Merhaba Degerli Dostlar, Insignia Team in kiymetli üyeleri ve Insignia tutkunlari,
Bir parca bahsetmistim bu aralar yeniden bir arac bakiyorum diye. 3 senelik bir aradan sonra tekrar Insignia ya dönmenin heyecanini yasiyorum. Bu sürecte 2011 3.20d Xdrive ve Audi 3.0 Tdi Quattro gibi araclar kullandim ancak her ikisinde de Insignia daki tadi alamadim. Simdi aranizda belki bazilari diyebilir nasil olur öyle sey onlarin yeri ayri. Algida secicilik herkes olayi almak istedigi taraftan aliyor elbette. Benim gerekcelerim oldukca yüklü cikan bakim maliyeti ve ariza durumunda actigi masraf ve aradaki fahis fiyat farkina degecek kadar ekstra birsey bulamayisimdi.
Bu nedenle bugün itibariyle 2010 model bir Insignia Cosmo Flexride bir arac almis bulunmaktayim. Aracin ici fuar lansman paketi olan kirmizi deri döseme. Joystick, sunroof da mevcut aracta ve fabrika cikis ekran. Ekspertiz raporu cok temiz cikinca hic kacirmak istemedim araci. Diferansiyel, direksiyon kutusu, turbo ve motorda en ufak bir yag kacagi dahi yok aracta diyince ekspertiz yapan arkadas ki 2014 2015 araclara dahi en ufak bir terlemede direk yag kacagi yaziyorlar. Ekspertiz Ümran da yapildi ki didik didik bakan bir firma. Sevincimi siz degerli Insignia Team üyesi dostlarimla da paylasmak istedim. Daha önceki kullandigim 2.0 Cdti 160 lik dizelden sonra biraz yakit konusunda fazlasi olacak ancak araci haftasonundan haftasonuna kullanmaktayim. Arti islerim dolayisiyla da her ayin en az 15 gününü Türkiye disinda gecirmekteyim. Bu nedenle dizel arabaya cokta ihtiyacim oldugunu düsünmüyorum. Umarim kararimda pisman olmam. LPG de taktirmayi düsünmüyorum. 2.000 motorun vergi dezavantaji da cabasi.
Henüz aracla ilgili resimleri cekme firsatim olmadi. En kisa sürede fotograflari da sizlerle bu konu basligi altinda paylasiyor olacagim.
Hepinize selamlar.
Bir parca bahsetmistim bu aralar yeniden bir arac bakiyorum diye. 3 senelik bir aradan sonra tekrar Insignia ya dönmenin heyecanini yasiyorum. Bu sürecte 2011 3.20d Xdrive ve Audi 3.0 Tdi Quattro gibi araclar kullandim ancak her ikisinde de Insignia daki tadi alamadim. Simdi aranizda belki bazilari diyebilir nasil olur öyle sey onlarin yeri ayri. Algida secicilik herkes olayi almak istedigi taraftan aliyor elbette. Benim gerekcelerim oldukca yüklü cikan bakim maliyeti ve ariza durumunda actigi masraf ve aradaki fahis fiyat farkina degecek kadar ekstra birsey bulamayisimdi.
Bu nedenle bugün itibariyle 2010 model bir Insignia Cosmo Flexride bir arac almis bulunmaktayim. Aracin ici fuar lansman paketi olan kirmizi deri döseme. Joystick, sunroof da mevcut aracta ve fabrika cikis ekran. Ekspertiz raporu cok temiz cikinca hic kacirmak istemedim araci. Diferansiyel, direksiyon kutusu, turbo ve motorda en ufak bir yag kacagi dahi yok aracta diyince ekspertiz yapan arkadas ki 2014 2015 araclara dahi en ufak bir terlemede direk yag kacagi yaziyorlar. Ekspertiz Ümran da yapildi ki didik didik bakan bir firma. Sevincimi siz degerli Insignia Team üyesi dostlarimla da paylasmak istedim. Daha önceki kullandigim 2.0 Cdti 160 lik dizelden sonra biraz yakit konusunda fazlasi olacak ancak araci haftasonundan haftasonuna kullanmaktayim. Arti islerim dolayisiyla da her ayin en az 15 gününü Türkiye disinda gecirmekteyim. Bu nedenle dizel arabaya cokta ihtiyacim oldugunu düsünmüyorum. Umarim kararimda pisman olmam. LPG de taktirmayi düsünmüyorum. 2.000 motorun vergi dezavantaji da cabasi.
Henüz aracla ilgili resimleri cekme firsatim olmadi. En kisa sürede fotograflari da sizlerle bu konu basligi altinda paylasiyor olacagim.
Hepinize selamlar.
Yorum