Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Prins Direct Liqui Max sistemi

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Prins Direct Liqui Max sistemi



    Prins Direct Liqui Max sistemi

    Prins Direct Liqui Max, tek yakıt veya çift yakıtla kullanım için aracın standart yakıt sistemiyle paralel olarak çalışan, master-slave bir sistemdir.

    Prins Direct Liqui Max sistemi direkt yakıt enjeksiyonlu motorlar için dizayn edilmiştir. Direkt enjeksiyon; yakıtın, manifold yerine (port yakıt enjeksiyonu), yüksek basınç (20-200 bar) altında direkt silindir içine enjekte edilmesi demektir. Sistem, sıvı LPG’yi yüksek basınç altında silindirin içine enjekte etmek için; modifiye edilmiş bir yüksek basınç yakıt pompası ile benzin sisteminin yakıt enjektörlerini kullanır. Böylece emme manifoldunun ayrıca delinmesine gerek kalmaz


    Direct Liqui Max sistemi, orijinal benzin enjeksiyonu ile eşdeğer bir teknolojide olup ve mevcut elektronik düzenler ve bileşenlerden maksimum derecede faydalanmayı sağlar . Direct Liqui Max sistemi ile sürücü, benzin veya LPG ile sürüş arasında fark hissetmez.

    Prins’in Hollanda üniversiteleri ile yaptığı detaylı araştırmalar, LPG’nin direkt yakıt enjeksiyonlu motorlar için çok elverişli bir yakıt olduğunu göstermiştir. LPG kullanımı motor verimini bariz şekilde arttırmaktadır. Bu durumda CO2 salınımını ekstra bir %10 oranında daha azaltmaktadır. Motor verimindeki artış LPG ‘nin kimyasal ve fiziksel özelliklerinin bir sonucu olarak ortaya çıkmaktadır.

    Sistem 2011 başından itibaren birçok modelde uygulanabilir olacaktır.


    Vialle LPi
    Sıvı Püskürtmeli LPG Dönüşüm Kiti


    Vialle LPi sistemi Türkiye'deki tek sıvı püskürtmeli LPG sistemidir ve aynı zamanda piyasadaki en modern ve en teknolojik lpg tesisatıdır. Multipoint sıvı enjeksiyon (dünya çapında patentli) sayesinde motorun orijinal gücü değişmemekte ve sürüş benzinli araç gibi olmaktadır.


    Vialle LPi sıvı püskürtmeli LPG dönüşüm kiti taktırarak, LPG'nin Benzin karşısındaki fiyat ve vergi avantajından yararlanarak yüksek oranda tasarruf, aynı zamanda düşük karbondioksit salınımı sayesinde çevreyi koruyarak daha sağlıklı bir gelecek, diğer LPG dönüşüm kitlerine göre bakım gerektirmemesi, ayar gerektirmemesi gibi avantajları sayesinde maliyetsiz kullanım sağlarsınız.



    cevabını aradığım sorular
    1-arkadaşlar bu iki lpg markasının kullandığı özellik aynı şeymi?
    2- bu sistem hassas subaplı araçlar(eriyen subaplar) için ideal bir yöntemmi?
    3-her türlü araca uygulanabilirmi(Prins Direct Liqui Max sistemi direkt yakıt enjeksiyonlu motorlar için dizayn edilmiştir, diye belirtmiş ama Vialle Lpi sıvı püskürtmeli LPG dönüşüm kiti için böyle bir durum yok gibi )
    4- direkt yakıt enjeksiyonlu motorlar ne demek (benim araç 2009 astra h enjoy Z16XER motor bu kategoriye giriyormu)
    5 -bu yöntemler(Prins Direct Liqui Max sistemi , Vialle Lpi sıvı püskürtmeli LPG dönüşüm kiti)
    yağlama sistemine olan ihtiyacı ortadan kaldırıyormu?

  • #2
    Ynt: Prins Direct Liqui Max sistemi

    Benim bildiğim kadarı ile bu sistem bizim araçlara uygun değil henüz.prins yağlamalı vsi sistemi takılıyor sadece.
    2015 Ford Mondeo Tit. 1.6 Tdci Tekno Pkt.Sunroof,Dynamic Led,Platin Beyaz 
    2013 clio 4 Tce 0.9 icon alev kırmızı

    Yorum


    • #3
      Ynt: Prins Direct Liqui Max sistemi

      İşin Özeti Insignia 1.6 T ler için LPG önerilmiyor öyle yada böyle ileride sorun çıkartıyor



      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

      Yorum


      • #4
        Ynt: Prins Direct Liqui Max sistemi

        lpdi we lpfi çeşitleri war diye okumustum insignialar için lpfi kullanılıyor .ürünü hollanda dan gönderen firmanın sitesinde de ekstra 1 2 işlem ile insignia ya uygulanabilceği yazıyor formlarda da karsılasabılırsınız zaten ama merak ettiğim sıvı püskürtme, yanma ısısını düşürüyor mu tam olarak avantajı nedir yada uygulanan bahsettiğim ekstra işlemle mi subap sorununu çözüyor tam olarak anlayamadım

        Yorum


        • #5
          Ynt: Prins Direct Liqui Max sistemi

          Z16XER motor için sorun yok.Kuzenim Astra H de 300 km de lovato kit taktı araç şuan 100,000 km nin üstünde sorunsuz.

          İLK AŞKIM 2009 Opel Insignia EDITION ELEGANCE 1.6
          17'' Michelin Primacy HP Safir Siyah(Satıldı) / SEAT LEON 1.4 125 HP TSİ STYLE+COPA  KIRMIZI
          35GB5825  A Rh+

          Yorum


          • #6
            Ynt: Prins Direct Liqui Max sistemi

            acaba bızım turbo motorlar ıcın bır lpg sıstemı cıkarmıkı 1-2 seneye kadar

            Yorum


            • #7
              Ynt: Prins Direct Liqui Max sistemi

              tony abi lpg sistemleri war uygulayanlarda war lakin subap erime sorununu %100 çözebilen bi sistem çıkmadı henüz okudugum bi bilgiye göre de yüksek dewirde 98 oktan kullananların bile subap sorunu yasayabiliceği insignia nın tek açığı sanırım subap we subap yatakları olmuş

              Yorum


              • #8
                Ynt: Prins Direct Liqui Max sistemi

                desene benzıne devam

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Prins Direct Liqui Max sistemi

                  kafam rahat olsun diyosan benzine dewam abi

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Prins Direct Liqui Max sistemi

                    Bence tes edilip direk kullanıcı deneyiminide dikkate alın derim...
                    AStra 1.4 Turbo Enjoy Plus + lpg 2010

                    Cüneyt Özgül

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Prins Direct Liqui Max sistemi

                      cuneyt abi bu konuda lpg firmalarına cok guvenemıyorum ben mantık olarak adam malını kötülemek istemezki nitekim lpg takıp sorun yasayanlar da war. lpg yi takan 100 bin 150 km ye ulasmıs ya henüz kullanıcı yok ya sorunlarla urasıp foruma giremıyolar yada olayı çözdüler artık ugramıyolar buralarla arabayla keyifteler bahsettiğin sekilde uzun süre kullanan birisine rastlayamadm.

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: Prins Direct Liqui Max sistemi

                        cuneytım 1,4 lerde hıc sorun cıkmıyor bunu sayende anladık ihihi ılk lpglı astra olarak sende bunu gorduk ama 1,6 turboda tamamen sansa baglı dıye dusunuyorum kımısı cok memnun kımısı ıse motoru elıne alıyor.sıkıntı cıkaran lpg sıstemlerı genelde 1,6 turbolu araclarda

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: Prins Direct Liqui Max sistemi

                          Orjinal yazı sahibi: qback
                          cuneyt abi bu konuda lpg firmalarına cok guvenemıyorum ben mantık olarak adam malını kötülemek istemezki nitekim lpg takıp sorun yasayanlar da war. lpg yi takan 100 bin 150 km ye ulasmıs ya henüz kullanıcı yok ya sorunlarla urasıp foruma giremıyolar yada olayı çözdüler artık ugramıyolar buralarla arabayla keyifteler bahsettiğin sekilde uzun süre kullanan birisine rastlayamadm.
                          yok tabiki Lpg servislerine diil kullanıcılara soracaksın.. bide bunu arada bende yapıyorum kendimi eleştireyim ama Lpg takınca beklenti yakıt olmalı sadece yakıt performasn vs.. herşeyi benzinli gibi istersen illaki sorun çıkaibliyor

                          Mesela Vialle çoka z kullanılan çok duyulan ama çok takılmayan çok bayisi olmayan ve geldi gelecek gelemedi geldi geldi ben takırıyorum ama hep devamı yok..

                          Prins için olumsuz bişi duymadım.. benim aracım 1.4 turbo önce inka BMD turbo kit takıldı.. araba nasıl anlatamam sana benzinden çok daha iyi gaz tepkisi gidişi performansı benzinli arkadaşlar buluşmalarda gördü deli bir performansı var.. ama gel görki tek sorunu yolda arada aracı kısıp ekranda yazı çıkarıyordu... bir de yaptığın ayarı unutyordu yazılımında sıkıntı var...hemen söktürüp landirenzoya geçtim sorunların bir çogu azaldı... ama o performansda gitti
                          LPG taktırıyorsan en az 3 ayda ( daha sık da olabilir ) lpg cine gitmekden sıkılmıcaksın beklentini çok yüksege taşımıcaksın...
                          unutmaki her anlamda hiç bir araba benzinli gibi olmaz LPG de

                          Oktayın dediği gibi 1,6 turbolarda çok problem oldu 1,4 turboda hiç görmedik... ama o 100-150 bin kullanan 1,6 turbocu arkadaşlar genelde aracı sakin kullananlar sıkıştırackalrı zaman önce aracı benzine alıp öle gaza sert basan arkadaşlar.. motor yapılarında da farklılık var biraz tabi

                          ankarada olsan gel benim aracı kullan kendin test et dicem ama uzakdasın
                          benim 20 bin oldu LPG ile astramın tanışması.. hiç yolda kalmadım hiç masraf açmadı... deki abi hiç üzmedimit abiki üzdü gittik geldik araştırdık bulduk çözdük çözemedik... bunlara harcadığın emek snei sogutmamalı aracından
                          AStra 1.4 Turbo Enjoy Plus + lpg 2010

                          Cüneyt Özgül

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: Prins Direct Liqui Max sistemi

                            abi üşenmemiş paylaşmışsın bilgilerini çok sağol lpgyle sorun mutlaka oluyo zaten son 2 aracımda lpgliydi bazı seyler yasadım ayrıca bu cok kısa sürede sorun yasayanların montajdan kaynaklanan sorun yasadıgını düşünüyorum piyasada bu aracı lpgyle kullanan azımsanmayacak bi grup war ben performansa çok takılmıyorum kayıp mutlaka olucaktır ama aracın 5 bin dewri üstü kullanılmaması fln benim kafama takılıyor canımı sıkıyo açıkcası bunun yanında da benzinle kullanamicağımı biliyorum bu araçtan farklı bi araçta almak istemiyorum (1.6 cosmo) kalbimi çaldı resmen suan sıvı püskürtme en aklıma yatan seçenek sanırım vialle takıcam aracı alınca umarım snn araç gibi bizde sorunsuz keyifli sürüşler yaşarız

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: Prins Direct Liqui Max sistemi

                              gback kardeşim insallah sorun yasamazsında rahat rahat bınersın aracına bende cok arastırıyorum bu lpg yı ama malesef ıkı ara bı deredeyım

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X