Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

    Orjinal yazı sahibi: Akin99
    Amcamda 2009 2.0 motor 130 bg otomatik cosmo insignia vardi full paket. Araba resmen belaydi ilk aldigimizda bagaj dügmesi ve park sensörleri bozuldu. Garanti halletti. Ondan sonra acayip derecede Kayış sesi gelmeye başladı. Kayış degisti gene ses yapmaya başladı ondan sonra araç 100-110 arası titreme yapıyodu ve vites topu az bişey titreme yapıyodu. Sonra arabayı sattı amcam.

    Sonra 1-2 ay önce gittik babamla amcamın arabasını bildiğimiz halde gittik 2010 model 2.0 CDTİ 160 bg otomatik cosmo aldık ve bu araç saat gibi araba. Yanı 2009 insignia lardan uzak durun!
    130 HP olan dizel modellerde Cosmo donanım varmıydı ?

    [shadow=red,left][glow=grey,2,500]SPORT[/glow][/shadow]

    Yorum


    • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

      Makyajlı kasada dokunmatik ısı ayar ekranı,
      Özensiz bagaj döşemesi,
      Intellilink sistemindeki bağlantı - navigasyon eksikliği,
      Aşınmaya hassas otm. vites topuzu,
      Yetersiz yan aynalar, gevşek ve yetersiz dikiz aynası,
      Konsolun alt kısmındaki sert plastikler, ses yapan vites konsolu ve gösterge plastikleri,
      Sınıfına ve boyuna göre kısıtlı arka diz - baş mesafesi..
      2014 Insignia 1.6 170Hp A.Select Cosmo + Sunroof

      Yorum


      • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

        Yağ seviyesini net göstermeyen yağ ölçüm çubuğu!
        2014 Insignia 1.6 170Hp A.Select Cosmo + Sunroof

        Yorum


        • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

          Orjinal yazı sahibi: expander
          Orjinal yazı sahibi: FacomX
          Aracınızda baskı balata değişimi oldu mu yada motor kısmında bir işlem yapıldı mı

          Çünkü arka sistemleri aktif eden bir soket var geri vitese taktığınızda sistemi aktifleştiren elektronik bir kontrol mekanizması var eğer o soket çıkmışsa yada oksitlenmiş ise bu tür sorun olabilir.

          Geçmiş olsun.
          Akü den arabanın içine enerji kabloları çekildi, motor civarında dolanıldı yani, nerdedir nasıl birşeydir bu soket baksam görebilirmiyim?
          bende baskı balata değiştirirken usta geri vites müşürünü takmayı unutmuş, sağ aynam eğilmiyor ve geri vites ışığım yanmıyordu. müşür (soket) yerine monte edilince sorun çözüldü. kaputu açınca sağ tarafta altta direksiyon yağ kutusunun alt tarafında ucu beyaz fişli boşta bir kablo demeti görüyorsan soket yerine takılmamış demektir. Motor gövdesinde hemen onun takılabileceği bir giriş var aynı hizasında. kontrol et bi kardeş.

          Yorum


          • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

            Yaz aylarında eriyen far düğmesi. Acaba sizler de aynı sorunla karşılaşıyor musunuz ? Sürücü tarafında farı ayarlayabilmemize yarayan panel üzearinde bulunan halka şeklindeki tırtıklı, elin temas ettiği çevirerek ayar yaptığımız alan. Hemen hemen yer yıl o paneli değiştirmek zorunda kalıyorum eridiği için. Değiştirilmediği taktirde elinize yapışıyor sakız gibi.

            Bunun dışında diğer bir sorunda tavan kenarlarındaki su tahliye kanallarının zamanla boyasının soyulması ve neticesinde pas yapması. Normalde birçok araçta siyah lastik veya plastik şeklinde koruma çıtası olur ancak bizim araçlarda mevcut değil. Bu şekilde daha güzel görünüyor ancak zamanla oraya biriken toz, pislik ile birlikte boyası soyuluyor. Çevremdeki diğer Insignia'larada baktım hepsinde aynı sorun mevcut. Şu anki güncel kasalarda da o bölgede herhangi bir koruma çıtası bulunmuyor.

            Yorum


            • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

              Eşimde 2011 model 2.0 CDTI otomatik araç var. Son günlerde vites düşürmelerde -sadece 1 kez- ani bir şekilde vites düşürmeye başladı, bunu da daha çok yokuş aşağı giderken yapıyor. Biraz daha açıklama gerekirkse, D konumunda 6. viteste giderken ışıklar kırmızıya döndü ve ayağımı gazdan çektim ve bir süre sonra fren yapmaya başladım; araç 5. vitese sert bir şekilde geçip içindekileri hafif bir şekilde sallıyor; ancak diğer viteslere düşürürken bu sarsıntı tekrarlanmıyor. Öte yandan; eşim bugün geri vitesten D'ye alırken araçta normal olmayan bir sarsıntı olduğunu söyledi. (Sanırım içine kurt düştü, çünkü bu sarsıntı bazen oluyor ve normal diye düşünüyorum)

              Bunun dışında vites geçişleri sıkıntısız ve sarsıntısız... Ne dersiniz, şanzımanda ciddi bir sorun olabilir mi yoksa yaşadıklarım normal aksaklıklar mı?

              Yorum


              • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

                evet, aynı sorun bende de var, özellikle şehir içi kullanım veya biraz performanslı uzun yol kullanımından sonra yani şanzıman ısındıktan sonra çıkıyor karşıma.
                ya 5 e düşerken ya 3 ya da 2 ye düşerken yapıyor. uzun zamandır böyle ama. servise sorduğumda solenoid lerine bakmak lazım dediler. uzun sürecek diye baktırmadım.

                Yorum


                • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

                  Araçtaki bazı sorunlar

                  Sağ kısa huzme yanmıyor - 5,5 sene oldu lamba gidik sanırım

                  Akü bitti geçen ay - Sanırım ömrü tahminen 5 sene
                  Insignia 2011 Cosmo

                  Yorum


                  • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

                    Orjinal yazı sahibi: Emin Günaydın
                    evet, aynı sorun bende de var, özellikle şehir içi kullanım veya biraz performanslı uzun yol kullanımından sonra yani şanzıman ısındıktan sonra çıkıyor karşıma.
                    ya 5 e düşerken ya 3 ya da 2 ye düşerken yapıyor. uzun zamandır böyle ama. servise sorduğumda solenoid lerine bakmak lazım dediler. uzun sürecek diye baktırmadım.
                    Ben yağ değişimi yaptırdım ve sorunlar şimdilik çözülmüş görünüyor.

                    Sadece bayram tatili dönüşü Antalya'dan gelirken 1 kez aşırı sert kalkış yaptı o kadar. Sonra 5-6 saat dur kalk trafikte kaldım, yüzlerce hatta belki binlerce kez dur-kalk yaptım tekrar yapmadı...

                    Yorum


                    • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

                      yağ ve filtre otomatik şanzımanın canıdır.değişim süresini beklemeden değiştirin.tork konvertörlü otomatik şanzımanlar genel olarak yağ filtre bakımları düzenli yapılırsa ve gereksiz sert kullanımlardan kaçınılırsa çok uzun kilometreler sıkıntısız çalışırlar.
                      1.6 Turbo Sport Tourer Manuel Cosmo Beyaz Cam Tavan Brc Lpg

                      Yorum


                      • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

                        Ben zaten düzenli değişim yaptırıyordum ama bu kez biraz aksamıştı...

                        Yorum


                        • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

                          Selamlar herkese. Butun mesajlari okumaya calistim ama gormedim. Tabiki 90km hiz sonrasi sol on camdan gelen ruzgar sesi. Ugrasiyorum ama birturlu sebebini bulamiyorum servislerde hepsinde var diyor ama cozum ureten maalesef yok. Nasıl cozulecegini bilen biri paylasirsa cok sevinirim.

                          Yorum


                          • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

                            Orjinal yazı sahibi: halilibrahim
                            Selamlar herkese. Butun mesajlari okumaya calistim ama gormedim. Tabiki 90km hiz sonrasi sol on camdan gelen ruzgar sesi. Ugrasiyorum ama birturlu sebebini bulamiyorum servislerde hepsinde var diyor ama cozum ureten maalesef yok. Nasıl cozulecegini bilen biri paylasirsa cok sevinirim.
                            Hepsinde yok, D segmenti araçta 90km hızda rüzgar sesi olmaz.
                            InsigniaTEAM

                            Yorum


                            • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

                              [quote=halilibrahim ]
                              Selamlar herkese. Butun mesajlari okumaya calistim ama gormedim. Tabiki 90km hiz sonrasi sol on camdan gelen ruzgar sesi. Ugrasiyorum ama birturlu sebebini bulamiyorum servislerde hepsinde var diyor ama cozum ureten maalesef yok. Nasıl cozulecegini bilen biri paylasirsa cok sevinirim.
                              [/quote

                              Kapı ayarlarını yaptırın,fitili değiştirin.
                              2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

                              Yorum


                              • Ynt: Aracınızda gördüğünüz sorunlu parça ve bölgeler

                                Arab sabunu ile ıslak mendil yardımıyla filitlleri temizleyin. Aralarına kadar girin.
                                Ses azalacak.
                                CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                                SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X