Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Turbo Hortumu Çıktı (1.6 Cdti)

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #46
    Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY View Post
    Geçmiş olsun Selçuk Bey kardeşim.
    Teşekkür ederim Şaman abi sağolasın
    1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
    Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

    Yorum


    • #47
      Orjinal yazı sahibi: BirFani View Post
      Geçmiş olsun Selçuk Bey. Bazen maddi kayıplar göz önüne bile alınmaz.
      Önemli olan ailece sıkıntısız bir şekilde durumu atlatabilmek.
      Yine de maddi mağduriyetinizin minimuma inmesi ayrıca güzel.
      kesinlikle öyle. Bunlar küçük şeyler lakin daha büyük rakamlara mağdur olanlarda var. artık bindiğimiz araçlar fiyat açısından zaten böyle zenginliği maddi gücü temsil eden araçlar değil. full clio ya 90 beygir araca 140 bin tl istiyorlar. megane full 200 bin olmuş. insanlar maaşlarının çoğunluğunu harcayıp birde olmadık şeylere para ödemek zorunda kalıyor. Cana geleceğine mala gelsin, ama o mal dediğimiz şeyler can yakıyor. kaktır gitsin mantığı üzüyor bu memlekette
      1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
      Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

      Yorum


      • #48
        Sevindim selçuk gelişme için, şansın varmış opel türkiye konusunda.
        1.6 SIDI

        Yorum


        • #49
          Çok geçmiş olsun Selçuk bey...Allah beterinden korusun

          Yorum


          • #50
            Çok geçmiş olsun Selçuk bey inşallah tekrarı olmazda severek bindiğiniz aile aracınız sizi bir daha zor durumda bırakmaz opel türkiye’nin meseleye yaklaşım şeklide sevindirici ancak Türkiye’de uzatılmış garanti gerçekten elimize tutuşturulan bir kağıt parçası ve ödediğimiz ücretten ibaret tekrar çok geçmiş olsun...

            Yorum


            • #51
              Öncelikle çok geçmiş olsun.

              Insignia gibi Opel'in premium bir aracında böyle bir sorun olması gerçekten tuhaf. Bu tür sorunlar 20-25 yıl önce kullandığımız Tofaş ve Boradway'lerde olur sanırdım. Insignia'da durduk yere oluşan ve yine durduk yere düzelen sorunları ya da şu çok kişide yaşanan durdurulamayan alarm problemi gibi saçma sapan genel sorunları inanılmaz gerçekten. Bu sınıftaki bir araca hiiç yakışmıyor.

              Bir diğer konu da Opel Türkiye'ye ulaşım. Bugün MIT'i arasanız yine bir muhattap bulursunuz ama Opel Türkiye'de ne bir telefonlarına ne de bir allahın kuluna ulaşmak mümkün. Müşterisinden kendini bu kadatr sakınan, uzak durmaya çalışan başka bir marka yoktur herhalde...

              Yorum


              • #52
                Geçmiş Olsun Dilekleriniz İçin hepinize tek tek teşekkür ediyorum.

                Güncelleme:

                Araç servisten şuan çıkmış bulunmakta. Pendik Opel ATM'den bana doğru geliyor. Özel ilgisinden dolayı ATM Mekanik Sorumlusu Selçuk Bey'e ayrıca teşekkür ediyorum.

                Aracı teslim alıp bir süre kullandıktan sonra final değerlendirmemizi yaparız inşallah.
                1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
                Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

                Yorum


                • #53
                  Orjinal yazı sahibi: selcuktuncer View Post
                  Evet şimdi önemli bir gelişme oldu, güncelleme yapmak isterim. Dün Opel Türkiye ile temasa geçmiştim, daha doğrusu şikayet var'a yazmıştım,direk ulaşacaklarını biliyordum. Sağolsunlar Opel Türkiyeden Gonca adında bir hanfendi aradı. Ben size dönüş yapacağım sizi çok iyi anlıyorum dedi. Az önce kendisi bana dönüş yaptı. Opel Türkiye masrafın %70 ini karşılayacağını söyledi. Servis bakımlı olması sebebiyle. Aslolan bu tarz mekanik arızların (kullanıcı dışı kaynaklı) tamamını karşılanması gerekiyor, fakat buna da şükür. Uzlaşmaya gidiyorum ve kabul ettim. 320+kdv gibi bir rakamla parçayı değiştirecekler. Umarım ATM şubeside gerekli test ve kontrolleri yaparak neyin buna sebep olduğunu iyi tespit eder ve uğraşmak zorunda kalmayız.

                  Buradan Opel Türkiye'nin uzlaşmacı ve müşteri memnuniyeti yaklaşımını ve ayrıca Gonca Hanımı tebrik ediyorum. Sevindirici umut verici bir adım, en azından Servis Bakımlı araçlar için.
                  Selçuk Bey, Opel'in masrafın % 70'ini karşılamasının garanti uzatmanız ile ilgisi var mı yoksa sırf yetkili servis bakımlı olduğu için mi bu indirime gidildi?

                  Yorum


                  • #54
                    Orjinal yazı sahibi: Alkantra View Post

                    Selçuk Bey, Opel'in masrafın % 70'ini karşılamasının garanti uzatmanız ile ilgisi var mı yoksa sırf yetkili servis bakımlı olduğu için mi bu indirime gidildi?
                    Garantiyle alakası yok diyebiliriz evet, çünkü garanti Odak tarafından tanınıyordu, buna Opel Türkiyenin iyi niyet garantisi diyebiliriz, servis bakımlı olması, zamanından önce servise girmesi, bir diğer hususta Bayramdan 1 ay önce zaten servise girmiş olmamdı. 1800 tl ödeyip çıkmıştım. Kısacası burada şikayetimi haklı buldu Opel Türkiye. Kaskom olmasına rağmen ikame araç verilmedi tarafıma,kaza yapmamışım diye! Opel de aynı şekilde, bayramda ortada kaldım 3 saat çoluk çocukla. sigorta var işe yaramıyor, kasko var işe yaramıyor, garanti var işe yaramıyor, yetkili servisten başka yere sokmuyosun aracı işe yaramıyor, biz niye bu paraları ödüyoruz ? velhasıl durumun özeti bu.
                    1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
                    Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

                    Yorum


                    • #55
                      Geçmiş olsun; ikame araç almak zor, o konuda çok fazla takılmayın. Sorunun çözülmüş olmasına sevindim.

                      Yorum


                      • #56
                        Orjinal yazı sahibi: selcuktuncer View Post

                        Garantiyle alakası yok diyebiliriz evet, çünkü garanti Odak tarafından tanınıyordu, buna Opel Türkiyenin iyi niyet garantisi diyebiliriz, servis bakımlı olması, zamanından önce servise girmesi, bir diğer hususta Bayramdan 1 ay önce zaten servise girmiş olmamdı. 1800 tl ödeyip çıkmıştım. Kısacası burada şikayetimi haklı buldu Opel Türkiye. Kaskom olmasına rağmen ikame araç verilmedi tarafıma,kaza yapmamışım diye! Opel de aynı şekilde, bayramda ortada kaldım 3 saat çoluk çocukla. sigorta var işe yaramıyor, kasko var işe yaramıyor, garanti var işe yaramıyor, yetkili servisten başka yere sokmuyosun aracı işe yaramıyor, biz niye bu paraları ödüyoruz ? velhasıl durumun özeti bu.
                        Araçla ilgili mekanik sorunlar herkesin başına gelebilir ancak sigorta kasko garanti olmasına rağmen bir sorundan sonra yalnız bırakılmak gerçekten kötü bir durum. Geçmiş olsun tekrardan.

                        Yorum


                        • #57
                          Orjinal yazı sahibi: selcuktuncer View Post
                          Evet şimdi önemli bir gelişme oldu, güncelleme yapmak isterim. Dün Opel Türkiye ile temasa geçmiştim, daha doğrusu şikayet var'a yazmıştım,direk ulaşacaklarını biliyordum. Sağolsunlar Opel Türkiyeden Gonca adında bir hanfendi aradı. Ben size dönüş yapacağım sizi çok iyi anlıyorum dedi. Az önce kendisi bana dönüş yaptı. Opel Türkiye masrafın %70 ini karşılayacağını söyledi. Servis bakımlı olması sebebiyle. Aslolan bu tarz mekanik arızların (kullanıcı dışı kaynaklı) tamamını karşılanması gerekiyor, fakat buna da şükür. Uzlaşmaya gidiyorum ve kabul ettim. 320+kdv gibi bir rakamla parçayı değiştirecekler. Umarım ATM şubeside gerekli test ve kontrolleri yaparak neyin buna sebep olduğunu iyi tespit eder ve uğraşmak zorunda kalmayız.

                          Buradan Opel Türkiye'nin uzlaşmacı ve müşteri memnuniyeti yaklaşımını ve ayrıca Gonca Hanımı tebrik ediyorum. Sevindirici umut verici bir adım, en azından Servis Bakımlı araçlar için.
                          Selçuk bey merhaba bugün aynı sorun başıma geldi.
                          aracım servis bakımlı ancak garantisi sona erdi. (İyi niyet devam ediyor)
                          belirtilen parçayı Bırakın Ankara'da Türkiyede bulamadık.
                          parça no: 13419441
                          sorum şudur, maliyetin %70i karşılandığında aracınızın garantisi devam ediyor muydu ?
                          Benimde faydalanma şansım olur mu ?
                          parça fiyatı 1100 ₺

                          Yorum


                          • #58
                            Orjinal yazı sahibi: FatihKzl View Post

                            Selçuk bey merhaba bugün aynı sorun başıma geldi.
                            aracım servis bakımlı ancak garantisi sona erdi. (İyi niyet devam ediyor)
                            belirtilen parçayı Bırakın Ankara'da Türkiyede bulamadık.
                            parça no: 13419441
                            sorum şudur, maliyetin %70i karşılandığında aracınızın garantisi devam ediyor muydu ?
                            Benimde faydalanma şansım olur mu ?
                            parça fiyatı 1100 ₺
                            Merhabalar, geçmiş olsun öncelikle. İyi niyet devam edebilecek birşey değil. Yani o Opelin tanıyabileceği bi insiyatif. Siz aracınızı servise bırakıp durumu rapor ettirin size onlar ücreti söyleyecekler. ardından opel türkiye ile iletişime geçin ve durumu anlatın. Servis bakımlı olduğunu, kullanıcı müdahalesi dışında olduğundan bahsedin. Araç Km si ve yaşı onlara fikir verecektir ve servis kayıtlarına mutlaka bakacaklardır. Lehinize karar çıkacağını düşünüyorum.

                            Konuyu detaylıca okursanız aracımın garantisinin bitmiş olduğunu görürsünüz. Gelişmeler hakkında bizi bilgilendirin lütfen. Geçmiş olsun tekrardan.
                            1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
                            Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

                            Yorum


                            • #59
                              Öncelikle geçmiş olsun diyorum. Aracım 2015 model cdti .Geçen ay aynı sorun benimde başıma geldi. İş çıkışı normal seyir halindeyken müthiş bir patlama sesiyle birlikte aracın yığılıp kalması bir oldu.Trafiğin yoğun olmadığı bir zamanda olması büyük bir şanstı. Kaputu açıp ne olduğunu anlamaya çalıştım aklıma ilk gelende bu hortumun yerinden çıkmış olacağıydı. Çünkü bu hortumu aracın bakımı için servisten aldıktan yaklaşık 10-15 gün sonra temizlik yaparken yerinden bir miktar ayrıldığını farketmiştim. Hortum üzerindeki tırnaklardan bir iki tanesi krılmıştı. Muhtemelen serviste sökerken sökmeyi beceremedikleri için kırıp o şekilde bırakmışlar. Bi kaç defa hortumu takıp gitmeye çalıştım anca biraz devir alınca yine hortum yerinden fırladı. Tamirci arkdaşımı aradım bu şekilde hortumu yerine tututurup fazlada gaz vermeden 1500-2000 devir aralığında yavaş yavaş arkadaşın dükkanına kadar yaklaşık 25 km gittim. Orda yedek parça olmadığı için hortumu klipslerle yerine sabitledik.Ve o gün o şekilde geri eve gittim. Ertesi gün tekrar gittim ve parçayı değiştirdik. Parça için 1100 tl ödedim. internette 900 tl gibi rakamlar vardı ancak güvenip alamadım. Aynı modele sahip arkadaşlara tavsiyem bakımdan sonra mutlaka bu hortumu konrtol edin.

                              Yorum


                              • #60
                                Orjinal yazı sahibi: myurumez View Post
                                Öncelikle geçmiş olsun diyorum. Aracım 2015 model cdti .Geçen ay aynı sorun benimde başıma geldi. İş çıkışı normal seyir halindeyken müthiş bir patlama sesiyle birlikte aracın yığılıp kalması bir oldu.Trafiğin yoğun olmadığı bir zamanda olması büyük bir şanstı. Kaputu açıp ne olduğunu anlamaya çalıştım aklıma ilk gelende bu hortumun yerinden çıkmış olacağıydı. Çünkü bu hortumu aracın bakımı için servisten aldıktan yaklaşık 10-15 gün sonra temizlik yaparken yerinden bir miktar ayrıldığını farketmiştim. Hortum üzerindeki tırnaklardan bir iki tanesi krılmıştı. Muhtemelen serviste sökerken sökmeyi beceremedikleri için kırıp o şekilde bırakmışlar. Bi kaç defa hortumu takıp gitmeye çalıştım anca biraz devir alınca yine hortum yerinden fırladı. Tamirci arkdaşımı aradım bu şekilde hortumu yerine tututurup fazlada gaz vermeden 1500-2000 devir aralığında yavaş yavaş arkadaşın dükkanına kadar yaklaşık 25 km gittim. Orda yedek parça olmadığı için hortumu klipslerle yerine sabitledik.Ve o gün o şekilde geri eve gittim. Ertesi gün tekrar gittim ve parçayı değiştirdik. Parça için 1100 tl ödedim. internette 900 tl gibi rakamlar vardı ancak güvenip alamadım. Aynı modele sahip arkadaşlara tavsiyem bakımdan sonra mutlaka bu hortumu konrtol edin.
                                Bu kronik bir sorun gibi görünüyor ve bu sorun için Opel Türkiye'nin üzerine gidilmesi gerekiyor

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X