Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Direksiyon problemi

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Direksiyon problemi

    Merhabalar 2,0 otomatik 2012 model insignia var düz yolda giderken örnek 100km hızla direksiyonumun hafif takılır gibi yapıp bi boşalmasını hissediyorum buda yolda rahatsız edici bir durum yetkili servis bu modelin direksiyonu motorlu sen oynatınca devreye alıyor kendisini normal birşey diyor ama gerçekten tedirgin edici yolda.birde hızım 60km ile 55km arasında vuruntu yapıyor araç yavaşlarken de hızlanırkende özellikle rampa çıkarken öneri ve görüşlerinizi alabilirmiyim şimdideen çok teşekürler

  • #2
    Direksiyon pompasında sorun olabilir. Manevra yaparken sesine dikkat edin, direksiyonu sonuna kadar dayatmak pompayı zorluyor.

    Vuruntular için öncelikle makine ile şanzıman yağı değişimini ve bilgisayardan şanzıman beynini sıfırlanması işlemlerini yaptırın. Hala devam ederse şanzıman bakımdan geçmesi gerekebilir. İçerinde bulunan valfler, selenoidler zamanla yıpranıyor.

    Yorum


    • #3
      Önerileriniz için çok teşekürler bu modelde drksiyon pompasının olmadığını elektrikli motor olduğunu söyledi servis hatta bu bi problem değil dedi ben görüyorum problemi ama servis yok diyor. Şanzuman içinde 3 kez yağı değiştirttim serviz revizyon olması gerek sökülüp istanbul a gönderilek dedi bi servis bunu yapamıyorsa boşuna yerkili servis kullanmaya gerek yok demekki aracım aldı alalı hep yetkili servis bakımlı bagaj firen lambasına varıncaya bilemedim ben

      Yorum


      • #4
        özür dileyerek araya giriyorum, şanzıman yağı ile ilgili geçenlerde bir opel ustasıyla sohbet etmiştik. Ben şanzıman yağı değişimine girmiyorum sıkıntılı iş. ama mutlaka değişmeli zamanı gelince demişti. Sınırsız bir yağ değil demişti, lakin şanzıman yağı değişimi gerçek anlamda bir kaç kez değiştirilmeli. yol yapıp tekrar yenilenmeli anca öyle gerçek anlamda olur dedi. Ve değişim sırasında içerideki vakum bozulduğundan bir süre şanzıman vuruntulu çalışır. araç sahipleride korkar aracımı bozdun der vb. 300 km gibi yol yapılınca anca vuruntular azalır ve geçer selenoidler vb içerideki vakum tam gerçekleştikten sonra vuruntular biter demişti.
        1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
        Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

        Yorum


        • #5
          Rica ederim ne demek, ama benimki öyle değil malesef çok km yaptım vuruntu gitmedi şunu diyemiyor servis bana valf yada dişli neyse onu demiyor

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: UmitRNC View Post
            Rica ederim ne demek, ama benimki öyle değil malesef çok km yaptım vuruntu gitmedi şunu diyemiyor servis bana valf yada dişli neyse onu demiyor
            Hocam şöyle bir olay yaşadım. Linkte

            https://www.insigniateam.com/forum/t...tı-ve-vuruntu

            Yetkili Servisin 10-20 bin TL arası fiyat verdiği şanzıman durumunu bin TL altında bir fiyata hal ettim.
            Benzer durum yaşayan başka arkadaş özelden mesaj attı. Kendisine yeri söyledim gitti ve sorunu aynı şekilde çözüldü.
            İşlem sonrası 6 bin km yol yaptım her şey gayet normal.
            Umarım reklama girmez. Şayet reklama giriyorsa adminden özür dileriz. Hemen o kısmı silebilir.
            Arkadaşlar bazen hangi ustaya gitsem diye tavsiye sorarlar. Bu da tavsiye niteliğinde olarak görülüyorsa sorun yok.
            Anadolu yakasında Kartal sanayide doğan otomatik şanzıman diye bir yer var. Baktırma imkanınız varsa deneyin.
            Dürüst işinini ehli biridir. Geçmiş olsun.

            Subaru XV 1.6i Xtreme Benzin.

            Yorum


            • #7
              Teşekürler yolum düşerse o tarafa inşallah o dediğiniz reklama girmeyen yere uğrama şansım olu servisler fos onu anlıyoruz tek avantaj takılan ürün garantili olması..

              Yorum

              İşleniyor...
              X