Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Performanslı Sürüş

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Performanslı Sürüş

    Ehliyetimi yeni aldığım ve arabalara hevesli olduğum için insignia da bugün bi kaç deneme yaptım. Biraz sert kalkış yapmaya çalıştım ama bir sorunum var 1'den 2'ye devir 5500- 6000 gibi atarken ya ben çok yavaş kalıyorum yada araba debriyaja bastığım anda kendini bi öne atıyo sonra 2 ye takınca tekrar şahlanıyo anlamadım bende mi sorun var arabada mı ama bi daha böyle sert kalkışlar yapmamaya karar verdim çünkü kıyamadım arabanın böyle zorlanmasına inş arabaya bir zarar gelmemiştir 3-4 kere yaptım . Gelelim esas soruya : Diyelimki hızlı kalkış yapmak istedik ne yapmamız ve ne yapmamamız lazım arabaya zarar vermemek için ?

    Beyaz Renk 1.6T Cosmo+Dvd 800

  • #2
    Ynt: Performanslı Sürüş

    Yarım debriyaj balatya zarar veriyor(daha fazla aşındırıyor). O yüzden yarım debriyaj modunu kısa tutmalı.
    Esp eds kapalı konumda olursa daha performanslı bir kslkış elde edebilirsiniz.
    İkincisi de sprint booster taktırmanız.
    Yine de stok Insignia ağır bir araç. Açıldıkça hızını fark ettiriyor. Bilginize.
    Insignia Editition Elegance - 18" jant Teknik gri

    Yorum


    • #3
      Ynt: Performanslı Sürüş

      Opel in karakteri bildigim kadarıyla tüm modellerinde de böyle , kalkışta seri değildir .

      Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
      Şimdi F30 Modernline Sunroof

      Yorum


      • #4
        Ynt: Performanslı Sürüş

        Orjinal yazı sahibi: Mindfreak
        Ehliyetimi yeni aldığım ve arabalara hevesli olduğum için insignia da bugün bi kaç deneme yaptım. Biraz sert kalkış yapmaya çalıştım ama bir sorunum var 1'den 2'ye devir 5500- 6000 gibi atarken ya ben çok yavaş kalıyorum yada araba debriyaja bastığım anda kendini bi öne atıyo sonra 2 ye takınca tekrar şahlanıyo anlamadım bende mi sorun var arabada mı ama bi daha böyle sert kalkışlar yapmamaya karar verdim çünkü kıyamadım arabanın böyle zorlanmasına inş arabaya bir zarar gelmemiştir 3-4 kere yaptım . Gelelim esas soruya : Diyelimki hızlı kalkış yapmak istedik ne yapmamız ve ne yapmamamız lazım arabaya zarar vermemek için ?

        draglardaki kalkış tekniği şöyledir motor devrini 4000 devirde sabit tut ayağın gazda sabit dursun debriyajı yarım kaldır beklerken gazdaki ayağın sabit durcak debriyajdan ayağını çek araç araç kalkarken 1 2 de gaza yüklen daha öncesinde gaza yüklenirsen patiye düşersin yarışlarda ve draglarda bu şekilde kalkış yaparlar seat cupta yarışan hocam vardı ondan öğrendiğim taktiklerden biridir


        1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

        Yorum


        • #5
          Ynt: Performanslı Sürüş

          Bence bu araçlarlar hızlı kalkmak için tasarlanmamış ehliyetini yeni aldığını söylüyorsun mutlaka iyi söförsündür ama bence zamanla bahsettiğin hataları yapmıyacaksın bizim araçlar 2 vitesten sonra keyfi başlıyor

          Keyifli sürüşler.



          2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

          Yorum


          • #6
            Ynt: Performanslı Sürüş

            Orjinal yazı sahibi: FacomX
            Bence bu araçlarlar hızlı kalkmak için tasarlanmamış ehliyetini yeni aldığını söylüyorsun mutlaka iyi söförsündür ama bence zamanla bahsettiğin hataları yapmıyacaksın bizim araçlar 2 vitesten sonra keyfi başlıyor

            Keyifli sürüşler.
            Bende öyle düşündüm çünkü ilk 2 vites çok kısa ve zevksiz birde arabayı kastıran vitesler 3 te açılıyor araba . Cevaplarınız için herkese ayrı ayrı teşekkür ederim iyi forumlar .
            Beyaz Renk 1.6T Cosmo+Dvd 800

            Yorum


            • #7
              Ynt: Performanslı Sürüş

              bence 2. vites zevksiz değil. benim en çok hoşuma giden vitestir.

              Yorum

              İşleniyor...
              X