Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İnsignia Adaptif Cruise Control Sorunu(?)

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Bi tanesi komple sistemi değiştirmeyi önerdi. Diğer 2 servis herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi. Değişim öneren arkadaşa sorunlu parça neresi diyorum herhangi bir bilgi yok. O yüzden o sevdadan vazgeçmiştim. Araç satıldı zaten.

    Yorum


    • #32
      Bu ve şerit takip özelliği gibi özellikler kulağa hoş geliyor ancak günlük kullanımda özellikle Türkiye şartlarında bunların düzgün çalışmasını pek görmedim açıkçası. İstersen Amerika'da kullan sıkıntılı sistemler bunlar. Tamam zaman zaman çok işe yarıyor olabilir ama uyarıcı değil müdahale edici sistemler en azından teknolojik olarak bence hala yeterince gelişmiş değil. Bu yüzden de müdahale edici sistemleri tercih etmiyorum.

      Yorum


      • #33
        Evet ben de çok isteyerek almıştım. Bu özelliklerle çok vakit geçiririm sanıyordum ama olmadı. Gerçi ihtiyaç üzerine araç satıldı değilse hala kurcalardım orası ayrı

        Yorum


        • #34
          Bu sistemler benim GS Ekselansta mükemmel çalışıyor , hiçbir aksaklık yaşamadım bir yılı aşkın süredir.

          Yorum


          • #35
            Belki geliştirmişlerdir. Teknoloji de gelişiyor sonuçta. Bi daha ki insignia ma inşaallah

            Yorum


            • #36
              aynı sorunu bende yasiyorum bazen ondeki araci algilayip yavas frenleme yapiyor bazen aniden frenleme yapiyor ve sabitledigim hizi dusurmek istedigimde yine ani fren yapiyor.

              Yorum


              • #37
                Tamamen durduktan sonra acc açıkken öndeki araçlar hızlanmaya başladığında sizin aracınız da hızlanıyor mu? Benim araçtaki acc sadece yavaşlatıyor ve durduruyor. Sonrasında tekrar hızlanma yapmıyor. Standart çalışma şekli bu mudur?
                @Murat
                2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                Yorum


                • #38
                  evet. arac tamamen durmus ise ondeki arac hareket ettiginde res tusuna basmak gerekiyor yada devre calisma esigi olan 10 km hiza gaz pedalina basmak gerekiyor

                  Yorum


                  • #39
                    Cevap için teşekkürler. Bu durumda sorun yok.
                    @Murat
                    2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                    Yorum


                    • #40
                      aynen. birde acc duran araclari algilamiyor yani onunuzde kirmiza isikta bekleyen bir arac var ise acc onu algilayip fren yapmiyor bilginiz olsun. yoksa kaza yapabilirsiniz.

                      Yorum


                      • #41
                        Ben de farkettim bunu. Mesela düz bir yolda 200-300 metre ilerde kırmızı ışıkta bekleyen araçlar var. Benim acc açık. 60km.ye ayarlı. Araçlara yakınlaşıp bilgi ekranında yeşil araç simgesi belirdiği halde hız kesmediği için çoğu kez acc yi devre dışı bıraktığım olmuştur. Veya kendim güvenilir mesafeden fren yapmaya başlarım yavaş yavaş. Ama acc ye kalsa araç gidiyor. Demekki bıraksak frenleme yapmayacak araç. Bunun sonunda ya acil bi fren yaptırır araca bu acc veya çarpma durumu oluşur diye düşündüğüm için hemen kontrolü ele aldırıyor. Aslında acc siz sadece cc de ayarlanabilse çok iyi olabilirdi. Acc uzun yol harici kullanışlı değil. Cc ise olmazsa olmaz her yerde diye düşünüyorum.
                        @Murat
                        2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                        Yorum


                        • #42
                          Acc otonom sürüş sistemi değil malumunuz, gelişmiş radar teknolojisi sayesinde şehir dışı seyahatlerde harika iş çıkarıyor. sollama yapmayacaksak orta şerit ideal, yapacaksak iptal edip sollamamızı öyle yapmayı alışkanlık haline getirirsek süper bir şey. devreye almasıda kolay. takip mesafemizide yakın veya orta yaparsak ani frenleme olayıda minimuma iner. şehir içinde kullanılmaz.
                          1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
                          Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

                          Yorum


                          • #43
                            acc guzel bir sistem peu 3008 de kullandigimda cok sevmistim. fakat insignia da ani frenleme yapinca aractakileri cok tedirgin ediyor. ve sistemin en kotu yani aniden onunuze arac gecince (ozellikle makas atanlar) ani frenleme yapmasi sebebiyle arkadaki aracin size carpma riski

                            Yorum


                            • #44
                              Orjinal yazı sahibi: Kara Murat View Post
                              Ben de farkettim bunu. Mesela düz bir yolda 200-300 metre ilerde kırmızı ışıkta bekleyen araçlar var. Benim acc açık. 60km.ye ayarlı. Araçlara yakınlaşıp bilgi ekranında yeşil araç simgesi belirdiği halde hız kesmediği için çoğu kez acc yi devre dışı bıraktığım olmuştur. Veya kendim güvenilir mesafeden fren yapmaya başlarım yavaş yavaş. Ama acc ye kalsa araç gidiyor. Demekki bıraksak frenleme yapmayacak araç. Bunun sonunda ya acil bi fren yaptırır araca bu acc veya çarpma durumu oluşur diye düşündüğüm için hemen kontrolü ele aldırıyor. Aslında acc siz sadece cc de ayarlanabilse çok iyi olabilirdi. Acc uzun yol harici kullanışlı değil. Cc ise olmazsa olmaz her yerde diye düşünüyorum.
                              Cruise controlu şehir dışında sürekli kullanıyorum. Tek sıkıntısı trafik yoğunlaştığında frene basmaya hazır bekleme modunda ayağım yoruluyor.
                              Merak ettiğim ise;
                              Bazen direksiyon tuşunda 2 şer puan düşüp öndeki araçların hızına düşüyorum ( yokuş aşağı her ne kadar düşmese de )
                              şerit açılınca yine direksiyon tuşundan hızı arttırıyorum.
                              Bunu yapmakta bir sıkıntı var mı? Araca zarar verir mi?
                              Örneğin 80 km ye kadar düşürdüm ve uygun şerite geçince 120-130 a kadar gaz pedalı yerine tuştan arttırma yaptığımda sorun olur mu?

                              Bazen de direksiyon cc üst tuşa bastığımda araç en son kaldığı hıza çıkmaya çalışırken koltuğa yapıştırıyor.

                              Subaru XV 1.6i Xtreme Benzin.

                              Yorum


                              • #45
                                Orjinal yazı sahibi: BirFani View Post

                                Cruise controlu şehir dışında sürekli kullanıyorum. Tek sıkıntısı trafik yoğunlaştığında frene basmaya hazır bekleme modunda ayağım yoruluyor.
                                Merak ettiğim ise;
                                Bazen direksiyon tuşunda 2 şer puan düşüp öndeki araçların hızına düşüyorum ( yokuş aşağı her ne kadar düşmese de )
                                şerit açılınca yine direksiyon tuşundan hızı arttırıyorum.
                                Bunu yapmakta bir sıkıntı var mı? Araca zarar verir mi?
                                Örneğin 80 km ye kadar düşürdüm ve uygun şerite geçince 120-130 a kadar gaz pedalı yerine tuştan arttırma yaptığımda sorun olur mu?

                                Bazen de direksiyon cc üst tuşa bastığımda araç en son kaldığı hıza çıkmaya çalışırken koltuğa yapıştırıyor.
                                hiç bir sorun olmaz kullanımı bu şekilde zaten. hemen elaltında. zaman zaman hızı arttırmak düşürmek için.120-140 arası uzun yolda iyi. ki 170-180 ile de kullandım ama virajlarda dikkatli olmak gerek.
                                1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
                                Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X