Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Gsi test

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Sizin araç 350nm tork üretiyor. 0-100 hızlanmanız 9sn değil, videoya göre 7-8sn aralığı. Aracınızın hızlanmasından gördüğüm kadarıyla aracınızda sorun felan yok. Bir nebze daha iyi hızlanma için manuele alıp zamanlamayı iyi yaparak vites geçişiyle sport modda iyileştirme yapabilirsiniz ancak bu zamanlamayı her zaman tutturmak, yani her vites değişiminde yakalamak kolay değil. Yine de birkaç denemede tecrübe kazanılabiliyor.

    Öte yandan bmw şanzıman olarak zf şanzıman sunuyor, sanırım manuel, daha hafif bir araç(yaklaşık 200kg), jantlar 17" ve o araçta da sport mod olabilir. 0-100 değeri insignia dan 0,6sn daha iyi (7,3sn), bunlar da getirisi. Ben yine de diyorum ki sizin aracınız uzun solukta bmw yi alır ancak bmw de stok olacak. 3,20i ler 5,20lerden daha iyi bir hızlanma sunuyor.

    Arkadaşta 40.yıl m paket 3.20i vardı, sattı, satmadan bir ara araçla kırmızıda sport modda kalkış yaptım, sport plus a geçmedik üstelik, dehşet bir ivmelenme ile vites geçişlerinde sıfır denecek kadar az sarsılma ile tüm araçlar dikiz aynasında küçüldü gitti. Zf şanzımanın üstünlüğünü aynen gördüm. Şu anki aracım makyajlı flexi şase 170 lik 1.6t. Beygir ve tork değerlerimiz aynı olduğu halde 0-100 9.9sn diye geçiyor ve bmw ye göre 2,5sn yavaş bir araç. Bu etkenler sebebiyle benim aracın da bmw yi yakalaması zor..

    Bir başka etken olarak araçların max tork ve beygiri verdiği devir değerlerine bakalım.
    Sizin insignia max. torku 2000-4000 devir bandında verirken bmw 1250-4500 devirde veriyor, yani max. torku sizin araca göre daha düşük devirde yakalayıp uzamaya başlıyor.
    Sizin araç max. beygiri 5300 devirde sunarken bmw 5000 devirde sunuyor.
    Bunlar da bmw için artı hızlanma sağlar.
    Bence ilk baştan başlasanız dahi sizi kalkıştan itibaren geçecek bir araç ancak yüksek hızlarda soluğu kesilip sizin aracın arada belirgin bir fark olmadan uzayacağını düşünüyorum.
    Hatalarım olabilir bilgi olarak, yaptığım araştırmada bu bilgilere ulaştım.
    Ben olsam önce de dediğim gibi bu durumu hiç kafaya takmazdım. İnsignia nın en kral araçlarından birini kullanıyorsunuz, keyfine bakın..
    @Murat
    2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

    Yorum


    • #32
      Pardon doğru ben 1.6 t yi yazmışım

      Yorum


      • #33
        Süpersiniz wolverine

        Yorum


        • #34
          Orjinal yazı sahibi: Wolverine View Post
          Sizin araç 350nm tork üretiyor. 0-100 hızlanmanız 9sn değil, videoya göre 7-8sn aralığı. Aracınızın hızlanmasından gördüğüm kadarıyla aracınızda sorun felan yok. Bir nebze daha iyi hızlanma için manuele alıp zamanlamayı iyi yaparak vites geçişiyle sport modda iyileştirme yapabilirsiniz ancak bu zamanlamayı her zaman tutturmak, yani her vites değişiminde yakalamak kolay değil. Yine de birkaç denemede tecrübe kazanılabiliyor.

          Öte yandan bmw şanzıman olarak zf şanzıman sunuyor, sanırım manuel, daha hafif bir araç(yaklaşık 200kg), jantlar 17" ve o araçta da sport mod olabilir. 0-100 değeri insignia dan 0,6sn daha iyi (7,3sn), bunlar da getirisi. Ben yine de diyorum ki sizin aracınız uzun solukta bmw yi alır ancak bmw de stok olacak. 3,20i ler 5,20lerden daha iyi bir hızlanma sunuyor.

          Arkadaşta 40.yıl m paket 3.20i vardı, sattı, satmadan bir ara araçla kırmızıda sport modda kalkış yaptım, sport plus a geçmedik üstelik, dehşet bir ivmelenme ile vites geçişlerinde sıfır denecek kadar az sarsılma ile tüm araçlar dikiz aynasında küçüldü gitti. Zf şanzımanın üstünlüğünü aynen gördüm. Şu anki aracım makyajlı flexi şase 170 lik 1.6t. Beygir ve tork değerlerimiz aynı olduğu halde 0-100 9.9sn diye geçiyor ve bmw ye göre 2,5sn yavaş bir araç. Bu etkenler sebebiyle benim aracın da bmw yi yakalaması zor..

          Bir başka etken olarak araçların max tork ve beygiri verdiği devir değerlerine bakalım.
          Sizin insignia max. torku 2000-4000 devir bandında verirken bmw 1250-4500 devirde veriyor, yani max. torku sizin araca göre daha düşük devirde yakalayıp uzamaya başlıyor.
          Sizin araç max. beygiri 5300 devirde sunarken bmw 5000 devirde sunuyor.
          Bunlar da bmw için artı hızlanma sağlar.
          Bence ilk baştan başlasanız dahi sizi kalkıştan itibaren geçecek bir araç ancak yüksek hızlarda soluğu kesilip sizin aracın arada belirgin bir fark olmadan uzayacağını düşünüyorum.
          Hatalarım olabilir bilgi olarak, yaptığım araştırmada bu bilgilere ulaştım.
          Ben olsam önce de dediğim gibi bu durumu hiç kafaya takmazdım. İnsignia nın en kral araçlarından birini kullanıyorsunuz, keyfine bakın..
          Bi konu ancak bu kadar güzel özetlenebilirdi Yani kafamdaki bütün soru işaretlerini aldınız. Yeniden arabamı sevdim şimdi. Sıkılmadan zaman ayırıp araştırıp bilgilendirdiğiniz için sonsuz Teşekkürler. Bu Grubu bu yüzden cok seviyorum. Dip not olarakta benim Jantlar 20'' sanırım buda bir etken. Ve lastiklerimde Cok adi bir lastik aldığımda sanırım galerici ucuz olsun die almış bende değiştirmedim. çünkü kalkışlarla yola hiç tutunmuyor.Keyfine bakacağım selametle.

          Yorum


          • #35
            Orjinal yazı sahibi: tutkun66 View Post

            Bi konu ancak bu kadar güzel özetlenebilirdi Yani kafamdaki bütün soru işaretlerini aldınız. Yeniden arabamı sevdim şimdi. Sıkılmadan zaman ayırıp araştırıp bilgilendirdiğiniz için sonsuz Teşekkürler. Bu Grubu bu yüzden cok seviyorum. Dip not olarakta benim Jantlar 20'' sanırım buda bir etken. Ve lastiklerimde Cok adi bir lastik aldığımda sanırım galerici ucuz olsun die almış bende değiştirmedim. çünkü kalkışlarla yola hiç tutunmuyor.Keyfine bakacağım selametle.
            lastikler önemli hocam aman diyim , hele ki önler ve arkalar farklı olursa 200 den sonra yolda geziyor araç. Tecrübe ile sabit.

            Yorum


            • #36
              Orjinal yazı sahibi: tutkun66 View Post

              Bi konu ancak bu kadar güzel özetlenebilirdi Yani kafamdaki bütün soru işaretlerini aldınız. Yeniden arabamı sevdim şimdi. Sıkılmadan zaman ayırıp araştırıp bilgilendirdiğiniz için sonsuz Teşekkürler. Bu Grubu bu yüzden cok seviyorum. Dip not olarakta benim Jantlar 20'' sanırım buda bir etken. Ve lastiklerimde Cok adi bir lastik aldığımda sanırım galerici ucuz olsun die almış bende değiştirmedim. çünkü kalkışlarla yola hiç tutunmuyor.Keyfine bakacağım selametle.
              Rica ederim. Dilim döndüğünce anlatmaya çalıştım.
              20" jant az da olsa gecikme yapar tabii ki 17 ye göre.
              Bu arada 20 lik lastikleri flexi bir araçta yola tutunmadan kaldırmak demek patinaj yaptırmak demek ki tek sebebi lastikler. Tc yi kapatmadan kullanmaya gayret edin. Lastikleri yenilediğinizde yol tutuş ve frenlemenizde düzelme de olacak. Üstte Hüseyin beyin dediği gibi ihmal etmeyin kontrol ettirin.
              @Murat
              2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

              Yorum


              • #37
                Tekrar Teşekkürler tavsiyelere uyacağım

                Yorum


                • #38
                  Merhabalar.
                  Buqün benim meşhur BMW ciyi buldum tesadüfen karşılaştık biryerde gittim sordum. Aracı 2015 model BMW 3.20 i ED yani 1600 cc 170 bg 250 Tork. Üstelik yazılım felanda yok. Adam hatırladı beni birde ben Sporta bile almadım fazla basmamıştım felan dedi. Dedim benim araç 2,0 Benzinli 220 Ps. o zaman benim içimden geçmen lazımdı diyor. Gerçekten biz bu araçlara boşunamı bu kadar vergi veriyorum. 2000 motor die güçlü olsun diye şehir içi 1,25 Krş yakıyor. madem 1,6 araç gelip beni geçecek bu verilerin ne önemi kalıyorki? 220 ps 350 Tork diyor ama gelip 170 Ps 250 Tork geçiyor. madem öyle bu verilerin ne önemi varki? Kafam çok karışık.

                  Yorum


                  • #39
                    Daha önce de dediğim gibi 0-100 leriniz çok yakın. Ancak o araç max.tork ve max.beygire sizin araçtan daha önce ulaşıyor. Bu da şanzıman farkından kaynaklanıyor. Yanında lastik ve araç ağırlığı da var. İlk hızlanma, ara hızlanma sizi geçer. Ancak hızınız yüksek limitlere ulaştığında bmw nin nefesi kesilmeye başlar. Bu esnada onu yakalamanız zor da olsa mümkün. O araçla sizinki arasında neden o kadar fiyat farkı var sanıyorsunuz? Sebebi bu. Yakıt daha düşük, performans daha yüksek ama fiyat 2 katından fazla..
                    Takmayın kafaya artık..
                    @Murat
                    2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                    Yorum


                    • #40
                      Benimde anlamadığım o işte Şu (Yakıt Düşük Performans Yüksek) işi. Evet benden Madem daha iyi bu araç o halde neden 170 Ps 250 Tork. Benden iyiyse 250 Ps 400 Tork olmalı. Güce baktığın zaman benden iyi olduğunu görürüm. Ama gel gelelim hiç bilmeyen için desenki bak bu Beygir hızı anlatır. Tork ise gücü. Şimdi sence verilere bak Opelmi iyi Bmw mi desen adam Şüphesiz verilere bakınca Opel diyecek illaki. yani bu opelin verilerini hesaplayan mühendis neye göre hesap ediyor? yada BMW 220 Ps den daha iyi hızlanmaysa buna 250 Ps de kardeşim. 400 Tork de gibi. Yoksa illaki dediklerini ben cok iyi anlıyorum kardeşim. 170 Ps aracın 0-100 ü eğer 7,6 ise 220 Ps yazacaksan bu araca o saniden daha iyi olalı die düşünüyor insan işte. Peki Şu Şanzıman farkı. Bu işten pek anlamıyorum. Ama bildiğim kadarıysa Manuel araçlar daha Performanslı diyorlar. Birde bizim şanzıman pek performansa göre değilmiş. Ben şimdi bunu maunel olarak kullansam bu şanzıman sorunu ortadan kalkıyormu? Yani bir manuel araçla eş değer olmaz sanırım değilmi?

                      Yorum


                      • #41
                        Manuel kullanımda manuel şanzıman kadar performans alma şansı yok, tork konvertörlü şanzımanda ciddi güç kaybı yaşanıyor.

                        BMW'nin teknik verilerinde motor gücünü düşük gösterdiği çok söylenir, bahsi geçen araç 180-185ps olabilir.

                        Yine de 220ps'lik aracın 180ps'lik araca oyuncak olmaması lazım; geçilebilir ama dalga geçecek kadar fark olmamalı.

                        BMW sahibinin yalan söyleme olasılığı da var; araç yazılımlı olabilir.

                        Yorum


                        • #42
                          Neyse en iyisi benimde bir yazılımla bu işi çözmem olacak. Hazır konu açılmışken Tecrübe sahibiminsiniz bu yazılım hakkında. Kime nasıl yaptırmam gerekli. Bu internette Race Chip die bir yazılım var ondanmı olur yoksa Birde DR. Ecu diyorlar. Başka öneriniz olurmu?

                          Yorum


                          • #43
                            Kardeş sen en iyisi turbo selenoid valfini değiştir,farkı göreceksin.

                            Yorum


                            • #44
                              Hemen değiştiririm sorun değil. Lakin neden ne işe yarar?

                              Yorum


                              • #45
                                Ben 3 yıl aynı aracı kullandım onun için.Aynı performans düşüklüğü bende de vardı.Turbo selenoid valsleri çabuk deforme oluyor.

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X