Duyuru

Collapse
No announcement yet.

6o Bin Bakımı ve Triger değişimi

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: 6o Bin Bakımı ve Triger değişimi

    bence değiştirmeyin bu arabalar son teknoloji ürünü parçalarıda o kalitede ben kesinlikle değiştirmem 80 binden önce..
    2010 1.6T Cosmo,Teknik Gri, 19 jant,Cyclone navigasyon, JBL ses sistemi, ayna altı led,

    Yorum


    • #17
      Ynt: 6o Bin Bakımı ve Triger değişimi

      Orjinal yazı sahibi: cdd1907
      bence değiştirmeyin bu arabalar son teknoloji ürünü parçalarıda o kalitede ben kesinlikle değiştirmem 80 binden önce..

      80000 mi? ben 25000 kmde değiştirdim, freni çok kullanan biri değilim aslında 25000 kmde nasıl bitti anlamadım, uyarı vermedi ama gözle gördüğüm bayağı erimişti balata, bende içim rahat olsun diye değiştirdim....

      Yorum


      • #18
        Ynt: 6o Bin Bakımı ve Triger değişimi

        Orjinal yazı sahibi: Hasan_apg09
        Orjinal yazı sahibi: cdd1907
        bence değiştirmeyin bu arabalar son teknoloji ürünü parçalarıda o kalitede ben kesinlikle değiştirmem 80 binden önce..

        80000 mi? ben 25000 kmde değiştirdim, freni çok kullanan biri değilim aslında 25000 kmde nasıl bitti anlamadım, uyarı vermedi ama gözle gördüğüm bayağı erimişti balata, bende içim rahat olsun diye değiştirdim....

        Bilalin dediği triger seti Hasan kardeşim...

        Yorum


        • #19
          Ynt: 6o Bin Bakımı ve Triger değişimi

          Orjinal yazı sahibi: DiaDavidoff
          Orjinal yazı sahibi: Hasan_apg09
          Orjinal yazı sahibi: cdd1907
          bence değiştirmeyin bu arabalar son teknoloji ürünü parçalarıda o kalitede ben kesinlikle değiştirmem 80 binden önce..

          80000 mi? ben 25000 kmde değiştirdim, freni çok kullanan biri değilim aslında 25000 kmde nasıl bitti anlamadım, uyarı vermedi ama gözle gördüğüm bayağı erimişti balata, bende içim rahat olsun diye değiştirdim....

          Bilalin dediği triger seti Hasan kardeşim...

          pardon ya dalgınlığıma gelmiş birden

          Yorum


          • #20
            Ynt: 6o Bin Bakımı ve Triger değişimi

            Orjinal yazı sahibi: cdd1907
            bence değiştirmeyin bu arabalar son teknoloji ürünü parçalarıda o kalitede ben kesinlikle değiştirmem 80 binden önce..
            Bu arabalar son teknoloji ürünü tamamda bu baskı balata olayı ne o zamankaç kişinin agzı yandı.bi abinin dedigi gibi satarken debriyaj ne durumda diye soruluyor.fazla güvenmemek lazım.o yüzden kimsenin 100 bin lerin üstüne kadar bekleyip kendini riske atacagını sanmıyorum.

            Yorum


            • #21
              Ynt: 6o Bin Bakımı ve Triger değişimi

              Triger kayışı mı triger zinciri mi?

              Zincirler için genelde ya 5 yıl süre veriliyor ya da 150.000 ila 200.000km arasında değişim isteniyor (marka ve modele göre farklılık gösterebilir).

              Astra J 1.4T'lerde mesela triger zinciri bulunmakta. Eğer Insignialarda da kayış yerine zincir varsa 60.000km değişim için biraz erken olabilir.

              Yorum


              • #22
                Ynt: 6o Bin Bakımı ve Triger değişimi

                bizdekiler kayış, zincir olsa dediğiniz gibi en az 5 yıl...

                Yorum


                • #23
                  Ynt: 6o Bin Bakımı ve Triger değişimi

                  Triger kayış olarak var bizde de, bunu yapan adam bilmiyor mu da kitapçığa 150bin km diye ibare koymuş Neyse bence bu iş servisin iş güzarlığından başka bişi değil normalde 150binde değişmesi gereken kayışı biz 60 ve 120bin de 2 kere değiştirmiş olucaz işte

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: 6o Bin Bakımı ve Triger değişimi

                    ben trigeri 2 ay falan oldu değiştirdim. aracın garantisi doldu. her zamanki yetkili ople bayim triger+ 60 bin bakımına+lpg bakımına 1.200 lira istedi. özel serviste 430 tl ye yaptırdım. yağ,yağ filitresi,triger,hava ve polen filitresi. triger kayışı orjinal yan sanayi değil. sorun yok şuan 70 küsür bindeyim. bujiler ve balatalar dahaönce değişmişti. bir dahaki bakımda balata ve buji değişecek.

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: 6o Bin Bakımı ve Triger değişimi

                      Servis adını ve adresini bana özelden msj atabilir misiniz?

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: 6o Bin Bakımı ve Triger değişimi

                        bence triger kayışı çok masraf olmayan ve 60 binde değiştirilmesi gereken bi parça benm eski aracım 2005 vectrada değişmemişti ve 85-90 bin arasında kayış koptu (bende kayışı koparıyordum nerdeyse ) ve motoru sıfırlatmak zorunda kaldım 2 bin tl civarı masraf ettim bence baştan işi garantiye almak en doğrusu

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: 6o Bin Bakımı ve Triger değişimi

                          ben burda servislere sordum 150 binde degisim dediler iki yere sordum tlf la extra e bunlar yaptigina gore adamlarda bilir heraölde bence bosuna degismisiniz ... eger garatidense ok ama ...
                          bazen herseyden vazgecesim geliyor ...ama birden zaten hicbiseyimm olmadigini anliyorum ve huzurrrrrrr

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: 6o Bin Bakımı ve Triger değişimi

                            Geçen gün Vectra'sı olan bir abiyle konuştum. 60 bin bakımını yaptırmış triger kayışı da değişmiş. 63 binde kayış kopmuş ve motora büyük hasar oluşmuş. Servis bütün hasarı karşılamış. Fakat 3 bin km kopan kayış ilk defa duydum. Daha önce böyle bir olaya şahit olan var mı aranızda. Aklıma servisin kayışı değiştirmemiş olma ihtimali geldi...
                            İlim ilim bilmektir, ilim kendin bilmektir, sen kendini bilmezsin, ya nice okumaktır

                            Yorum


                            • #29
                              Ynt: 6o Bin Bakımı ve Triger değişimi

                              Orjinal yazı sahibi: ZEK74US
                              Geçen gün Vectra'sı olan bir abiyle konuştum. 60 bin bakımını yaptırmış triger kayışı da değişmiş. 63 binde kayış kopmuş ve motora büyük hasar oluşmuş. Servis bütün hasarı karşılamış. Fakat 3 bin km kopan kayış ilk defa duydum. Daha önce böyle bir olaya şahit olan var mı aranızda. Aklıma servisin kayışı değiştirmemiş olma ihtimali geldi...
                              Kayışı zedeleyerek takmışlardır büyük ihtimal.Sanmıyorum ki yetkili servis kayış değiştirmesin.Zaten değiştirdikleri parçaları size veriyorlar.
                              INSIGNIA 1.6 Turbo Cosmo
                              20" jant
                              infinity
                              DVD 800
                              Sunroof
                              Deri koltuk

                              Yorum


                              • #30
                                Ynt: 6o Bin Bakımı ve Triger değişimi

                                bu triger değişim kmsi trigerin değişmesi için sadece bu km mi gerekli yoksa yıl şartıda var mı önceki aracımda gp 120bin km veya 5 yıldı hangisi önce dolarsa 1.6 180hp benzinlilerde nasıl

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X