Duyuru

Collapse
No announcement yet.

dakika 1 gol 1

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • dakika 1 gol 1

    Merhaba arkadaşlar;
    2 haftadır takip ettiğim insignia'mı sonunda aldım.Dün expertize soktum özel bir firmada (dyno da motor performans testi lpg de-fren-süspansiyon vs.) testleri yapıldı ve aracın çok iyi durumda olduğu söylendi.Bugün saat 5 civarı noterden satışını aldım ve eve gelip 15 dk sonra yeniden araca bakmak için çalıştırıp 500 m kadar gittikten sonra motor titremeye teklemeye başladı arıza lambası yandı ve servise gidin uyarısı çıktı biraz bekledim ama geçmedi.Forumda okuduğum kadarıyla subap sorunu.Lovato marka OBD kit lpg takılalı 26000 km olmuş. Yaklaşık 500 km önce de lpg bakımına girmiş ve bir sorun tespit edilmemiş. Serviste fiyatlar oldukça yüksek Anadolu yakasında tercihen pendik-kartal bölgesinde güvendiğiniz iyi bir usta önerisi alabilir miyim? Fiyatta ortalama ne kadar çıkar sizce?
    Teşekkürler, iyi forumlar.

  • #2
    Ynt: dakika 1 gol 1

    Geçmiş olsun, üzücü
    2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero

    Yorum


    • #3
      Ynt: dakika 1 gol 1

      Aldığın yakıttan olabilir mi?

      Yorum


      • #4
        Ynt: dakika 1 gol 1

        Aracınız hayırlı olsun.

        Gaza yüklenince mi titreyip arıza lambası yandı ?

        Benim eski aracımda da lovato OBD2 lpg kiti vardı. Enjektörleri küçük takmışlar montajda, ondan kaynaklanan böyle bi sorun yaşamıştım. Benzer bişey olabilir.
        1.6T COSMO karbon siyah
        17 FT 925'idi

        Yorum


        • #5
          Ynt: dakika 1 gol 1

          Orjinal yazı sahibi: Havaci
          Merhaba arkadaşlar;
          2 haftadır takip ettiğim insignia'mı sonunda aldım.Dün expertize soktum özel bir firmada (dyno da motor performans testi lpg de-fren-süspansiyon vs.) testleri yapıldı ve aracın çok iyi durumda olduğu söylendi.Bugün saat 5 civarı noterden satışını aldım ve eve gelip 15 dk sonra yeniden araca bakmak için çalıştırıp 500 m kadar gittikten sonra motor titremeye teklemeye başladı arıza lambası yandı ve servise gidin uyarısı çıktı biraz bekledim ama geçmedi.Forumda okuduğum kadarıyla subap sorunu.Lovato marka OBD kit lpg takılalı 26000 km olmuş. Yaklaşık 500 km önce de lpg bakımına girmiş ve bir sorun tespit edilmemiş. Serviste fiyatlar oldukça yüksek Anadolu yakasında tercihen pendik-kartal bölgesinde güvendiğiniz iyi bir usta önerisi alabilir miyim? Fiyatta ortalama ne kadar çıkar sizce?
          Teşekkürler, iyi forumlar.
          Geçmiş olsun,o lpg sistemi uygun olmayabilir, ya da yakıt,bobinden de sıkıntı olabilir.Önce yakıtın bitmesini bekleyin,olmadı bobin ve bujilere baktırın...
          2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

          Yorum


          • #6
            Ynt: dakika 1 gol 1

            Teşekkür ederim ilginize.
            Aynı sorunu benzinde de yapıyor. 3500-4000 devire gelince araba ileri geri sarsılmaya başlıyor tabi gazdan ayağımı çekiyorum.
            Araç bir saat kadar durdu çalıştırdım servise gidin yazısı çıkmadı titreme de yoktu.
            Benzinde gaza basmaya çekinerek 20 km gittim geldim yüksek devirde yine sarsılma yapacak gibi oldu ama sorun yok şükür

            Yorum


            • #7
              Ynt: dakika 1 gol 1

              Bu obd li sistemlerin çoğu aynı. İş ayarda ve enjektörde biraz bitiyor.

              Sorunu en basitten başlayarak arayın. Bobin ve buji. Olmaz sa subaplar değişir. Düzelir. LPG ayarlarına baktırın demedim çünkü benzinde de yaşıyorsunuz sorunu.
              CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
              SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

              Yorum


              • #8
                Ynt: dakika 1 gol 1

                Geçmiş olsun



                2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                Yorum


                • #9
                  Ynt: dakika 1 gol 1

                  Benzinde de yapıyorsa önce bujileri ,sonra bobini orijinali ile değiştirin bakalım.
                  2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: dakika 1 gol 1

                    Geçmiş olsun
                    06 FA 1466 kışın karda tank,yazın asfaltta uçak.

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: dakika 1 gol 1

                      geçmiş olsun
                      yeni aracınız hayırlı olsun
                      umarım sizi araçdan soğutacak derecede bir sorun yaşatmaz

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: dakika 1 gol 1

                        Teşekkür ederim.
                        Bujiler yeni değişmişti, bobinler veya sübaplar değişecek anlaşılan.
                        Yine de bahsettiğiniz gibi yarın lpg takılan bayiye gideceğim enjektörleri kontrol ettireceğim.

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: dakika 1 gol 1

                          Moralinizi bozmayın, sıkıntı olacak bişey olduğunu zannetmiyorum.
                          1.6T COSMO karbon siyah
                          17 FT 925'idi

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: dakika 1 gol 1

                            Tekrar merhabalar
                            Bosch Car servise götürdük aracı,
                            Araç bilgisayara bağlandığında 3.Silindir de ateşleme sorunu hatası çıktı.
                            Buji bobinlerin 5 ay önce değiştiğini bildiğim halde yine de değiştirin dedim
                            açtılar baktılar buji de bobin de yeni, değiştirmeyelim dediler
                            bir makinaya bağlayıp basınç testi yaptılar 1. ve 4. silindir sorunsuz
                            2. ve 3. silindir onlara göre çok az düşük ama sorun yaşatmaz dedi.
                            Daha uzun bir test yapılacaktı ancak 3-4 saat sürdüğü için cumartesi yapılacak.
                            Belki sorun yaşayanlara faydası olur diye uzun uzun yazmak istedim.
                            Saygılar

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: dakika 1 gol 1

                              bobin gm mi

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X