Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Sorunsuz Lpg Kullanıcıları Aranıyor.

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: Sorunsuz Lpg Kullanıcıları Aranıyor.

    115 bine yaklaştı sıkıntı yok çok şükür yanlız o devir mevzusu bendede oldu canım sıkıldı bak şimdi
    2009 1.6T Cosmo-Nar Kırmızı-Flexride-DVD800 navi-Park Assist-Tam Deri Spor Koltuklar-Llumar film

    Yorum


    • #17
      Ynt: Sorunsuz Lpg Kullanıcıları Aranıyor.

      2 haftadır çelik subaplarla kullanıyorum hafif rolanti dalgalanması var ama sanırım devir düşüp stop etme durumu ortadan kalktı gibi .Herhangi bir durum olursa yazmaya çalışacağım iyi günler. Ayrıca Lpg 2.30 tl saygılar.

      Yorum


      • #18
        Ynt: Sorunsuz Lpg Kullanıcıları Aranıyor.

        selam arkadaşlar.1.6 t cosmo var bende.üzerinde zavolinin yağlamalı kiti mevcut benden önceki sahibi taktırmış.ben aracı bir alacak karşılığı aldım osmaniyede bir esnaftan.tüm araştırmalarımdan sonra şunu söyleyebilirim.ARKADAŞLAR İNSİGNİANIZA KESİNLİKLE LPG TAKTIRMAYIN!! benim aracım 87000 kmde.sadece şunu belirteyim son bir ayda üç kez bobin yaktı.bujileride 3 kez değiştirdim.lpg servisininde yetkili opel servisinde yapmadığı kalmadı.bu arada süpapları vs de değiştirdim.yinede olmuyooooooorrrr.düzenli ve verimli bir şekilde ve performansla çalışmıyor.özellikle belirteyim ben bu konularda hiçbir masraftan ve fedakarlıktan kaçınmadan zamanımıda ayırarak okadar uğraştım ve sonuç; yetkili opel servisin müdürünün ifadesidir (opel reis samsun) bu araclar lpgye uygun üretilmemiştir. bu site ve sayfa aracılığı ile herkese sesleniyorum benim aracın lpg problemini çözebilecek ve bu araçları 50000 km kullanıpta problem yaşamadığını idda eden babayiğide araba alacağım.KESİNLİKLE LPG ÜRETİCİLERİ MONTAJCILARI SERVİSLERİ VS DEDİKLERİNE ALDANIP BU ARACA LPG TAKTIRMAYIN.(TABİ ARACINIZDAN BIKIP VAZGEÇMEDİYSENİZ) saygılarımla.

        Yorum


        • #19
          Ynt: Sorunsuz Lpg Kullanıcıları Aranıyor.

          north 75 arkadaşım dediğin gibi.. insnignia 1.6 araçlar lpg ile uyumlu değil zaten 180 beygir diyorlar ama araçlar yaklaşık 200 beygir çıkıyor.. çok yüksek beygirli araçalarda lpg tutmaz zaten mantıken neyse.. çok araştırdım bende subap erimesi bobin yakması vb. sorunlar çok fazla var. bu arada bende 1.4 t. Ed.elegance var.. geçen ankara istanbul otobanında hep 200 üstü ve lpg ile gitttim.. ve sonuç dönüşte bende bobin yaktım(230 tl serviste ücretsiz değişti.).. ama bence çözüm belli...benzinde sınırsız gaza basa bilirsiniz ama lpg de 2000-2500 devir aralığında ve uygun hızda gitmeniz lazım araçlar aslında çok ekonomik ama biz millet olarak hız bağımlısıyız... geçen size lpg ile yaptığım km yi anlatayım.. beypazarına gittim geldim yavaştım 110-120 arası gittim geldim. yaklaşık 210 km gidiş geliş. gerisi şehir içi valla bende şok oldum ama toplam 423 km yaptım... ve bu ara şehir için ortalama 370-380 km yapıyorum.. bende sıfır aldım 2012.. 3500 km de landirenzo taktırdım araçlarımız D ( +) segmenti yani en üst segmente çok yakın.. kısaca fazla basmayın yolların tadını çıkarın uçak gibi araç gece tyolculuğu korkunç zevkli..bide benim kanaatim her depoyu tam bitirip bi 50 km benzinle yapmak.. bu arada aracım 34000 de.. bende iki kez motor arıza lambası yandı bide bobin yaktım bobinin nedeni benim hızım. arıza lambasını da söndürdüler kalitesiz yakıt göstergesi imiş.. ha bide çok önemli bi tavsiyem var.. ben shell den alıyorum shell autogaz yakıtı çankaya orandan alıyorrum. bilmediğiniz yerden yakıt almayın opetin yakıtı biraz kuru geldi bana shellde araba daha güzel akıyor.. arabanızı lpgde fazla zorlamayınnnn.. bence lpgyi herkes taktırtmalı benzin 5 tl lpg 2.5 akıllı olmak lazım.... zaten masrafınız tasarrufunuzdan çıkıyor.. sevgilerimle...

          Yorum


          • #20
            Ynt: Sorunsuz Lpg Kullanıcıları Aranıyor.

            Orjinal yazı sahibi: Oguz
            2 haftadır çelik subaplarla kullanıyorum hafif rolanti dalgalanması var ama sanırım devir düşüp stop etme durumu ortadan kalktı gibi .Herhangi bir durum olursa yazmaya çalışacağım iyi günler. Ayrıca Lpg 2.30 tl saygılar.
            rölantide dalgalanma bence ayarlar ile ilgili...
            1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

            Yorum


            • #21
              Ynt: Sorunsuz Lpg Kullanıcıları Aranıyor.

              Orjinal yazı sahibi: zorlu_06
              north 75 arkadaşım dediğin gibi.. insnignia 1.6 araçlar lpg ile uyumlu değil zaten 180 beygir diyorlar ama araçlar yaklaşık 200 beygir çıkıyor.. çok yüksek beygirli araçalarda lpg tutmaz zaten mantıken neyse.. çok araştırdım bende subap erimesi bobin yakması vb. sorunlar çok fazla var. bu arada bende 1.4 t. Ed.elegance var.. geçen ankara istanbul otobanında hep 200 üstü ve lpg ile gitttim.. ve sonuç dönüşte bende bobin yaktım(230 tl serviste ücretsiz değişti.).. ama bence çözüm belli...benzinde sınırsız gaza basa bilirsiniz ama lpg de 2000-2500 devir aralığında ve uygun hızda gitmeniz lazım araçlar aslında çok ekonomik ama biz millet olarak hız bağımlısıyız... geçen size lpg ile yaptığım km yi anlatayım.. beypazarına gittim geldim yavaştım 110-120 arası gittim geldim. yaklaşık 210 km gidiş geliş. gerisi şehir içi valla bende şok oldum ama toplam 423 km yaptım... ve bu ara şehir için ortalama 370-380 km yapıyorum.. bende sıfır aldım 2012.. 3500 km de landirenzo taktırdım araçlarımız D ( +) segmenti yani en üst segmente çok yakın.. kısaca fazla basmayın yolların tadını çıkarın uçak gibi araç gece tyolculuğu korkunç zevkli..bide benim kanaatim her depoyu tam bitirip bi 50 km benzinle yapmak.. bu arada aracım 34000 de.. bende iki kez motor arıza lambası yandı bide bobin yaktım bobinin nedeni benim hızım. arıza lambasını da söndürdüler kalitesiz yakıt göstergesi imiş.. ha bide çok önemli bi tavsiyem var.. ben shell den alıyorum shell autogaz yakıtı çankaya orandan alıyorrum. bilmediğiniz yerden yakıt almayın opetin yakıtı biraz kuru geldi bana shellde araba daha güzel akıyor.. arabanızı lpgde fazla zorlamayınnnn.. bence lpgyi herkes taktırtmalı benzin 5 tl lpg 2.5 akıllı olmak lazım.... zaten masrafınız tasarrufunuzdan çıkıyor.. sevgilerimle...
              Orjinal yazı sahibi: zorlu_06
              north 75 arkadaşım dediğin gibi.. insnignia 1.6 araçlar lpg ile uyumlu değil zaten 180 beygir diyorlar ama araçlar yaklaşık 200 beygir çıkıyor.. çok yüksek beygirli araçalarda lpg tutmaz zaten mantıken neyse.. çok araştırdım bende subap erimesi bobin yakması vb. sorunlar çok fazla var. bu arada bende 1.4 t. Ed.elegance var.. geçen ankara istanbul otobanında hep 200 üstü ve lpg ile gitttim.. ve sonuç dönüşte bende bobin yaktım(230 tl serviste ücretsiz değişti.).. ama bence çözüm belli...benzinde sınırsız gaza basa bilirsiniz ama lpg de 2000-2500 devir aralığında ve uygun hızda gitmeniz lazım araçlar aslında çok ekonomik ama biz millet olarak hız bağımlısıyız... geçen size lpg ile yaptığım km yi anlatayım.. beypazarına gittim geldim yavaştım 110-120 arası gittim geldim. yaklaşık 210 km gidiş geliş. gerisi şehir içi valla bende şok oldum ama toplam 423 km yaptım... ve bu ara şehir için ortalama 370-380 km yapıyorum.. bende sıfır aldım 2012.. 3500 km de landirenzo taktırdım araçlarımız D ( +) segmenti yani en üst segmente çok yakın.. kısaca fazla basmayın yolların tadını çıkarın uçak gibi araç gece tyolculuğu korkunç zevkli..bide benim kanaatim her depoyu tam bitirip bi 50 km benzinle yapmak.. bu arada aracım 34000 de.. bende iki kez motor arıza lambası yandı bide bobin yaktım bobinin nedeni benim hızım. arıza lambasını da söndürdüler kalitesiz yakıt göstergesi imiş.. ha bide çok önemli bi tavsiyem var.. ben shell den alıyorum shell autogaz yakıtı çankaya orandan alıyorrum. bilmediğiniz yerden yakıt almayın opetin yakıtı biraz kuru geldi bana shellde araba daha güzel akıyor.. arabanızı lpgde fazla zorlamayınnnn.. bence lpgyi herkes taktırtmalı benzin 5 tl lpg 2.5 akıllı olmak lazım.... zaten masrafınız tasarrufunuzdan çıkıyor.. sevgilerimle...
              Ben yaklaşık 3 bin km'dir LPG'li kullanıyorum ve hiç bir sorun ile karşılaşmadım...gayet güzel bir şekilde biniyorum. Benden önce 2010 model bir insignia'ya takılmış ve adam sorunsuz şekilde 40 bin km'dir biniyormuş...
              1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

              Yorum


              • #22
                Ynt: Sorunsuz Lpg Kullanıcıları Aranıyor.

                lpg de 4000 devir üstüne zorlama yapmazsan sıkıntı olacagını zannetmıyorum.ben 95 binde çelik subab yaptırdım.bu arada çelik subab yaptırınca muhakkak güncelleme yapmalısın yoksa tekleme yapıyor.servis de bugun cozemedıler,sagolsun buradakı arkadaslardan bırı paylasmıstı güncelleyin dedim güncellediler ve sorun kayboldu.forumdan allah razı olsun.

                Yorum


                • #23
                  Ynt: Sorunsuz Lpg Kullanıcıları Aranıyor.

                  Orjinal yazı sahibi: kaanyasindemir
                  lpg de 4000 devir üstüne zorlama yapmazsan sıkıntı olacagını zannetmıyorum.ben 95 binde çelik subab yaptırdım.bu arada çelik subab yaptırınca muhakkak güncelleme yapmalısın yoksa tekleme yapıyor.servis de bugun cozemedıler,sagolsun buradakı arkadaslardan bırı paylasmıstı güncelleyin dedim güncellediler ve sorun kayboldu.forumdan allah razı olsun.
                  Güncelleme derken neyi gücelliyorlar? Bu arada LPG'de 5 bin km'yi geçtim sorunsuz...
                  1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: Sorunsuz Lpg Kullanıcıları Aranıyor.

                    aracın beynini güncelliyorlar.

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: Sorunsuz Lpg Kullanıcıları Aranıyor.

                      Orjinal yazı sahibi: kaanyasindemir
                      aracın beynini güncelliyorlar.
                      Hmm gerçekten gerekli mi? Yani değişen sadece süpablar... Neden değişince tekleme yapsın ki?
                      1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: Sorunsuz Lpg Kullanıcıları Aranıyor.

                        Ben LPG den memnunum..Turbo opellere pek randımanlı LPG yapılamıyor ama atmosferikleri gayet iyi çalışıyor..Aracım Vectra C 1.6 elegance.. Üzmeden kullanım.. Yol bilgisayarı 7.4 lt gösteriyor.. Gazı PO dan alıyorum..Hafta içinde litre fiyatı 2.60 idi.. 2.60x7.4=192 krş.. Geçtğimiz haftalarda Ankara'ya gidip gelmiştim..Toplam 800 km..Zaman zaman 150-160 ile seyir ettim ancak hiç 90 ın altına inmedim..Yol bilgisayarı 6.3 ortalama göstermişti.. 130 tl lik gaz aldım..50 lt gaz yapar.. 100 kmde 6.3 lt ortalama yaktıysam eğer, 800 kmde 6.3x8=50.4 yapar..Yani yol bilgisayarı verileri doğru..Uzun yolda da 160 krş yakmış oluyor bu hesaba göre..

                        Benim tek şikayetim, 4400-4600 devirde gaz kesiyor ve araç kendi kendine benzine geçiyor..Hiç çıkmadığım devirler olduğu için acaba kusur mu hata mı diye hususi olarak gidip ustaya göstermedim..
                        İnsignia Cosmo 1.6 Turbo Flexride + Infınıty + 19'' + Şerit Takip + DVD800 + Buzdolabı + Sunroof +LPG

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: Sorunsuz Lpg Kullanıcıları Aranıyor.

                          Sabahları ilk çalıştırmalarda araba gaz yemiyor sürmeye çalışırsamda stop ediyor biraz bekleyip devam ediyorum bende bide seyir halindeyken eskisine nazaran araç devirlenemiyor turbo kaynaklı olabilirmi
                          Bunları benzindeykende yapıyor araç 133000 de
                          2009 1.6T Cosmo-Nar Kırmızı-Flexride-DVD800 navi-Park Assist-Tam Deri Spor Koltuklar-Llumar film

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: Sorunsuz Lpg Kullanıcıları Aranıyor.

                            Orjinal yazı sahibi: Kontrol Ünitesi
                            Ben LPG den memnunum..Turbo opellere pek randımanlı LPG yapılamıyor ama atmosferikleri gayet iyi çalışıyor..Aracım Vectra C 1.6 elegance.. Üzmeden kullanım.. Yol bilgisayarı 7.4 lt gösteriyor.. Gazı PO dan alıyorum..Hafta içinde litre fiyatı 2.60 idi.. 2.60x7.4=192 krş.. Geçtğimiz haftalarda Ankara'ya gidip gelmiştim..Toplam 800 km..Zaman zaman 150-160 ile seyir ettim ancak hiç 90 ın altına inmedim..Yol bilgisayarı 6.3 ortalama göstermişti.. 130 tl lik gaz aldım..50 lt gaz yapar.. 100 kmde 6.3 lt ortalama yaktıysam eğer, 800 kmde 6.3x8=50.4 yapar..Yani yol bilgisayarı verileri doğru..Uzun yolda da 160 krş yakmış oluyor bu hesaba göre..

                            Benim tek şikayetim, 4400-4600 devirde gaz kesiyor ve araç kendi kendine benzine geçiyor..Hiç çıkmadığım devirler olduğu için acaba kusur mu hata mı diye hususi olarak gidip ustaya göstermedim..
                            aslında gayet randımanlı oluyor. Nereden çıkardığınızı anlamadım...Ben şehir içi 29–31 kuruş LPG yakıyorum. Daha ne olsun...
                            1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

                            Yorum


                            • #29
                              Ynt: Sorunsuz Lpg Kullanıcıları Aranıyor.

                              Orjinal yazı sahibi: bigbrother
                              aslında gayet randımanlı oluyor. Nereden çıkardığınızı anlamadım...Ben şehir içi 29–31 kuruş LPG yakıyorum. Daha ne olsun...
                              Gayet randımanlı derken siz tam olarak neyi kasttetiniz misal?Atmosferik insignia ile Turbo insignia arasında LPG dönüşümü ve sonraki süreçte (kısa vadede değil uzun vadede) hangisi daha sağlıklı olur?noktasında dile getirdim görüşümü..Enjektörler,turbo boşlukları,bujiler,ateşleme ekipmanları vs olarak sorun teşkil edebilir..Aldığınız sonuç benznli yanında çok mükemmel olmasa gerek..
                              İnsignia Cosmo 1.6 Turbo Flexride + Infınıty + 19'' + Şerit Takip + DVD800 + Buzdolabı + Sunroof +LPG

                              Yorum


                              • #30
                                Ynt: Sorunsuz Lpg Kullanıcıları Aranıyor.

                                Orjinal yazı sahibi: Kontrol Ünitesi
                                Orjinal yazı sahibi: bigbrother
                                aslında gayet randımanlı oluyor. Nereden çıkardığınızı anlamadım...Ben şehir içi 29–31 kuruş LPG yakıyorum. Daha ne olsun...
                                Gayet randımanlı derken siz tam olarak neyi kasttetiniz misal?Atmosferik insignia ile Turbo insignia arasında LPG dönüşümü ve sonraki süreçte (kısa vadede değil uzun vadede) hangisi daha sağlıklı olur?noktasında dile getirdim görüşümü..Enjektörler,turbo boşlukları,bujiler,ateşleme ekipmanları vs olarak sorun teşkil edebilir..Aldığınız sonuç benznli yanında çok mükemmel olmasa gerek..
                                Atmosferik motor ile turbo motor arasındaki tek fark turbo... dolayısıyla atmosferik LPG'li araç ile turbo LPG'li araç arasında pek fark olamaz... LPG'deki enjektörler standart bu nedenle atmosferik bir araç da aynı enjektörleri kullanacak. Aracın kendi enjektörlerini diyorsanız arıza yapmasının nedeni LPG olamaz. Enjektörleri LPG'den arıza yapan hiç bir araç görmedim. Yapsa yapsa benzin pompası yapar ki bunu atmosferik araç da yapar. Yani burada tamamen boş yorum yapmışsınız bence.

                                DEdiğim gibi atmosferik araç ile turbolu aracın LPG dönüşümü sonrası oluşabilecek sıkıntılar aynıdır. Bu da süpabların zamanla oturmasından kaynaklı kompresyon kaçaklarıdır. Valve Seat Recession (VSR) olarak geçer. Yeni nesil euro5 motorlarda sizin aracınızın eski twinport motoruna göre daha hassas süpablar kullanılmaktadır. Bu nedenle sizin aracınızın motoruna göre süpablar daha erken bir zamanda arıza verecektir. Aradaki tek fark budur. Belirttiğiniz diğer hiç bir bölümde atmosferik ve turbolu araçta ayrı ayrı sorunlar çıkmaz. Zira turbolu aracın sıkıştırma oranı ile atmosferik aracın sıkıştırma oranı çok farklı değil.

                                Gelelim ateşleme ekipmanlarına yani bujilere... bujiler de atmosferik veya turbolu araçlarda farketmez. LPG'li her araçta bujiler yüksek ısılara maruz kalır. Bunun için iridyum buji kullanırsınız olur biter. Herşeye bir çözüm vardır.

                                Geri gelelim aldığımız sonuca... Ben benzin ile ortalama şehir içi 10 lt tüketiyorum... LPG ile bu ortalamam 11,76lt... Yani benzin ile km'de 48 kuruş, LPG ile 31 kuruş tüketiyorum. Mevcut fiyatlar üzerinden yüzde 35 kârdayım. Dizel ile aynı ekonomiye ulaşıyorum, üstelik dizel gibi ağır bakım masraflarım ve DPF'in tıkanma derdim de yok. Uzun vadede çelik süpab taktırma masrafım olabilir ki bu da 1200 TL civarında mevcut fiyatlar ile... ayda 1500 km yol yapan birisi için benzin masrafı 720 TL eder... LPG masrafı ise 465 TL eder... 3 senede bu yaklaşık 9.200 TL kâra geçmem anlamına geliyor. Sizden rica etsem bana 9.200 TL verir misiniz? Tabii ki de vermezsiniz... ama sonuç işte ortada... demek ki sonuç gayet yeterliymiş öyle değil mi???

                                Tüm bu yazdıklarıma ek olarak, aracımda takılı olan LPG dönüşüm sistemi 7 bin devire kadar sorunsuz bir şekilde LPG'de çıkabilmektedir. Sizin LPG sisteminde ise sorun olsa gerek ki 4 binli devirlerde benzine atma problemi yaşıyorsunuz. Bence LPG servisine gitmenizde fayda var... Kısacası aracıma binseniz, LPG ile benzinli olup olmadığını sadece bir şeyden anlarsınız... O da LPG yakıt göstergesinden... Maşallah diyelim de nazar değmesin
                                1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X