Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Turbo devri hakkında

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Turbo devri hakkında

    Arkadaşlar bir şey sormak istiyordum.Aracım 2.0cdti 130hp 80km sabit hızla giderken devir 1400 lerde oluyor uzun vadede bunun aracıma bir zararı olurmu birde.Dizellerde turbo kaç devirde devreye giriyor acaba?

  • #2
    Ynt: Turbo devri hakkında

    Dizellerin Devir bandı düşüktür 4000-4500 devirdir buna göre düşünürsek bir sorun yok turbo hep aktif



    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

    Yorum


    • #3
      Ynt: Turbo devri hakkında

      Orjinal yazı sahibi: FacomX
      Dizellerin Devir bandı düşüktür 4000-4500 devirdir buna göre düşünürsek bir sorun yok turbo hep aktif
      Teşekkürler

      Yorum


      • #4
        Ynt: Turbo devri hakkında

        Orjinal yazı sahibi: mukavemet
        Arkadaşlar bir şey sormak istiyordum.Aracım 2.0cdti 130hp 80km sabit hızla giderken devir 1400 lerde oluyor uzun vadede bunun aracıma bir zararı olurmu birde.Dizellerde turbo kaç devirde devreye giriyor acaba?
        turbo motoru çalıştırdığınız anda devrededir motor devrini arttırdığınız andan itibaren turbo basıncıda artar ve turbo palleride hızlanmaya başlar 1400 devirlerde ortalama 30 bin 40 bin devirdir dakikada, turbolar 150 bin devire kadar çevirir dakikada 1400 DEVİRDE yüksek bir basınç yoktur ve hiç bir zararıda yoktur motora


        1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

        Yorum


        • #5
          Ynt: Turbo devri hakkında

          Teşekkürle Volkan bey ama zaten yüksek basınç dan değilde böyle devirsiz kullanmamın bir zararı olurmu diye sormuştum

          Yorum


          • #6
            Ynt: Turbo devri hakkında

            Orjinal yazı sahibi: mukavemet
            Teşekkürle Volkan bey ama zaten yüksek basınç dan değilde böyle devirsiz kullanmamın bir zararı olurmu diye sormuştum
            devamlı kullanım tarzınız buysa biraz daha devirli kullanmanız lazım motor ve turbo içinde kurumlaşma olabilir dizellerin turboları vienti değişken geometreli turboları vardır yuvarlak disk gibi bir şey düşünün etrafında küçük küçük kanatlar var turbonun ürettiği havayı bu kanatlar yönlendiriyor kurum bağladığı zaman bu kanatlar sıkışıp haraket edemiyor havayı yönlendiremiyor bu çok çabuk olmuyor ama zamanla olucağı garanti arada bir sıkıştırın aracı


            1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

            Yorum

            İşleniyor...
            X