Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İnsignia 1.6 sidi Cosmo ile yeni 508 Gt karşılaştırması

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: gozgozlu3535 View Post
    Peugeot Opel'i bitirirse aklınca kendide biter, sebebi belli kullanıcı kitlesi var opelin bunun farkında olduklarını zannediyorum. Tabiki firmayı satın alınca nimetlerinden faydalanacaklar. Pazar araştırması mutlaka yapmışlardır, vag gibi olmak istiyor bence peugeot.
    Umarım düşündüğünüz gibi olur , elbette Opel'in pişirdiklerinden biraz yiyecekler, sonuçta parayı vermişler,düdüğü de çalacaklar.
    Ama 'ben oldum' kafasına giderlerse ilk müşteriyi kayıp ettiler bile Peugeot için 'Yahudi mersedesi' diye bir söz vardır, yani Fran-
    sız Yahudileri Mersedes yerine kullanırlar, milliyetçi olduklarından. Aynı milliyetçilik Almanlarda da var aslında. Alman bmw,fw,audi,
    mersedesi satmak için opeli kendileri binmek için yapar diye de bir söz var.Ben bu ikincisinin takipçisiyim. Opel opel olduğu müd-
    detçe ben opelciyim, Fransız havası teneffüs ettiğimi sezdiğim an bırakırım , umarım öyle olmaz

    Yorum


    • #17
      Her zaman aracımı gözüm kapalı götürdüğüm özel serviste peugeot olaylarını konuştuk ustamla. Şu anda bile gelen bazı araçlarda opel in yedek parçalarının artık kullanılmamaya başladığını gördüklerini söyledi. Aracı tam hatırlayamadım ancak mokka olabilir, hava filtresi, yağ filtresi gibi basit yedek/bakım parçalarının bile artık farklılaştıklarını ve kaliteden maalesef ödün verildiğini söyledi.
      @Murat
      2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

      Yorum


      • #18
        Hayırlı olsun yeni 508 gt güzel araç..

        1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..

        Yorum


        • #19
          Teşekkür ederim.
          1.6 SIDI

          Yorum


          • #20
            Aracınız hayırlı olsun, güle güle kullanın güzel araba. Makyajlı insignia'da dizel olarak pug 1.5 120 hp/300 nmlik makine olacak. Bunda kullanılacak otomatik şanzıman ile ilgili henüz bilgi yok. 2 litre benzinli 197 hp ve 227 hp (bu GSI) 9 ileri otomatik seçenekleri ve 1.4 litre benzinli 143 hp seçenekleri olacak. Kısacası
            insignia makyajla birlikte
            pug motorlarına geçmiş görünüyor. Bu arada insignia ile 508'in şasileri tamamen farklı (yabancı kaynaklara göre). Karşılaştırma videolarında insignia grandsport'un yol tutuşu daha iyi bulunuyor .
            https://www.youtube.com/watch?v=I0FucBX33nU

            Yorum


            • #21
              Şu an 2020 model olarak satılan Combo ve Grandland X'te 1.5 AT-8 130 hp var. Ben bu motorla geleceğini düşünüyorum.


              Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

              Yorum


              • #22
                Benim bildiğim kadarıyla 508 geliştirilirken PSA grubu Opel'i satın almamıştı. "Sezar'ın hakkını Sezar'a" verelim. Peugeot son yıllarda büyük bir kalite artışı gerçekleştirdi; zaten belli bir yaşın üzerindekiler bilir; Peugeot demek eskiden sağlamlık ve dayanıklılık (hatta konfor) demek(miş)ti. Efsane 504 modeli o kadar konforlu (50 yıllık araçta elektrikli süspansiyon var) ve o kadar dayanıklıymış ki; "Yahudi Mercedes'i" lakabı takılmış.

                90'lı yıllardan itibaren bu kanı tersine döndü. Şimdi eskisi kadar dayanıklı olmalarını beklemek mantıklı değil ama yine de kalite konusunda ciddi iyileştirmeler var. Ustaların söyledikleri "kalitede düşüş oldu" gibi sözler bana çok ön yargılı ve hiç bir ölçülebilir dayanağı olmayan sözler gibi geliyor. Çünkü bizim araçlarımızın da çok kalitesiz ve sık arızalanan parçaları var... Ben Insignia araçlarımın 2'sinden de memnunum ve yeni Insignia'yı da çok beğeniyorum fakat Peugeot'ya ve 508'e de haksızlık etmemek gerek. Peugeot da Opel kadar başarılı ve köklü bir firma; birliktelikten çok iyi sonuçlar doğabilir.

                Yorum


                • #23
                  Aracınızı kazasız belasız,güle güle kullanın..508 bence de güzel olmuş...Trafikte daha çok görmeye başladım...Arkadan çok şık duruyor urockurockurock

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş View Post
                    Şu an 2020 model olarak satılan Combo ve Grandland X'te 1.5 AT-8 130 hp var. Ben bu motorla geleceğini düşünüyorum.
                    Ben de öyle düşünüyordum ama Avrupalı dergilerde hep bu şekilde geçiyor. Açıkçası 130luk varken 120lik 3 silindirli motoru takmaları araca haksızlık olur.
                    https://www.autoexpress.co.uk/vauxha...w-gsi-flagship

                    Yorum


                    • #25


                      Geçen hafta merak ettiğim 508'i detaylı inceleyip Allure dizel otomatik modelini uzunca test ettim. Araç içine bindiğinizde ve kullandığınızda kesinlikle kaliteli hissettiriyor. Allure modelden itibaren donanım olarak da iyi. Gt line ve özellikle Gt'nin iç mekan kalitesi çoğunlukla sınıf standartlarının üst sınırında duruyor. Bazı arkadaşların bahsettiği alt kısımlara doğru malzeme kalitesinin azaltılma meselesine konu olmayan araç bulmak için E ve F segmentine terfi etmek gerekiyor. 508 gayet başarılı bir araç olmuş. Yol sesi ve rüzgar sesi yalıtımını, düğmelerin ve iç mekanın dokunma hissini beğendim. Rafine ve konforlu bir model. Yol tutuşu ve yanal salınıma dirençli şasi rijitliği kullanırken sportif ve araca hakim hissettiriyor. Yol sesi olarak Insignia Grandsporttan 1 tık daha sessiz, diğer yalıtım seviyeleri eşdeğer geldi bana. Tasarım göreceli olmakla beraber iç tasarımını çok beğeniyorum, arka ve yandan da güzel ama önden bakınca sanki daha az çalışılmış gibi geliyor. Genel olarak başarılı bir araç. Benim beğenmediğim noktalar oturma pozisyonu (boyum 182 ), direksiyon hissizliği, şanzımanın uyuşukluğu (dizel otomatikti) ve arka baş ve diz mesafesi ve hacim olarak genel anlamda D segmenti standartlarının altında olan dar iç mekanı oldu. Insignia'da da koltuğu en alt pozisyona alarak kullanıyorum ama o kadar uğraşmama rağmen bunda bir türlü ideal pozisyonu bulamadım, direksiyonu istediğim seviyede kaldırdığımda göstergeleri kapatıyor, kapatmayacak şekilde ayarladığımda ise dizime fazla yakın oluyor, kucağımda tutuyormuşum gibi hissettim hep. Ama farklı boyda olanlara ve farklı oturma pozisyonu alışkanlıkları olanlar için bu bir sorun olmayabilir. Direksiyon ise Gransportun yumuşacık olmasına rağmen çok çevik ve hassas direksiyonundan sonra boşluklu, hissiz ve hassasiyeti düşük geliyor. 508'de Koltukların rahatlığı ve ergonomisi gayet iyiydi.
                      Konudaki GT modeli ise özel bir araç, düşük hacimden alınan muazzam güç ve GT'ye özel gece görüşü ya da adaptif süspansiyon gibi özel donanımlarla dizel modellerden oldukça farklı hissettireceğine eminim.

                      Yorum


                      • #26
                        Rengi dışında 10 numara araç. Açıkcası PSA’nın marka konumlandırmasına göre artık Insignia’ların 508 kalitesine çıkacağına inanmıyorum. Ersin Bey; Insignia’yı sattıktan sonra kırmızı araba damarınız tutarsa benim makinayı 1-2 tur verebilirim.


                        2014 INSINGNIA 1.4 TURBO Sedefli Mahagony Kahve Edition Elegance + Stil Paket + Sunroof Paketi
                        2016 MOKKA X 1.6 CDTI AT Amber Turuncu Excellence + Opel Eye + Deri Paketi + Sunroof Paketi

                        Yorum

                        İşleniyor...
                        X