Ynt: Sorunsuz Lpg Kullanıcıları Aranıyor.
Burada yorumlarınızın teknik içeriklerini bir kenara itip, LPG nin benzinden farklı kalori değerlerine sahip olup aynı şekilde çiğ bir yakıt olarak araç içinde yakıtın geçtiği,yakıtın ateşlenerek kimyasal tepkimeye girdiği yanma odaları ve oluşan atık maddelerin dışarı atılırken içinden geçtiği tüm egzoz sistemi ile aynı süreci yaşayan benzinin vade olarak farklı sonuçlara neden olabileceği konusunda yazdıklarınız hala fikrimi değiştirmeye yetmedi..Bu kadar içerik vermeniz ve elbette bunun için zaman ayırmanızı tebrik ediyorum..Faydalanacak eminim olacaktır..Bunun için forumda yazdığım neredeyse her yoruma muhalefet olmanıza rağmen teşekkür de ediyorum..Fakat benim ifade etmek istediğimi soruyla özetlemek gerekirse; ''insignia nın benzinli ömrü ile LPG li ömrü arasında hiç mi fark olamayacak sizce'' demek..Yani aracınız daha kaç model hatta lpg den sonra kaç km oldu ki, bu kadar iyimser konuşabiliyorsunuz?Bi 30 bin,50 bin km kullanın,bakımdan bakıma farkı yaşayın..Bunun yanında LPG takılan araç neden garanti kapsamı dışında kalıyor ya da arabanın bütününü değil parçalarını da göze alalım;''ateşleme bobinleri,bujiler neden LPG kullanımında garanti kapsamı dışındadır etiketiyle satılıyor'' soruları bir diğer persfektifi bu meselenin...
Bana kalırsa aracımda turbo takviye olsa idi eminim sizin aracınızın çevirdiği devirleri de elbette rahat rahat görürdü ki benim araçta zaten 6000 devirde motor kesiciye giriyor..Bu iletime girerken temas ettiğim gibi; eğer LPG benzin kadar randımanlı bir yakıt olsa idi zaten -Turboya gerek kalmadan- 5000-6000 devirleri rahat rahat görürdü..Yine aynı şekilde sizin lpg li kullanımda aracınızın ivmelenmesi,son hızı,yüklü-yüksüz seyiri ile benzinde kullanımı sırasında aynı koşulları birebir,üst üste çakışacak şekilde yerine getiriyor mu?Eğer böyle ise gerçekten yazdıklarınızın fazlasına ihtiyacım olacak...
Burada yorumlarınızın teknik içeriklerini bir kenara itip, LPG nin benzinden farklı kalori değerlerine sahip olup aynı şekilde çiğ bir yakıt olarak araç içinde yakıtın geçtiği,yakıtın ateşlenerek kimyasal tepkimeye girdiği yanma odaları ve oluşan atık maddelerin dışarı atılırken içinden geçtiği tüm egzoz sistemi ile aynı süreci yaşayan benzinin vade olarak farklı sonuçlara neden olabileceği konusunda yazdıklarınız hala fikrimi değiştirmeye yetmedi..Bu kadar içerik vermeniz ve elbette bunun için zaman ayırmanızı tebrik ediyorum..Faydalanacak eminim olacaktır..Bunun için forumda yazdığım neredeyse her yoruma muhalefet olmanıza rağmen teşekkür de ediyorum..Fakat benim ifade etmek istediğimi soruyla özetlemek gerekirse; ''insignia nın benzinli ömrü ile LPG li ömrü arasında hiç mi fark olamayacak sizce'' demek..Yani aracınız daha kaç model hatta lpg den sonra kaç km oldu ki, bu kadar iyimser konuşabiliyorsunuz?Bi 30 bin,50 bin km kullanın,bakımdan bakıma farkı yaşayın..Bunun yanında LPG takılan araç neden garanti kapsamı dışında kalıyor ya da arabanın bütününü değil parçalarını da göze alalım;''ateşleme bobinleri,bujiler neden LPG kullanımında garanti kapsamı dışındadır etiketiyle satılıyor'' soruları bir diğer persfektifi bu meselenin...
Bana kalırsa aracımda turbo takviye olsa idi eminim sizin aracınızın çevirdiği devirleri de elbette rahat rahat görürdü ki benim araçta zaten 6000 devirde motor kesiciye giriyor..Bu iletime girerken temas ettiğim gibi; eğer LPG benzin kadar randımanlı bir yakıt olsa idi zaten -Turboya gerek kalmadan- 5000-6000 devirleri rahat rahat görürdü..Yine aynı şekilde sizin lpg li kullanımda aracınızın ivmelenmesi,son hızı,yüklü-yüksüz seyiri ile benzinde kullanımı sırasında aynı koşulları birebir,üst üste çakışacak şekilde yerine getiriyor mu?Eğer böyle ise gerçekten yazdıklarınızın fazlasına ihtiyacım olacak...
Yorum