Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Orjinal yazı sahibi: selcuktuncer View Post
    1000 km kadar yaptıktan sonra da acaba fark edecek mi, herhangi bir ayark kaçırması olacak mı merak ediyorum. Bende o km nasip olursa değiştiririm diye düşünüyorum. BirFani
    selcuktuncer hocam takipteyim daha. Araç sanki daha bir smooth olmuş gibi. Yada tamamen psikolojik.
    Öyle hisetmek istemişimdir.. Başta da dediğim gibi ceyas hocam gibi ömürlük kelimesi pek insanın içine sinmiyor.

    Yağı değiştikten sonra yol yapma şansım olmadı. Bel altı kapı çizikleri ve arka çatlak tampon onarım ve boya için kaskonun anlaşmalı servisine aracı bıraktım. Mini onarımları kaskodan midi onarımları 2500 TL ye kendim ödedim. 1200 TL ye de seramik kaplama derken 3700 TL bayıldık.
    Kasko indirimi ve tramer yazmasın diye aracı çepeçevre resim video çektim. İleriki zamanda satışta niye boyadın vs kanıt için.

    Subaru XV 1.6i Xtreme Benzin.

    Yorum


    • #32
      Kesinlikle "smoothness" artıyor. Benzinlide çok hissedilmeyebilir çünkü araç zaten olabildiğince smooth ama ben dizel aracımda bariz biçimde hissediyorum.

      Yorum


      • #33
        Arkadaşlar merhaba. Opel İnsignia 2.0 160 Beygir 126000 Km de Otomatik Şanzıman arabam var ve viteslerde rölanti de çalışıyorken D-R-N-P geçişleri yaptığımda sirkeleme yapıyor. Aracımı özel servislere götürdüğümde şanzıman arıza vermeye başlamış yağ terlemesi var ve yağ siyahlaşmış dediler. Telefonda arızasını anlattığım bir usta değişecek şanzıman dedi. 10.000TL (20.08.2019) fiyat verdi. Ben Bugun 23.08.2019 Elazığ Opel Fırat Servisine götürdüm ve yağ değişimini istedim. Sonuçları sizinle paylaşacağım.

        Otomatik Şansımanda nefes alma hortumu var arkadaşlar ona dikkat edin. su deposu seviyesinde olacak o. birde motor takozları ve şanzıman takozlarında sertleşme gevşeme varmı. başka bir sorunda aşırı sarsıntı yapacak şeyler olmaması lazım. D segment araba kullanıyoruz ve biraz sakin olmalıyız.

        Sabah ilk çalıştırmada P pozisyonunda 1 dk. da olsa beklemeliyiz. Bu arada Motoru soğutan mekanizma şanzımanıda soğutuyor. Antifriz seviyesi ve derecesi önemli birde KLİMA çoookk çnemli vites ağırlıklarını etkileyen bir diğer unsur klima komprosöründe motorunda kayışında falanında filanında bir bozukluk varsa otomatik şanzıman yükü ve kalibrasyonunda şaşmalar olacaktır.

        Yorum


        • #34
          Orjinal yazı sahibi: smhdkmn View Post
          Arkadaşlar merhaba. Opel İnsignia 2.0 160 Beygir 126000 Km de Otomatik Şanzıman arabam var ve viteslerde rölanti de çalışıyorken D-R-N-P geçişleri yaptığımda sirkeleme yapıyor. Aracımı özel servislere götürdüğümde şanzıman arıza vermeye başlamış yağ terlemesi var ve yağ siyahlaşmış dediler. Telefonda arızasını anlattığım bir usta değişecek şanzıman dedi. 10.000TL (20.08.2019) fiyat verdi. Ben Bugun 23.08.2019 Elazığ Opel Fırat Servisine götürdüm ve yağ değişimini istedim. Sonuçları sizinle paylaşacağım.

          Otomatik Şansımanda nefes alma hortumu var arkadaşlar ona dikkat edin. su deposu seviyesinde olacak o. birde motor takozları ve şanzıman takozlarında sertleşme gevşeme varmı. başka bir sorunda aşırı sarsıntı yapacak şeyler olmaması lazım. D segment araba kullanıyoruz ve biraz sakin olmalıyız.

          Sabah ilk çalıştırmada P pozisyonunda 1 dk. da olsa beklemeliyiz. Bu arada Motoru soğutan mekanizma şanzımanıda soğutuyor. Antifriz seviyesi ve derecesi önemli birde KLİMA çoookk çnemli vites ağırlıklarını etkileyen bir diğer unsur klima komprosöründe motorunda kayışında falanında filanında bir bozukluk varsa otomatik şanzıman yükü ve kalibrasyonunda şaşmalar olacaktır.
          Yağ değişimi sonucu ne oldu acaba. Bilgilendirir misiniz? Birde ne kadar istendi acaba?

          Yorum

          İşleniyor...
          X