Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yeni insignia biturbo 4x4 d

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Yeni insignia biturbo 4x4 d

    Opel Insignia’ya BiTurbo desteğiyle 207 beygir güç üreten yeni dizel motor seçeneği

    Zengin motor seçenekleriyle kullanıcılarla buluşan Insignia, 2.0 litrelik yeni dizel motorla performans sınırlarını artırıyor.

    Opel’in son olarak 90’lı yıllara damga vuran performans imzası GSi ile donattığı yeni jenerasyon Insignia ailesinde hareketlilik devam ediyor. PSA grubu tarafından satın alınmasının ardından özellikle Insignia cephesinde atılan son adımlara bir yenisi daha eklendi ve yeni bir motor seçeneği opsiyonlar arasına dahil oldu. Opel içerisinde sunulan seçenekler arasında Euro 6.2 emisyon standartlarına uyumluluk sağlayan ilk motor olma özelliğiyle dikkat çeken dört silindirli yeni dizel motor, BiTurbo desteğiyle Insignia’ya 207 beygir (210 PS) güç ve 480 Nm tork değeri katacak. Sekiz ileri otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekişli (tork iletim teknolojili) altyapı kombinasyonuyla satın alınabileceği açıklanan bu motorla 0’dan 100’e hızlanmasını 7,9 saniyedetamamlayabilecek olan Insignia’nın erişebileceği maksimum sürat 233 km/s olacak.





    Konu dizel olunca performans değeriyle dikkatimizi çekmeyi başaran bu motorun tüketim değerleri de ilk akla gelen parametrelerden birisi oluyor. Açıklanan ilk verilere baktığımızda bu motora sahip Insignia’nın karma tüketimde 100 kilometrede 6,9 litrelik (183 g/km karbon salınımı) bir değer vadettiğini görüyoruz. İlk adımda Almanya’da sunulacak olan yeni motor seçeneğinin Türkiye’ye gelip gelmeyeceğiniyse önümüzdeki günler gösterecek.


    Kaynak http://www.log.com.tr/opel-insigniay...negi/galeri/2/



    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

  • #2
    Performans olarak güzele benziyor fakat çok paradır be abiiii

    Yorum


    • #3
      Insignialar güzel arabalar, nedense en ucuz olsun istiyoruz. Aynı donanıma aship başka markaların hemen hemen hepsinden ucuz değil mi?
      34HZD10

      Yorum


      • #4
        Yeni motor ve yeni şanzıman ile fark yaratacak bir model olacak.

        Yorum


        • #5
          Bende sandım ki sen aldın abi

          Yorum


          • #6
            Sıkıntı şu kı bu tür bir araca ulaşmak artık çok zor.. ortalama gelir seviyesi ile 200bin tl üstü bir araç almak dengeyi bozar..

            1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..

            Yorum


            • #7
              Önce bir gelsin ikinci ele düşsün sonra neden olmasın

              Yorum


              • #8
                TR Fiyat Listesinde 2.0 Benzinli 260HP AT8 4x4 Modelinin Fiyatı 280 Civarında. Dizelin Fiyatı da Herhalde Aşağı Kalmaz. Araç Güzel Ancak Buick Regalde Kullanılan 9 İleri AT Şanzıman Opelde Neden Kullanılmaz Anlam Veremiyorum. Regal Demişken, 1.8 L SIDI Motorla Üretilen Hybrit Teknoloji Bir An Önce Opel İle TR de de Pazara Sunulmalı. Vergi İndirimi İle Dolusunun 110 Bin TL Civarında Olacağını Tahmin Ettiğim Modele Oldukça Fazla Rağbet Olacaktır.
                                                                      

                Yorum


                • #9
                  BiTurbonun motor sesine de bir çare düşünmüşlerdir herhalde, yoksa kimse yanına yanaşmaz

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: Beschäler Insignia View Post
                    TR Fiyat Listesinde 2.0 Benzinli 260HP AT8 4x4 Modelinin Fiyatı 280 Civarında. Dizelin Fiyatı da Herhalde Aşağı Kalmaz. Araç Güzel Ancak Buick Regalde Kullanılan 9 İleri AT Şanzıman Opelde Neden Kullanılmaz Anlam Veremiyorum. Regal Demişken, 1.8 L SIDI Motorla Üretilen Hybrit Teknoloji Bir An Önce Opel İle TR de de Pazara Sunulmalı. Vergi İndirimi İle Dolusunun 110 Bin TL Civarında Olacağını Tahmin Ettiğim Modele Oldukça Fazla Rağbet Olacaktır.
                    Kesinlikle aynı fikirdeyim Hüseyin abi



                    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                    Yorum


                    • #11
                      Artık buick başka opel başka,bundan sonra peugeottan eat8 gelirse güzel olur.Belki gelen bu 8 ileri şanzımanla aynıdır.
                      Beygir olarak 20-30 beygir fazlası olması lazımdı.VW passatta kullandığı bitdi 240 hp ve fiyat 280 civarı bu özelliklerde ve bu fiyatlarda bir araba almak istesem premium alırım ama premium almazsam tercihim passat olurdu.Açıkçası dsg ile birleşince muazzam bir performans sunuyor.
                      http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

                      Ellere yar oldu
                      2.0 CDTI
                      Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

                      5.25 Xdrive ///M(azot) Power

                      Yorum


                      • #12
                        Bu arada astrada 1.6 biturbolar gelmeye baslayacak 160 hp olarak sonradinda insigniaya gelecek yada tam tersi



                        2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                        Yorum


                        • #13
                          GM, Insignia nın da Dahil Olduğu E2xx Platformunda Tasarlayıp Ürettiği Araçların 4x4 Olanlarında 8 İleri AT Şanzıman Kullanıyor. Bu, Opel PSA ya Gitmeden Daha Önce de Böyleydi Hali Hazırda da Böyle. Keza Buickte de Böyle. Ancak 9 İleri AT Şanzımanı Sadece Önden Çekişli Araçlarında Kullanıyor. Çin Pazarında Piyasaya Sürülen 1.5 T SIDI Motorda Dahi 9 AT Var. "Hydra-Matic 9T50" Kodlu Tork Konvertörli AT. Şanzımanın, 6 İleri AT ye Göre 100 km de Yaklaşık Olarak 3 Litreye Yakın Seviyelerde Akaryakıt Tasarrufu Sağladığı Söyleniyor. Yine Aynı Platformda 2 Yıldır Üretilen Chevy Malibuda da Kullanılan ve Muhtemel Sorunları Çözülmüş Olan 9 AT Şanzımanı Kullanmak Yerine PSA; 1 Dakka Kardeşim Ben Arge ile Tasarım Masraflarını Yeniden Üstlenip Mevcut Platforma Uygunluk Test Süreçlerini de Göze Alacam ve Kendi Şanzımanımı Kullanacam, Daha İyi Yakıt Ekonomisi Konfor ve Dayanıklılık Sağlayacam Derse, Ben de Yürü be PSA Kim Tutar Seni Derim. İsterse 5 İleri AT Olsun. Kesin Bir Bilgi Dahilinde Yapacağı Bir Şey Varsa Eğer Bir An Önce Yapsın Keza Önden Çekişli Modeller Halen 6 İleri AT Şanzımanla Geliyor.
                          Platformun Tüm Alt Yapısına Göre Tasarlanıp Üretilen Hybrit Model İçin de Aynı Şeyleri Söylememe Gerek Yoktur Umarım. Hybrit Modeller de Gelsin de, Nasıl Gelirse Gelsin..
                          İyi Forumlar..
                                                                                

                          Yorum


                          • #14
                            Satış yeni ve değişim yavaş gerçekleşse de gerçekleşiyor.Serviste çalışan elemandan duyduğuma göre bazı parça poşetlerinde Opel,peugeot ve citroen logoları yanyana gelmeye başlamış.
                            Psanın aisinden yüksek adetli alımıyla edeceği kar ile diğer kullanım maliyetlerini kat kat çıkaracağını düşünüyorum.Hem thp hem hdi motor versiyonları için çıkarmaya başladılar.Opelinde kısa veya orta vadede nasipleneceğini tahmin ediyorum.
                            Bundan sonrası hayırlısı,1,6 biturbo dizel için geç kalmazlar umarım.İnsignia satışlarını bayağı bir hareketlendirir.
                            http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

                            Ellere yar oldu
                            2.0 CDTI
                            Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

                            5.25 Xdrive ///M(azot) Power

                            Yorum


                            • #15
                              Tam da "İşte alınacak araba" dedim ve 2.0L benzinlinin fiyatına baktım:

                              Yeni Insignia Grand Sport ___ 2.0 Benzinli ___ 260HP ___ AT8 ___ 4x4 ___ Excellence ___ 276.500
                              Yeni Insignia Grand Sport ___ 2.0 Benzinli ___ 260HP ___ AT8 ___ 4x4 ___ Elite _________ 278.500

                              Dizel motorlunun maliyeti aynı bile olsa bir 10-15 bin lira daha pahalı piyasaya süreceklerini de hesaba katarsak yuvarlak hesap 300.000TL

                              Oturup bi' düşünmek değil uzun uzun düşünmek gerekiyor.


                              Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X