Aracı beğenmişler sevmedikleri kısım motor ve şanzıman.Araç şirket aracı ve 53bin km'de hala aynı lastikler kullanılıyor, frenleri ve yol tutuşu muhakkak etkilemiştir.Tasarıma'da değinmişler passat palamut insignia'da müren haha 1.6 Turbo için canavar gibi gidiyor çok eğlenceli araç denilmiş
Beğenmemelerine bakma kardeşim onlar zaten hiç bi arabayı beğnmiyo ama en önemlisi adamlarda passatmı insignia mı dediklerinde insignia seçtiler bence önemli bir husus
bencede güzel değerlendirmişler. bence zaten passat kriter değilinsignia için. o yüzden onunla kıyaslamaları benim için önemli değil. ben zaten pek beğenmemişler derken "işte araba budur " dememişler anlamında dedim. yoksa parasına göre sınınfının en iyisi ve o yüzden kendimde kullanıyorum.
2012 1.4t beyaz/bej+edition elegance+yeni stil paket(18"+afl+bluetooth)+necvox
insignia tasarım konusunda zaten her türlü rakibi karşısında 1-0 önde başlıyor. 17 jant ve eski lastiklere rağmen yol tutuşu beğenilmiş. 18 jant ve daha iyi lastikler ile yol tutuşunun çok daha iyi olacağını biliyoruz. motor şanzuman konusunda zaten doğru tespit yapılmış. ben de 130 hp cdti kullanıyorum. ben memnunum ama daha iyi olabileceğini, motor - şanzuman ın çağın gerisinde kaldığını kabul etmek lazım. 160 hp cdti veya 195 hp çift turbo çok daha iyi. opelin önümüzdeki senede mutlaka otomatik şanzuman üzerine çalışması lazım.
Çok güzel değerlendirmişler. Öyle güzel dile getirmişler ki birçok noktada ''Aklımdan geçeni okudunuz.'' denilecek ifadeler kullanmışlar.
Astra kullanıcısı olmama rağmen + ve - değerlendirmelerde kendi aracımdan da birçok detay gördüm ve hem testin gerçekçiliğini hem de Opel'in kronikleşmiş yönlerini hissettim.
VAG ile kıyaslamar özellikle işçilik başta olmak üzere çoğu noktada yerliydi. Insignia'nın olumlu yanları da tasarım başta olmak üzere çoğu zaman nokta atışıydı. Şahsen, çok keyif alarak izledim. (:
Yorum