Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Insignia'da beğenmediğiniz yönler nedir?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • zamanla ısınıp sağa çek uyarısı veren, dur kalka dayanamayan patlamaya hazır bomba misali masrafıylada korkutan 200 e 35 saniyede ulaşan dsg yerine 40 saniyede 200e çıkan insignia şanzumanını tercih ederim şahsen. Ama dsgnin sessizliğine seriliğine de asla lafım yok gerçekten yağ gibi kaydırıyor aracı ve yakıt tasarrufu da sağlıyor.
    1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
    Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

    Yorum


    • Yeni çıkan dsg li araçlarda bu bahsedilen sorunlar ortadan kaldırılmış deniyor. Yanlış mı biliyorum?
      @Murat
      2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

      Yorum


      • Ben arkadaşın yorumunda bir yanlışlık göremedim, her kusuru konuşmalıyız, eğriye eğri, doğruya doğru. Bizim şanzımanlar DSG gibi gücü yere aktaramıyor. Bu yüzden de özellikle düşük hızlarda performans olarak rakiplerinin hep gerisinde. Ancak bunu bilerek ben 2. kez Insignia'yı tercih ettim çünkü bu fiyata daha iyisi yok...

        DSG'nin son versiyonlarında sıkıntı yok, daha önce de "yağlı" versiyonlarda sıkıntı yoktu. Kuru versiyonlar önceden mutlaka problem çıkarıyordu, onu çözdüler diye biliyorum. Ancak kronik sorun çözülse bile, problem çıkarıp büyük masraflar açma ihtimali yine de var...

        NOT : Bu arada arkadaş 185'i geçmedi dememiş, "aynı yolda 185'i geçmedi" demiş, yani muhtemelen yolun durumu bu kadarına izin vermiş.

        Yorum


        • Robotik şanzuman sürüş keyfi açısından serilik açısından apayrı bir tad. sorunsuz uzun süre kullananlar tork konvertörlü şanzumana ısınamaz bu bir gerçek. vasat hisseder motoru.
          1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
          Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

          Yorum


          • Yokuşta geri giderken debriyaj balata kokusu gelmesi..

            1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..

            Yorum


            • -Katlanan sol aynanın çabuk arızalanması ve titrek manda gibi açılıp kapanması,
              -Abuk elektronik arızaların anlık çıkıp sonra kendiliğinden ortadan kaybolması - servis cihazları ile bu uyarıların tespit edilememesi.
              -
              Fikrin kadar varsın!

              Yorum


              • Orjinal yazı sahibi: hakkan View Post

                1. Insignia karşılaştırdığınız araçlardan en az 100-150 kg daha ağır, dolayısıyla elbette hızlanma farklı olacak,
                2. Insignia'nın lastikler 245 yani Passat'tan geniş bu da ciddi bir fark yaratır
                3. Insignia'nın 185'i geçememesi mümkün değil bence kullandığınız araçta bir sorun var.

                Bence karşılaştırmak çok anlamlı değil, 2. elde Insignia'ya vereceğiniz rakamın 40-45 bin TL fazlasını vererek hemen hemen aynı özelliklere sahip bir Passat'ı alabilirsiniz.
                Benim gibi, "bu kadar fark vermek anlamlı değil" diyorsanız da Insignia alıp keyfini çıkaracaksınız :-)

                Sert plastik kullanımı deniyor ama ne passat ne de superb ile arada öyle büyük bir fark yok ki, bu konuya niye bu kadar takılıyor insanlar bilemiyorum. Yukarıda yazdığım gibi sınıf rakiplerinin 30-40 bin TL altında aynı özelliklerde bir araç alıyorsunuz.
                1- qashqai+2 nin kilosu 1.550. passat da 1500 civarı. 100 kg-150 kg fark olmadıgını düsünüyorum ki olsa bile 5-10 bg cok rahat tolere edebilmeli. 20 bg gucu farklardan bahsediyoruz.
                2- 245 lik lastiğin etkisini ben de yazdım zaten. hatta lastiklerim eskidiğinde 225 lik takabilirim. 245 gercekten guven veriyor fakat 136 bg 1.6 cc bir motor icin cidden fazla geniş bir lastik. hem bu agırlıktaki bir aracta motoru daha fazla yoracaktır hem de yakıt tuketimini arttırır fazlaca.. bence 225 ideal. 508 ve passat 205 lik kullanıyor allahın cimrileri...ki hızlanmayı en cok bu etkiliyor.
                lastik başına 4 cm den dusunuldugunde 4 lastikte 16 cm daha fazla yere basıyor ve surtunmeyi aşırı arttırıyor insignia. şanzıman ve motor karakteri de önemli. sonuc olarak 120 bg lik passat ,136 bg lik insignia dan bariz hızlı..
                3- insignia 185 i gecemiyor yazmadım. passat ın 200 gördüğü yerde insignia 185 te kaldı dedim.kullandığım aracta sorun yok. farklı durumlarda 205 km/h hıza kadar cıktım.

                Yorum


                • Orjinal yazı sahibi: selcuktuncer View Post
                  zamanla ısınıp sağa çek uyarısı veren, dur kalka dayanamayan patlamaya hazır bomba misali masrafıylada korkutan 200 e 35 saniyede ulaşan dsg yerine 40 saniyede 200e çıkan insignia şanzumanını tercih ederim şahsen. Ama dsgnin sessizliğine seriliğine de asla lafım yok gerçekten yağ gibi kaydırıyor aracı ve yakıt tasarrufu da sağlıyor.
                  40 saniyede 200 e cıkamayacağıma eminim
                  yanlış hatırlamıyorsam 185 i 40 saniyenin üzerinde gördüm.
                  passat ın 0-200 ü 35 saniye iken insignia 53 saniyede falan yapıyor bunu. ciddi bir fark var.
                  ha bu sadece bir tesbit ve bir sonuç.kağıt üstünde 16 bg daha güclü olan bir arac...
                  500 bg üzerinde olan birkac arac kullanmış biri olarak benim insignia tercihimi etkiler mi? tabi ki de hayır. benim gözümde hala insignia, passattan daha iyi bir arac..

                  Yorum


                  • Orjinal yazı sahibi: taylansancak View Post
                    yanlış hatırlamıyorsam 185 i 40 saniyenin üzerinde gördüm.
                    passat ın 0-200 ü 35 saniye iken insignia 53 saniyede falan yapıyor bunu. ciddi bir fark var.
                    Bu rakamların kesinlikle yanlış olduğunu düşünüyorum daha hızlı olabilir ama 35-53 sn arasında ciddi uçurum var. 120 bg ve 136 bg 1500 kg'!ık iki araç arasında bu kadar performans farkı olamaz, 0-120 km hızlanmaları birbirine çok yakın, dolayısıyla testler ayrıdır, yollar farklıdır, bir fark vardır.

                    Çalıştığım yerde son kasa Passat şirket aracı var, araba o kadar gitmiyor ki herkes aracı Sport modda kullanıyor da ancak o zaman normal hale geliyor. Yan yana aynı yerde yapılmış bir test bulamadım bulan varsa oradan bakmak gerek.

                    Yorum


                    • Orjinal yazı sahibi: hakkan View Post

                      Bu rakamların kesinlikle yanlış olduğunu düşünüyorum daha hızlı olabilir ama 35-53 sn arasında ciddi uçurum var. 120 bg ve 136 bg 1500 kg'!ık iki araç arasında bu kadar performans farkı olamaz, 0-120 km hızlanmaları birbirine çok yakın, dolayısıyla testler ayrıdır, yollar farklıdır, bir fark vardır.

                      Çalıştığım yerde son kasa Passat şirket aracı var, araba o kadar gitmiyor ki herkes aracı Sport modda kullanıyor da ancak o zaman normal hale geliyor. Yan yana aynı yerde yapılmış bir test bulamadım bulan varsa oradan bakmak gerek.
                      benim insignia yı servis e verdiğimde özellikle kıyaslamak icin ikame arac olarak passat istedim. aynı otoban ve aynı tabela altından start vererek, aynı hava kosullarında , aynı mesafede aynı ağırlıkla,
                      tam gaz çıkış yaptım.ve her iki testte de video çektim. passat 35 saniyede 200 ü gördü. insignia da ise kronometre 40 saniyeyi gectiginde(42-43-44 diye sayarken) hız göstergesinin 185 de oldugunu üzülerek farkedince , daha fazlasına ihtiyacım olmadıgını anladım. bariz fark ortadaydı.. benim de video cekme amacım passat ı gecmekti. ancak sonuc beni de hayal kırıklıgına ugrattı..

                      Yorum


                      • Orjinal yazı sahibi: taylansancak View Post

                        benim insignia yı servis e verdiğimde özellikle kıyaslamak icin ikame arac olarak passat istedim. aynı otoban ve aynı tabela altından start vererek, aynı hava kosullarında , aynı mesafede aynı ağırlıkla,
                        tam gaz çıkış yaptım.ve her iki testte de video çektim. passat 35 saniyede 200 ü gördü. insignia da ise kronometre 40 saniyeyi gectiginde(42-43-44 diye sayarken) hız göstergesinin 185 de oldugunu üzülerek farkedince , daha fazlasına ihtiyacım olmadıgını anladım. bariz fark ortadaydı.. benim de video cekme amacım passat ı gecmekti. ancak sonuc beni de hayal kırıklıgına ugrattı..
                        valla sırf sizin için çıkıp 200 denemesi yapasım geldi ben de merak ettim doğrusu.
                        Gerçi benim lastikler 19 luk. elbet etki edecektir ama. Sizin araç neydi, 1.6cdti diy mi? Boş bir zamanda denemeyi yapacağım.

                        Ama benim yani özellikle sporta alınca ezildiğim bir passat olmadı yani aynı şartlarda. ama dsg yağ gibi akıtır aracı kayar gider zorlamadan araba. büyük avantaj sağlar.
                        1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
                        Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

                        Yorum


                        • Orjinal yazı sahibi: selcuktuncer View Post

                          valla sırf sizin için çıkıp 200 denemesi yapasım geldi ben de merak ettim doğrusu.
                          Gerçi benim lastikler 19 luk. elbet etki edecektir ama. Sizin araç neydi, 1.6cdti diy mi? Boş bir zamanda denemeyi yapacağım.

                          Ama benim yani özellikle sporta alınca ezildiğim bir passat olmadı yani aynı şartlarda. ama dsg yağ gibi akıtır aracı kayar gider zorlamadan araba. büyük avantaj sağlar.
                          denemesi bedava
                          evet 1.6 cdti cosmo
                          yalnız tek 1 süphem var. bir de o şekilde test etmek lazım. ben tek elimle video ya cektigim icin testi manuel yapamadım. madem siz de deneyeceksiniz siz testi manuel yapıp 6. vitese atmayın. bir de oyle görelim. 5. viteste top speed passatla farkı kapatamasa da muhtemelen daha iyi olacaktır. 6. vites cok uzun olduğu için yığılma yapıyor olabilir. belki 5. viteste 200 km/h e 50 saniyenin altında ulasabilir

                          Yorum


                          • Orjinal yazı sahibi: mr.big View Post
                            -Abuk elektronik arızaların anlık çıkıp sonra kendiliğinden ortadan kaybolması - servis cihazları ile bu uyarıların tespit edilememesi.
                            -
                            Makyajlı kasadaki en büyük "eksi" budur belki de..

                            Bu arada çok fazla performans konuşulmaya başlanmışken, ben de 1.6 CDTI 136ps ile 2.0 CDTI 130ps'in pratikteki kıyaslamasını -rakamlarla somut bir şekilde- merak ediyorum açıkçası. (Daha çok 100 km/s üzerinde)

                            Yorum


                            • Orjinal yazı sahibi: ufukkk View Post

                              Makyajlı kasadaki en büyük "eksi" budur belki de..

                              Bu arada çok fazla performans konuşulmaya başlanmışken, ben de 1.6 CDTI 136ps ile 2.0 CDTI 130ps'in pratikteki kıyaslamasını -rakamlarla somut bir şekilde- merak ediyorum açıkçası. (Daha çok 100 km/s üzerinde)
                              ben bu 1.6 cdti 136 dan once 2.0 130 kullandım 6 ay kadar. hemen hemen aynı performans. +30 nm tork ve +6 bg birsey farkettirmiyor. 2si de ağır

                              Yorum


                              • Orjinal yazı sahibi: taylansancak View Post
                                yalnız tek 1 süphem var. bir de o şekilde test etmek lazım. ben tek elimle video ya cektigim icin testi manuel yapamadım. madem siz de deneyeceksiniz siz testi manuel yapıp 6. vitese atmayın. bir de oyle görelim. 5. viteste top speed passatla farkı kapatamasa da muhtemelen daha iyi olacaktır. 6. vites cok uzun olduğu için yığılma yapıyor olabilir. belki 5. viteste 200 km/h e 50 saniyenin altında ulasabilir :
                                Passat full otomatik DSG ile test edildi ise Insignia'nın da öyle test edilmesi gerekir, yoksa manuel'e alınınca belki Passat da daha iyi performans gösterir. Yani şartlar tümüyle aynı olmalı. Ama sürekli bindiğim araçlar ancak sport modda giderken yüksek hızda nasıl bu kadar fark gösterir hala aklım almıyor. Teknik olarak bir sorun var ya da Passat 7-8 vites filan hızlandıkça üst vitese geçiyor

                                Gerçi araçla hiçbir zaman 200'e çıkma gibi bir hevesim ve niyetim yok ama test ettim diyorsunuz, doğrudur, aradaki fark tuhaf doğrusu. Çektiğiniz video'lar duruyorsa Youtube'a yükleseniz güzel olur, çok araştırdım nette böyle bir test ya da video kaydı bulamadım.

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X