF50-8 şanzıman. ZF değilmiş. Ayrıca başta 4x4 ve 2.0 litre direkt enjeksiyonlu motorlar ile kombine edilmesi malesef kötü olmuş.

                      https://www.youtube.com/watch?v=cDi_QS0r_PM

                      Videonun 3:50'de adam 1.94 boyunda olduğunu söylüyor. Buna rağmen diz ve baş mesafesine bakın, içi 2 oda 1 salon gibi heralde

                      Yorum


                      • #56
                        Ynt: Insignia 2017

                        welcome



                        2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                        Yorum


                        • #57
                          Ynt: Insignia 2017

                          2017'nin ikinci yarısında gelecekmiş

                          Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
                          Şimdi F30 Modernline Sunroof

                          Yorum


                          • #58
                            Ynt: Insignia 2017

                            https://youtu.be/kCSUWz0MXQw
                            İnsignia 2014 Cosmo 1.6 170hp, Marjet Sıvı Sistem LPG, Zeytin Yeşili, Otomatik, FlexRide Paketi, Çevre Görüş Paketi 2, Sunroof, BOSE Ses Sistemi, Park and Go Paketi, Isıtmalı Siena Perfore Deri Koltuklar

                            Yorum


                            • #59
                              Ynt: Insignia 2017

                              Anketi de cevapladım, kesinlikle çok beğendim. Passatta tunder gri diye bir renk var bu arabada çok şık durur, umarım renk skalasına eklerler bu rengi. Aracın içinin gerçekten premimum bir havası var, ünlü tekstil markalarının kumaşları gibi duruyor, çok havalı. Multimedya düğmelerinin çoğu direksiyona taşınmış, konsol daha sade olmuş. Bendeki araç eski kasa, konsolda o kadar çok düğme varki sanki uçak kullanıyorum. :-)) sürüş modları (Flexi Ride) tuşların yeri hemen vitesin önünde, keşke sol tarafa el freni hizasına koysalardı ama yinede çok güzel yere konumlandırılmış, eski ve makyajlı kasada yeri hiç hoşuma gitmiyor. Aracın canlısını görünce umarım fotolardan/videolardan daha iyidir demek istiyorum, aracın içinde yumuşak malzeme kullanılıp trrim sesleride kesilmişse süper işte, farlar çok güzel diyecek birşey yok, heyecanla canlısını görmeyi bekliyorum.

                              Yorum


                              • #60
                                Ynt: Insignia 2017

                                Bozdurun dolarları

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X