Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Motoru elime verdiler 2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #46
    Ynt: Motoru elime verdiler 2

    arkadaşlar teknik işi birazda kısmet işi. adam alır 3 kruşa bir alet senelerce kullanır. bazısı da benim gibi 1000 lira verir telefona 1 ayda bozulur.
    şimdi alırsın passat,mercedes.bmw yinede bozulabilir. geçenlerde ablamın poloyu servise götürdüm. adamın biri bas bas bağırıyordu vw bu km'de bozulur mu? diye.
    benim şahsi görüşüm, biraz kısmetin olacak, biraz da dikkatli kullanacaksın.performans isteyen biraz daha dikkatli kullancak. bu kadar ödül almış bir araç, üstelik GM'in gözbebeği, bugüne kadarki en iyi aracımız diyorlar: bütün bunları üst üste koyunca aracın normalden daha uzun ömürlü olması gerekir diye düşünüyorum.
    bu arada neden lpg diyenlere de bir çift sözümvar: arkadaşlar kendimden örnek vereyim: ben öğretmenim, insignia benim hayalimdi, ailemde dahil birçok kişiyi karşıma aldım bu hayali gerçekleştirmek için. ve neredeyse yılların birikimini bu hayale yatırdım. şimdi tamam hayalimi gerkleştirdim ama, bundan sonra biraz daha tasarruflu bir sistem olsa fena olmaz diye düşünürüm. çünkü briktirdim yıllarca birden harcadım gocunmadım da: ama ayda iki kez pompaya yanaşıp 70 lt'lik depoyu dldurmak ta benim gibi birine ağır gelebilir. bu nedenle lpg olabilir diye düşünebilirim.
    bence opel zaten 1600 kg civarı olan aracın orasından burasından biraz kısıp, motor bloğuna yatırım yapsa fena olmaz..
    arkadaşım sana da çok geçmiş olsun. keşke fatih beyin dediği gibi ilk başta tamamen motoru yenileseydiniz. ayrıca inşâallâh masrafınız daha büyük belalara keffaret olur.(amin)
    MEN AMENE BİL KADER EMİN-E MİNEL KEDER.

    Yâ Rab! Garibem, bîkesem, zaîfem, nâtüvanem, alîlem, âcizem, ihtiyarem, 
Bî-ihtiyarem, el'aman gûyem, afv cûyem, meded hâhem zidergâhet İlahî!

    Yorum


    • #47
      Ynt: Motoru elime verdiler 2

      Orjinal yazı sahibi: dr_112
      yüksek performanslı, hızlı kalkışlar vites küçültmeler yaparak 180 pslik insignia kullanırsanız araç kısa sürede piston kırar.motor yığılır, 4 silindirli 1,6 litre motor hacimli 1600 kilo araç sizce nasıl 180 beygir güç verir.. motor zorlana zorlana o beygirlere ulaşılmıştır. neden piston ince ve kısa. ne kadar kısa olursa o kadar çok güç üretir. böyle bir motora lpg takılırsa ekstra sorun oluyor. lpgli ve lpg siz en uzun km yapan kişiyi forumdan bulup konuşmak lazım.
      Benim tanıdığım 180 bg lik insignia LPG li olarak araç 130.000 e gelmiş.Anladığım kadarıyla sizin sürekli yüksek devirlerde kullanmanız,LPG nin yandığında aşırı ısı ortaya çıkarması ile motora arıza verdirmiş.LPG takılıyorsa çok zorlamamak gerkli.Bu araçlarıda zorlanmadan kullanmak,büyük başarı .Daha öncede bu konu çok anlatıldı.Ben motorda bir problem olduğuna inanmıyorum.Arıza veren motorların hepsi LPG den,Lütfen kabul edelim artık .BU TURBOLU ARAÇLARA LPG TAKILIP PERFORMANSLI KULLANILMAZ.Bu durum passat içinde geçerli,diğer araçlar içinde aynı.Yağlamalı sistem ,yada arada benzin püskürten sistem(yüksek devirlere çıkınca,ısınmayı bir nebze azaltmak için)hepsinin sebebi bu.İllaki LPG isteniyorsa motor buna uygun hale getirilmesi gerekli.Yoksa arabanızdan da soğuyorsunuz,cebinizde boşalıyor.Bence daha çok duyacağız motor arızasını sonrada ,kabak insignia ya -opele patlıyor.Burada en büyük hata başlangıçta servislerin ve LPG takan firmaların bunu anlayıp ,buna göre müşterilerini bilinçlendirmesi gerekliydi.Ama artık onların bişey söylemesine gerek yok.Hepimiz anladık herhalde.
      2014 BMW 5.20I M +comfort+premium            
      2011 otomatik opel astra  1.4 cosmo sunroof
      2013 Chevrolet Captiva LTZ

      Yorum


      • #48
        Ynt: Motoru elime verdiler 2

        Orjinal yazı sahibi: dr_112
        bilmeyenler için hatırlatayım. ankara opis servisinde garantili şekilde aracıma takılan lpg 35 bin km de subap ve 3 ve 4 nolu piston kapaklarında çatlak, 70 binde subap erime, blok çatlatma,4 numaralı piston ve kolu kırılması ve motorun en alttaki ana kolun kırılması ile sonuçlandı. 35 bin km deki masrafları ilk defaya mahsus olmasına opis ve olgun lpg karşılarken aracın lpg garantisi devam ederken 70 bindeki masrafları opis ve olgun lpg karşılamadı. siz siz olun opise gidip landirenzo taktırmayon.
        neyse aracı ankarada başka bir yetkili servise götürdüm. blok değilmesi gerekti. araca yeni motor takılacaktı. fiyatı 9 bin lira. ( garatisi yok ) subaplar ve diğer masraflar hariç masraf 15 bin tl oluyor. serviste bir usta rektefe önerdi. çatlak olan blok kaynatıldı. yeni subaplar takıldı vs. 8 bin liraya araba yürür hale geldi. bu sırada lpg yi söktüm attım.

        200-300 km sonra araç turbo kesit. hararet yükseldi. tamir yapılan blok yerine otutrurulurken tekrar çatlamış. 2 bin 200 liraya yeni turbo takıldı.4 bin liraya yine rekterfe yapıldı. aracın volantı değişti. baskı balata tirger vs değişti.

        şuan aracı yakmayı düşünüyorum. nete neden bir sürü yanmış insignia olduğunu şimdi anlıyorum.

        öneriler
        1 opis denen sahtekarlara güvenip iş yapmayın
        2 . olgun lpg ve landirenzo taktırmayın
        3. 1.6 180 beygire lpg takmayın
        4. arıza verince yaptırmayın. yakın arabayı.

        nden böyle oldu;

        usta ile bol bol bu durumları konuştuk. tabiki lpg den oldu. ancak şuç yine lpg de değil. suç beygir artırmak için motorun içine eden opelin. neden 1.4 turbo çıktı düşündünüz mü. bu araç lpg de 70 bin benzinde 150 binden sonra motoru elinize veriyor. piston kolu 6 cm piston kapağı kalınlığı saç teli kadar. incecik bir blok ve gömlek. aracın pistonları kısa ve ince tutup beygir artırılmış. lpg de bu pistonlara ekstra zarar veriyor.

        dış ve iç görüşünü güzel olan insignialarda 1.6 Turbolarda ciddi motor sorunu var. ankara opaka yolunuz düşerse sorun kaçta insginia gelmiş son 6 ayda motoru eline almış. benden hariç 3 tane yatan insignia var. birini sahibi atmış gitmiş. adam piyadasa yok. hepsi lpgli hemsi 180 beygir. 115 lik lpgli bakıma geldi. 50 bininci km sinde onda sorun yoktu. servisi yol ettim.
        saygılar...
        Orjinal yazı sahibi: Funkyair
        Cok gecmis olsun
        Ben Forumdaki en fazla km İnsignia yi merak ediyorum?
        Belirttiginiz problem belirtilerini (lpg olmayan) yasayan var mi ?
        aracınızın plaka bilgisi nedir bu kadar sitem ettiğinize göre kayıtlardan bir kontrol edelim

        Yorum


        • #49
          Ynt: Motoru elime verdiler 2

          beyler karaladığınız GM firmasının malibu aracı 1 milyon mil = 1.600.000 km yolu 22ay sürede 6 kıtada tamamladı.
          bu sadece test amaçlı ben sanmıyorumki aynı test insignia içinde yapılmamış olsun üzgünüm ama kendi kusurlarımızı
          firmalara yıkmayalım olur arada insan yapısı hatalı üretimler çıkar ancak adamlar her türlü testleri yapıyor emin olun
          paranızı sağlam bir firmaya yatırdınız...
          http://media.gm.com/content/media/us...malibu_million

          Yorum


          • #50
            Ynt: Motoru elime verdiler 2

            Bu arada sahtekar gibi sitemize hiç yakismayan kelimeleri sarf ederken biraz daha dikkatli olalım. Sizin bu kötü sozler sarf ettiginiz Kurum ve yetkilileri Ankara ve cevresi icin her konuda bize yardımcı olan elinden geleni hiçbir zaman esirgemeyen nerdeyse tek gm yetkili servisi. Aracınıza hiç tavsiye edilmediği halde hatta bastan söylendiği halde lpg taktimakta cekinmiyorsunuz ve buna rağmen sorun yaşandığında size bir kere de olsa yardimlariniesirgemeyen bit kuruma ve yetkililerine sahtekar diyorsunuz. Herkes ve her Kurum hata yapabilir ama hataları biraz da kendimizde aramalıyız. Yani objektif bakabilmeliyiz. Lütfen elsririken bile seviyemizi koruyup yapıcı olalım. Saygilarimla

            Yorum


            • #51
              Ynt: Motoru elime verdiler 2

              Bir de 180 lik motorlarin sorunlu oldugunu soyluyorsunuz yanliz yatan arabalarin hepsinin lpgli oldugunu belirtiyorsunuz. Burda cok yaman bir celiski var. Bu siteyi takip eden 1000 lerce kisi var ve sizin yorumlarinizdaki en kucuk bir yanlis anlatma veya anlasilma bircok insani etkiliyor. O yuzden sectigimiz cumlelere lutfen dikkat edelim. 180 lik motoru yaklasik 15000 kmdir 220 bg ve uzerinde kullaniyorum ve benim gibi bircok arkadas var. Bu çogunluga ragmen acaba kac kisi yanlis yapilan uygulamalar haric bu motorla ilgili sorun yasamis.....Kullandiginiz araba dunyada son iki sende sorunsuzluk anlaminda ödul ustune ödul aliyor. Ama siz kendi yasadiginiz hem de nerdeyse nedeni kesinlesmis olan ve lpg olarak gozuken bir sorunu motora atfediyorsunuz. Bunun motorla ne alakasi var ben anlayabilmis degilim. Yanlis anladigimiz bir nokta varsa belirtin ancak kurumlara kisilere araclara lutuf edilen suclamalarda da biraz insaflı olalim. Saygilar

              Yorum


              • #52
                Ynt: Motoru elime verdiler 2

                Orjinal yazı sahibi: trabzon61
                Bir de 180 lik motorlarin sorunlu oldugunu soyluyorsunuz yanliz yatan arabalrin hepsinin lpgli oldugunu belirtiyorsunuz. Burda cok yaman bir celiski var. Bu siteyi takip eden 1000 lerce kisi var ve sizin yorumlarinizdaki en kucuk bir yanlis anlatma veya anlasilma bircok insani etkiliyor. O yuzden sectigimiz cumlelere lutfen dikkat edelim. 180 lik motoru yaklasik 15000 kmdir 220 bg ve uzerinde kullaniyorum ve benim gibi bircok arkadas var. Bu çogunluga ragmen acaba kac kisi yanlis yapilan uygulamalar haric bu motorla ilgili sorun yasamis.....Kullandiginiz araba dunyada son iki sende sorunsuzluk anlminda odul ustune odul aliyor. Ama siz kendi yasadiginiz hem de nerdeyse nedeni kesinlesmis olan ve lpg olarak gozuken bir sorunu motora atfediyorsunuz. Bunun motorla ne alakasi var ben anlayabilmis degilim. Yanlis anladigimiz bir nokta varsa belirtin ancak kurumlara kisilere araclara lutuf edilen suclamalarda da biraz insafl olalim. Saygilar
                +1

                Yorum


                • #53
                  Ynt: Motoru elime verdiler 2

                  Orjinal yazı sahibi: trabzon61
                  Bir de 180 lik motorlarin sorunlu oldugunu soyluyorsunuz yanliz yatan arabalarin hepsinin lpgli oldugunu belirtiyorsunuz. Burda cok yaman bir celiski var.
                  +1

                  Ayrıca, Insignia'nın motoruna 150.000km ömür biçen ustaya da gülüyorum ama ağızımla değil...

                  Yorum


                  • #54
                    Ynt: Motoru elime verdiler 2

                    arkadaş çok sorun yaşamış gerçekten çok üzücü ama bu arabalar yılların çalışması ar ge ve bir çok teknolojik yatırımla yapılıyor insignia projesi opele 100 milyon euroya mal olmus hic bu kadar yatırım yapan bu alman kafası 150 binde pert araba yaparmı o riske girermi hadi başka ülkenin aracı olur ama bir alman hyatta böle iş yapmaz en az 300 500 bin binersin bu motora
                    2010 1.6T Cosmo,Teknik Gri, 19 jant,Cyclone navigasyon, JBL ses sistemi, ayna altı led,

                    Yorum


                    • #55
                      Ynt: Motoru elime verdiler 2

                      Orjinal yazı sahibi: okkes
                      öncelikle geçmiş olsun. bu kadar ödül alan hatasızlık ödülü alan bir arabanın 150.000 km de motorunu sahibinin eline vermesi bana hiç mantıklı gelmiyor. motorun hacmi 1,6 diye 180 hp olamayacak mı? f1 arabaları ne yapacak o zaman 2,4lt motorla (0*300 8,5sn). bence bu teknoloji ile ilgili bir durum. belki yakında daha düşük hacimli ama daha yüksek beygirli arabalar göreceğiz. düşünsenize 150.000de bütün insignialar patır patır dökülüyor marka imajı biter, mali yönden de biter opel. bence opel bu riski almaz diye düşünüyorum.
                      f1 araşlarının motorları 2-3 yarıştan fazla dayanmıyo zaten.

                      Yorum


                      • #56
                        Ynt: Motoru elime verdiler 2

                        Orjinal yazı sahibi: Nuclearcodes
                        Orjinal yazı sahibi: okkes
                        öncelikle geçmiş olsun. bu kadar ödül alan hatasızlık ödülü alan bir arabanın 150.000 km de motorunu sahibinin eline vermesi bana hiç mantıklı gelmiyor. motorun hacmi 1,6 diye 180 hp olamayacak mı? f1 arabaları ne yapacak o zaman 2,4lt motorla (0*300 8,5sn). bence bu teknoloji ile ilgili bir durum. belki yakında daha düşük hacimli ama daha yüksek beygirli arabalar göreceğiz. düşünsenize 150.000de bütün insignialar patır patır dökülüyor marka imajı biter, mali yönden de biter opel. bence opel bu riski almaz diye düşünüyorum.
                        f1 araşlarının motorları 2-3 yarıştan fazla dayanmıyo zaten.
                        +1

                        + 1.6T İle 2.4 Litrelik İki Motor Teorik Olarak Aynı Tork u ve Beygir Gücünü Üretir Derken Kendiliğinden Anlaşılır Olması Gerektiği Şekilde; Son Teknoloji Ürünü 1.6T Litrelik Motor İle, Karbüratörlü Ecu su Olamayan Alttan Tek Egzantrik Milli Açı Kaydırıcı veya Vanos u Olmayan Eski Teknoloji Ürünü 2.4 Litrelik Motorlar Mukayese Edilmemiştir. Mukayese; Turbo Sistemi Hariç, Aynı Teknolojiye Sahip İki Farklı Hacimdeki Motorlar İçindir. Günümüzde Teknolojisi Gereği 20.000 devirleri Aşabilen (Cosworth Ulaşabilmiştir) ve En Fazla 700-800 Km.' lik Ömürleri Olan F1 Teknolojisi Motorları İle İster Turbolu İster Turbosuz Olsun Seri Üretim Motorları da Kıyaslamak, Seri Üretim Arabaların Motorlarına da 700-800 Km Yol Yapabilme Ömrünü Biçme Anlamına Gelir, Bu Da Konuya Çok Uzak Bir Bakış Açısı İle Değerlendirme Yapmak Olur.
                        İyi Forumlar...
                                                                              

                        Yorum


                        • #57
                          Ynt: Motoru elime verdiler 2

                          sahtekar diye az dedişsim. opel türkiye ile görüştüm. mart 2012 tarihi itibariyle opel sadece 1995 üretimi omegalardan başka araca lpg izni vermiyormuş. aksini yapan servis tüm sorumluluğu üstüne almıştır dedi. ister bütün bakımları onlara yaptırın ister yaptırmayın yetkili opel serisi lpg takamaz, takılmasına müsade edemez. dediler. hadi bakalım.. sahtekarlık değilde nedir bu. bana güvence verdiler, garantili olur, uygun olur, sorun olmaz dediler. gelinen nokta motor gitti.

                          Yorum


                          • #58
                            Ynt: Motoru elime verdiler 2

                            Orjinal yazı sahibi: trabzon61
                            Bir de 180 lik motorlarin sorunlu oldugunu soyluyorsunuz yanliz yatan arabalarin hepsinin lpgli oldugunu belirtiyorsunuz. Burda cok yaman bir celiski var. Bu siteyi takip eden 1000 lerce kisi var ve sizin yorumlarinizdaki en kucuk bir yanlis anlatma veya anlasilma bircok insani etkiliyor. O yuzden sectigimiz cumlelere lutfen dikkat edelim. 180 lik motoru yaklasik 15000 kmdir 220 bg ve uzerinde kullaniyorum ve benim gibi bircok arkadas var. Bu çogunluga ragmen acaba kac kisi yanlis yapilan uygulamalar haric bu motorla ilgili sorun yasamis.....Kullandiginiz araba dunyada son iki sende sorunsuzluk anlaminda ödul ustune ödul aliyor. Ama siz kendi yasadiginiz hem de nerdeyse nedeni kesinlesmis olan ve lpg olarak gozuken bir sorunu motora atfediyorsunuz. Bunun motorla ne alakasi var ben anlayabilmis degilim. Yanlis anladigimiz bir nokta varsa belirtin ancak kurumlara kisilere araclara lutuf edilen suclamalarda da biraz insaflı olalim. Saygilar
                            insanlara bildiklerimi söylüyorum. 130 luk 160 lık dizellere laf söyledim mi? hayır sorunum 1,6 turbo benzinli. benim 15 bin tl param gitmiş. benzin lpg bilmem ben. vectra c yede bindim 100 bin km lpgde onda sorun yoktu.

                            Yorum


                            • #59
                              Ynt: Motoru elime verdiler 2

                              Orjinal yazı sahibi: dr_112
                              sahtekar diye az dedişsim. opel türkiye ile görüştüm. mart 2012 tarihi itibariyle opel sadece 1995 üretimi omegalardan başka araca lpg izni vermiyormuş. aksini yapan servis tüm sorumluluğu üstüne almıştır dedi. ister bütün bakımları onlara yaptırın ister yaptırmayın yetkili opel serisi lpg takamaz, takılmasına müsade edemez. dediler. hadi bakalım.. sahtekarlık değilde nedir bu. bana güvence verdiler, garantili olur, uygun olur, sorun olmaz dediler. gelinen nokta motor gitti.
                              35 binde servis motoru ilk yaptığı zaman .LPG yi sökmeniz gerektiğini belirttimi?Yanılmıyorsam ilk hasar sırasında tamiri garantiden yapmışlardı.Eğerki böyle br uyarı yada yapılan işlem faturasına böyle bir not düşmemişlerse ,bence sizde haklısınız.O dönemlerde LPG nin uyumsuz olduğu ortaya çıkmış.Direk bu sistemi söküp LPG montajı için sizin ödediğiniz ücreti iade etmeleri gerekiyor diye düşünüyorum.Ama burada hata GM yada OPEL değil ,servis ve sizi yalnış yönlendiren servis çalışanları.Mersin gedizlerde sürekli insignia ya kesinlikle önermiyoruz diyorlardı.Kanunlar tüketici lehine artık,bu konu anlattığınız gibi ise zararınızı telefi edebilirsiniz.Tabi ispat etmeniz gerekli diye düşünüyorum.Sonrasında da dizel yada 1.4 insignia ile görürüz sizi inşallah.
                              2014 BMW 5.20I M +comfort+premium            
                              2011 otomatik opel astra  1.4 cosmo sunroof
                              2013 Chevrolet Captiva LTZ

                              Yorum


                              • #60
                                Ynt: Motoru elime verdiler 2

                                Opis yetkilileri sanırım aramızda onlardan da konuyu duymak isterdim açıkacası...
                                F30 Sport+

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X