Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yeni Macera Insignia

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: Yeni Macera Insignia

    Akif hocam, hayırlı olsun güle güle kullanın. Memlekette Kayseri mi yoksa ?
    *İmza görseliniz kurallara aykırıdır, düzenleyip tekrar yükleyiniz.

    http://i1239.photobucket.com/albums/ff517/agyagar/bmw/61A2578A-358B-4144-BB24-07115DC89457_zpsy87xnswe.jpg

    BMW F30 320i ed M Sport 40th Year Edition 205+ Hp

    Yorum


    • #17
      Ynt: Yeni Macera Insignia

      öncelikle hoşgeldiniz
      teknik bilgilendirme için teşekkürler faydalı olacağı kanaatindeyim

      Yorum


      • #18
        Ynt: Yeni Macera Insignia

        Hayırlı olsun...

        Yorum


        • #19
          Ynt: Yeni Macera Insignia

          Hocam hayırlı olsun,güle güle kullanın.....(meslektaşız)

          Yorum


          • #20
            Ynt: Yeni Macera Insignia

            Orjinal yazı sahibi: murat121
            Aracınız hayırlı olsun. Yanlız lastik konusunda hata yapmışssınız biraz. Altınızda insignia gibi bir araç olunca lastikler için 2 bin lirayı gözden çıkarmak gerekiyor. Tamam aldığınız lastikler 140 150 ye kadar sorunsuz ve diğer lastiklerden farkı olmaz belki ama üst hızlarda ise lastik kalitesi aracın bütün fiziksel tutunmasını etkiliyor.
            Şu an için bir sıkıntı görünmüyor, 200km/h a kadar deneme şansım oldu.
            Benim tereddütüm daha çok zamanla sertleşir mi diye?
            Orjinal yazı sahibi: aton1981
            Bu ebattaki lastikler belli bir standarta göre üretildiğini düşünüyorum.
            Aynı fikirdeyim, sonuçta fason üretim vb. bir durum yok.
            Bu lastiklerin çoğu zorlu testlerden geçiyor.
            Falken de bu testlere girin lastik markalarından biri.

            Orjinal yazı sahibi: gezgin_insignia
            Hayırlı olsun. Güle güle kullanın.
            Çok teşekkürler

            Orjinal yazı sahibi: whiteagle
            Akif hocam, hayırlı olsun güle güle kullanın. Memlekette Kayseri mi yoksa ?
            Daha çok yaşla ilişkilendirebiliriz.
            Seneye yaş 38 olacak..
            Memleket te Antalya ancak o plaka boşta değildi..

            Orjinal yazı sahibi: ŞEKEROĞLU
            öncelikle hoşgeldiniz
            teknik bilgilendirme için teşekkürler faydalı olacağı kanaatindeyim
            Zaman buldukça başlık altında, Insignia ile ilgili izlenimlerimi paylaşmaya devam etmeyi düşünüyorum..
            Umarım hepimiz açısından faydalı olur..

            Orjinal yazı sahibi: sirius
            Hayırlı olsun...
            teşekkürler, sanki nick tanıdık..
            Başka bir forumda aynı nick ile üye misiniz?

            Orjinal yazı sahibi: novainsignia
            Hocam hayırlı olsun,güle güle kullanın.....(meslektaşız)
            Sağolun Hocam, çok teşekkürler..
            Beyaz 1.6 T Cosmo Flexride DVD800 Infinity

            Yorum


            • #21
              Ynt: Yeni Macera Insignia

              Akif hoca hayırlı olsun, plakayı uncalı dan mı seçtiniz tanıdık varsa yardımcı olabilir misiniz?

              Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
              Şimdi F30 Modernline Sunroof

              Yorum


              • #22
                Ynt: Yeni Macera Insignia

                Orjinal yazı sahibi: sedat 8266
                Akif hoca hayırlı olsun, plakayı uncalı dan mı seçtiniz tanıdık varsa yardımcı olabilir misiniz?
                Ben sigortacıma söyledim, o halletti..
                İsterseniz sizi yönlendirebilirim.
                Beyaz 1.6 T Cosmo Flexride DVD800 Infinity

                Yorum


                • #23
                  Ynt: Yeni Macera Insignia

                  Sevinirim

                  Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
                  Şimdi F30 Modernline Sunroof

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: Yeni Macera Insignia


                    Orjinal yazı sahibi: sirius
                    Hayırlı olsun...
                    teşekkürler, sanki nick tanıdık..
                    Başka bir forumda aynı nick ile üye misiniz?

                    Otomobil ve teknoloji forumlarının birçoğuna bu isimle üyeyim. Fakat esas mekan burası diyelim

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: Yeni Macera Insignia

                      Aracınızı güle güle kullanın, hayırlı olsun..
                      2014 Insignia 1.6 170Hp A.Select Cosmo + Sunroof

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: Yeni Macera Insignia

                        hayırlı olsun güle güle kullanın aracınızı.
                        [URL=http://s1347.photobucket.com/user/serdarsemerci/media/Mobile%20Uploads/07%20ycj%2033/fbd6a128-67c0-4ebe-9883-c3653bb12d5c_zpsaf5994b4.jpg.html]

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: Yeni Macera Insignia

                          Devam edelim,

                          Bakım: Bakım zamanı da gelmişti, 4 buji (orijinal 110TL), yağ filtresi(orijinal 25TL), hava filtresi (orijinal 50TL), polen filtresini (Yan sanayi 20TL) internetten aldım, Yağ hariç diğerlerini kendim değiştirdim.







                          İzlenimlerim: Öncelikle Bana göre, Insignianın sert bir araba olduğunu söylemekte yarar var.
                          Süspansiyonu konfordan çok yol tutuş için ayarlanmış.
                          Flexride şasenin de yardımıyla Spor moda arabayı zorlasasam dahi çizgisini koruyor.
                          Özellikle virajlı yollarda kullanım açısından çok keyifli bir araba.
                          Yol tutuş açısından mükemmele yakın bir araba.
                          Konforlu kullanım için Tour modu seçildiğinde spor moda göre süspansiyon,
                          direksiyon, pedallar ve gaz tepkileri yumuşuyor. Tour modunda konforlu
                          bir sürüş hedeflense de öyle aman aman bir yumuşaklık yok. Araç sportif
                          ruhunu koruyor. Çok yumuşak araba sevmediğim için benim için konfor
                          yeterli düzeyde.
                          Şu meşhur flexride ın kontrol zımbırtısı sanırım..





                          Burada hemen belirteyim,
                          hangi modda olursa olsun debriyajı bana çok sert geldi, ustasına da bakıttım.
                          Insignianın debriyajı sert oluyormuş. Beliki bir serini ki böyle olabilir..
                          Alıp şehiriçi kullanmayı düşünen varsa,
                          sol ayak kaslarını şimdiden geliştirmeye başlamasını tavsiye ederim
                          Yol sesi kabul edilir düzeyde, rüzgar sesi açısından çok başarılı buldum.
                          Şimdilik yalıtımla ilgili bir şey yapmayacağım, arka taraftan az çok gelen yol sesi için 1cm lik yalıtım süngerini döşedim, faydası oldu..
                          Sonra devam ederiz, Sağlıkla kalın..
                          Beyaz 1.6 T Cosmo Flexride DVD800 Infinity

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: Yeni Macera Insignia

                            Debriajı normalden sert. Yani durum yine normal.

                            Aracınızın termostat üst hortumu ve altta yağ filtre kapağının yanında duran turbo yağ geri dönüş hortumunuzu şiiddetle değiştirmenizi de öneririm.

                            Termostat üst hortumu sıcak su nedeniyle gevrek kıvamını alıyor. Dokunsanız dağılacak türde. FArkedilmeden kırılıp suyun boşalması hoş sonuçlar doğurmaz.

                            Ayrıca, malumunuz turbo yağ geri dönüş hortumu ise turbo ile yağ karteri arasında yağ geçişini sağlıyor. Bu boru oldukça dandik plastikmalzemeden yapılmış.

                            Belirli bir yaşa gelmiş araçlarda kırılması, yada alttan bir taş çarpması darbe veya kendi kendine kırılması an meselesi oluyor. VE akabinde turbonun yüksek basıncı

                            nedeniyle çok çok kısa sürede neredeyse tüm yağ boşalıyor. Durumu anlayana kadar motor yatak sarmaya başlıyor. Bu durumu yaşamış birebir bir insignia yı

                            incelemiştim. Altı cehennem gibi olmuştu.
                            CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                            SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                            Yorum


                            • #29
                              Ynt: Yeni Macera Insignia

                              Orjinal yazı sahibi: aton1981
                              Debriajı normalden sert. Yani durum yine normal.

                              Aracınızın termostat üst hortumu ve altta yağ filtre kapağının yanında duran turbo yağ geri dönüş hortumunuzu şiiddetle değiştirmenizi de öneririm.

                              Termostat üst hortumu sıcak su nedeniyle gevrek kıvamını alıyor. Dokunsanız dağılacak türde. FArkedilmeden kırılıp suyun boşalması hoş sonuçlar doğurmaz.

                              Ayrıca, malumunuz turbo yağ geri dönüş hortumu ise turbo ile yağ karteri arasında yağ geçişini sağlıyor. Bu boru oldukça dandik plastikmalzemeden yapılmış.

                              Belirli bir yaşa gelmiş araçlarda kırılması, yada alttan bir taş çarpması darbe veya kendi kendine kırılması an meselesi oluyor. VE akabinde turbonun yüksek basıncı

                              nedeniyle çok çok kısa sürede neredeyse tüm yağ boşalıyor. Durumu anlayana kadar motor yatak sarmaya başlıyor. Bu durumu yaşamış birebir bir insignia yı

                              incelemiştim. Altı cehennem gibi olmuştu.
                              Tavsiyeleriniz için teşekkürler
                              Aracım 2011 model 40.000km de.
                              Değişim yine de gerekli mi?
                              Parçaların numarası var mı?
                              Beyaz 1.6 T Cosmo Flexride DVD800 Infinity

                              Yorum


                              • #30
                                Ynt: Yeni Macera Insignia

                                Ne servis ne ustalar bunun hakkında fikir sahibi değiller. Bu neden le de belirli bir km söz konusu değil fakat malum plastik km haricinde zamanla da bozulan bir unsur.
                                Bizzat kendimin de dokunup tuttuğu an ufalandığına şahit oldum. Sitemizde de benzer durumu yaşayan arkadaşlarımız var.
                                Turbo alt yağ borusu için de zaman söz konusu. İçinden çok sıcak yağ geçmekte. Zamanla yumusaklığını kaybedip kırılgan hale gelmekte. Bu, hava şartları, kullanım, vs vs çok etken var. Riske girmenize gerek yok. Bu parçalar toplam 300 TL civarı tutabilir. PArça kodlarını bilmiyorum.

                                Turbo yağ dönüş hortumu ( yağ çubuğunun altında çatallaşan boru )


                                TErmostat üst borusu ( yedek su deposuna gidiyor bir ucu ) Asıl kırılan bölüm T olan bölüm.
                                CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                                SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X