Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Debriyajlarımız neden bu kadar sert

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: Debriyajlarımız neden bu kadar sert

    bunun insignia değil kullandığınız 1.6 motorla ilgisi var bence.. benim 1.6 t astramda aynı sertliklikteydi insignia 1.6 t de... ve kesinlikle baskı balata değiştirmek çözüm değil
    F30 Sport+

    Yorum


    • #32
      Ynt: Debriyajlarımız neden bu kadar sert

      Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
      bunun insignia değil kullandığınız 1.6 motorla ilgisi var bence.. benim 1.6 t astramda aynı sertliklikteydi insignia 1.6 t de... ve kesinlikle baskı balata değiştirmek çözüm değil
      Gökhan opcnin debriyajı neden sert değil acaba? dknow
      Gri Bmw F10 5.25 xd 2014

      Yorum


      • #33
        Ynt: Debriyajlarımız neden bu kadar sert

        opc deki motorda 1.6 t lerin yanında motormuymuş ki sert olsun abi
        F30 Sport+

        Yorum


        • #34
          Ynt: Debriyajlarımız neden bu kadar sert

          Orjinal yazı sahibi: Seyyah
          Ben daha 500 km önce sıfır değiştirdim,baskı-balata ve bilya..Hala taş gibi.Dün Ali'nin opc aracına baktım,vallahi ben eziyet çekiyormuşum
          bülent abi bende hep merak ediyordum opc de de bu sıkınıt var mıdır diye ama sayende olmadığını öğrendim.hadi hep beraber opc sipraşi vermeyee

          Yorum


          • #35
            Ynt: Debriyajlarımız neden bu kadar sert

            Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
            bunun insignia değil kullandığınız 1.6 motorla ilgisi var bence.. benim 1.6 t astramda aynı sertliklikteydi insignia 1.6 t de... ve kesinlikle baskı balata değiştirmek çözüm değil
            evet gökhan abi baskı balatayı değiştirmek kesinlikle çözüm değl..inşallah benim araçta bu sorunun neden kaynaklandığı tam olarak ortaya çıkarda bizde ona göre gardımızı alırız opele karşı.

            Yorum


            • #36
              Ynt: Debriyajlarımız neden bu kadar sert

              birde kafama takıldı şimdi.madem debriyaj sertliği spor araba kullanıyor hissini vermek için öyle ayarlandıysa opc çok daha spor bi araba(her açıdan) onunki neden çok daha yumuşak ki ...
              burdan da bu tezin yanlış olduğunu ve araçlarımızda bir sıkıntı olduğunu çıkarabilirmiyiz ki acaba ?

              Yorum


              • #37
                Ynt: Debriyajlarımız neden bu kadar sert

                debrıyaj sertlıgı model yıllarına gore degısıyor olabılırmı kı mesela bende 2009 model var gecen arkadasa benım ıle aynı km de 26000 de sıyah bır ınsıgnıa aldık bende sızler gıbı ılk once debrıyajı merak ettım onun debrıyajı benımkıne gore daha yumusaktı ben model yılına yordum araclar aynı km oldugu ıcın bundan once bende vectra a kasa ve vectra b kasa gt vardı debrıyajları pamuk gıbıydı

                Yorum


                • #38
                  Ynt: Debriyajlarımız neden bu kadar sert

                  motor tipine göre araçlardaki volantlar değişiyor bazısında çift kütleli bazısında tek kütleli volant var volant çift kütleliise biraz daha sert oluyor

                  Yorum


                  • #39
                    Ynt: Debriyajlarımız neden bu kadar sert

                    birde bu bizim araçların şanzımandaki gergi halatları.. hareketli volan v.s sistemi ne oluyor... çalışma mantığı nedir...bizim araçların şanzımanları neden bu kadar garip?? çok sıkıntılı bir 1. vites olayı var..1 den 2 ye geçişlerde debriyaja bastığınız zaman basit bir balata ayırmasından çok, yukarıdan aşağıya birşey düşercesine bir tepki oluşuyor pedalda.. ayrıca devir yüksek iken vites değiştirildiğinde bu his artıyor, sanki debriyaja basılınca counter shaft hala dönmeye devam ediyor gibi..bu his araç 0 km iken de vardı hep var.....ama bizim clioda bile olmuyor bu...vites kutusunun farklı karakteristikte olmasıyla falan alakalı değil bu bence....

                    İnşallah yenilenecek insigiada yeni bir şanzıman seti kullanılır.....mevcut olan sanki vites kutusu değil pandoranın kutusu gibi...
                    2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler

                    Yorum


                    • #40
                      Ynt: Debriyajlarımız neden bu kadar sert

                      Orjinal yazı sahibi: bassoprofondo
                      birde bu bizim araçların şanzımandaki gergi halatları.. hareketli volan v.s sistemi ne oluyor... çalışma mantığı nedir...bizim araçların şanzımanları neden bu kadar garip?? çok sıkıntılı bir 1. vites olayı var..1 den 2 ye geçişlerde debriyaja bastığınız zaman basit bir balata ayırmasından çok, yukarıdan aşağıya birşey düşercesine bir tepki oluşuyor pedalda.. ayrıca devir yüksek iken vites değiştirildiğinde bu his artıyor, sanki debriyaja basılınca counter shaft hala dönmeye devam ediyor gibi..bu his araç 0 km iken de vardı hep var.....ama bizim clioda bile olmuyor bu...vites kutusunun farklı karakteristikte olmasıyla falan alakalı değil bu bence....

                      İnşallah yenilenecek insigiada yeni bir şanzıman seti kullanılır.....mevcut olan sanki vites kutusu değil pandoranın kutusu gibi...
                      aynen abi katılıyorum sana.cuk diye oturmuş pandoranın kutusu sözün.araçların bir sıkıntısı var ama hala kimse çözemedi bunu.önüne gelen baskı balatayı değiştirmeye kalkıyor para kırpmak için.sorun kesinlikle başka bir yerde ve bu da baskı balatayı bitiriyor veya farklı birşeyler oluyor biryerlerde.Hayırlısıyla haftaya cuma aracım büyük bir operasyon geçircek.Tüm şanzıman inecek ve tüm parçalar didk didik edilecek her biri incelenecek bu soruna neden olan etken bulunacak.sorunun çözümü içinde ne gerekiyorsa yapılacak.artık bi yola çıktık bunun dönüşü yok.gece bu sıkıntıyla yatıyorum sabah bununla kalkıyorum bende bıktım artık.ne olursa olsun bu sıkıntıların nedeni bulunacak.hırs yaptım artık.gerekirse sanayide arabanın içinde yatacam başından ayrılmicam hangi lanet olası parçadan kaynaklanıyor tüm bu sorunlar bulacaz.ve ondan sonrada ilk işim opel reise gitmek olacak ...

                      Yorum


                      • #41
                        Ynt: Debriyajlarımız neden bu kadar sert

                        Forumdan ayrılan davidoff vardı bi o bu balata meselesini düzeltmişti sanırım bir şeyler paylaşmıştı.. yolum ankaraya düşse uğrayacağım yanlarına ama düşmüyor... titreme falan ortadan kalktı demişti.... birde bizim arabardaki şanzımanın tipi ney m 23 mi neydi?
                        2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler

                        Yorum

                        İşleniyor...
                        X