Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Soğuk motor marştan sonra karşılaştığım sorunlar??

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #46
    Merhabalar araçlarımız aynı uzun süre geçmiş konunun üzerinden ancak aynı sorunu bende yaşıyorum sabahları kısa süreli titreme oluyor sizinki gibi bir çok şey kontrol edildi sorun yok siz bir çözüm bulabildiniz mi?

    Yorum


    • #47
      Paraya kıyıp inci agm leo start/stop akü aldım 70lik. Marş problemleri baya düzeldi. Araç içi lamba titremesi tüm makyajlı kasa insignia larda var, sebebi rölantideyken değişken akü voltaj değerleri. Akıllı şarj sistemine sahip olduğunu öğrendiğim araçlarımızda gündüz dinamo aküyü şarj ettikten sonra sürekli şarj etmeyi durduruyor ve 12.3v civarı oluyor, bu da gayet normal. Akşam da 13.8v değer veriyor. Akü 13.8 ile 15v arası değer verdiğinde şarj oluyor anlamına geliyor. Sabah soğuk motor ilk çalışmada kısa bir süreliğine de olsa motor titremesi oluyor ve geçiyor . Gün içinde bunu daha yapmıyor. Ben araca son bakımda molygen dexos 1 gen 3 yağ koydum. Bizim araçlara en iyi gelen yağ bu bence. Bir de geri vitese alınca vuruntu epey artınca serviste şanzıman adaptasyon yaptırdım. Bu 2 uygulamadan sonra ve akü değişimiyle aracın gidişi, çalışması felan çok rahatladı. Son durum bu bende.
      @Murat
      2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

      Yorum


      • #48
        Cevabınız için teşekkür ederim çok ilginç bir durum bu şekilde normal kabul edeceğiz artık, yağ konusunu biliyorum çok önemli bende alır almaz dexos1 gen3 yağ ile değişim yapmıştım çalışması daha pürüzsüz olmuştu. Hayırlı günler

        Yorum


        • #49
          Orjinal yazı sahibi: Kara Murat View Post
          Paraya kıyıp inci agm leo start/stop akü aldım 70lik. Marş problemleri baya düzeldi. Araç içi lamba titremesi tüm makyajlı kasa insignia larda var, sebebi rölantideyken değişken akü voltaj değerleri. Akıllı şarj sistemine sahip olduğunu öğrendiğim araçlarımızda gündüz dinamo aküyü şarj ettikten sonra sürekli şarj etmeyi durduruyor ve 12.3v civarı oluyor, bu da gayet normal. Akşam da 13.8v değer veriyor. Akü 13.8 ile 15v arası değer verdiğinde şarj oluyor anlamına geliyor. Sabah soğuk motor ilk çalışmada kısa bir süreliğine de olsa motor titremesi oluyor ve geçiyor . Gün içinde bunu daha yapmıyor. Ben araca son bakımda molygen dexos 1 gen 3 yağ koydum. Bizim araçlara en iyi gelen yağ bu bence. Bir de geri vitese alınca vuruntu epey artınca serviste şanzıman adaptasyon yaptırdım. Bu 2 uygulamadan sonra ve akü değişimiyle aracın gidişi, çalışması felan çok rahatladı. Son durum bu bende.
          Selamlar, benim eski 1.6 T de de vites yazılımı yüklemişti servis sonra berbat etmişti vitesleri.. Bu kalp atışı sanırım tüm a2 kasalarda oluyor. Benim benzinlidede dizeldede aynı.

          Yorum

          İşleniyor...
          X