Duyuru

Collapse
No announcement yet.

P0302 hata kodu

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • P0302 hata kodu

    Merhaba abilerim Motor soğukken P0302 hata kodu alıyorum biraz ısınana kadar titreşimli calışıyor en kısa zamanda servis diyor hatayı silip devam ediyorum veya ilk calışmadaki hafif yüksek Devir kendiliğinden bitdiği zaman çok az az gaza basarak hataya geçmemesini önlüyoum ustam subap diyor ama Araç ısındığı zaman performans kaybı yok hatda soğukken de yok 2011 1.6t 250.000 de Araçda lpg var ama aracın beyninden sildirdik yıllardır benzinde kullanıyoruz
    ​​

  • #2
    Benim aracımda da aynı sizinki gibi motor soğukken tekleme gaz yememe vardı subap değiştim düzeldi. Sizin de büyük ihtimal subap.

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: Veyselkoc View Post
      Merhaba abilerim Motor soğukken P0302 hata kodu alıyorum biraz ısınana kadar titreşimli calışıyor en kısa zamanda servis diyor hatayı silip devam ediyorum veya ilk calışmadaki hafif yüksek Devir kendiliğinden bitdiği zaman çok az az gaza basarak hataya geçmemesini önlüyoum ustam subap diyor ama Araç ısındığı zaman performans kaybı yok hatda soğukken de yok 2011 1.6t 250.000 de Araçda lpg var ama aracın beyninden sildirdik yıllardır benzinde kullanıyoruz
      ​​
      Öncelikle geçmiş olsun. 2009 1.6T aracımda P0300-P0301-P0302 hatası alıyordum. Ama bende sıcak soğuk farketmeksizin oluyor. Performans kaybı yok bende de. Buji ve bobin 10 bin önce değiştim orjinal bobin ve ngk buji ile. Ben kampanya oluyor diye yakıtı bir opet bir shell den alıyordum. Daha sonradan benzini iyice bitirip shell vpover kullanmaya başladım( Markadan ziyade benzin istasyonu önemli). Şimdilik sorunum kalmadı. İlk Yaptırmanız gereken Buji ve bobin kontrolü, onlar sağlamsa kompresyon testi yaptırın. Eğer kompresyon testinde basınç eksik çıkarsa iş subaplara doğru gider. Eğer kompresyon testi sağlıklı çıkarsa hava kaçağı olabilir sistemde. Sonuçları buraya yazarsanız daha sonraki okuyacaklar içinde faydalı olur.
      Balıkesir-2009-1.6T Cosmo

      Yorum


      • #4
        Buji bobin yani kompresör testi istiyor bencede en kısa zamanda yaptırmam gerek çok teşekkür ederim

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: Veyselkoc View Post
          Buji bobin yani kompresör testi istiyor bencede en kısa zamanda yaptırmam gerek çok teşekkür ederim
          Bende kompresör testi yaptırdım subap sağlam çıkmıştı. Subaplarda uzama olduğunda soğukken tekleme oluyor ve kompresör testinde sağlam çıkıyor, bir süre daha böyle kullanın iyice bozulacak sonra kaçırmaya başlayacak.

          Yorum


          • #6
            İki gündür deniyorum arabayı çalıştırıyorum ve bekliyorum hata vermedi o kadar bekledim ki hararet hafiften oynadı yerinden

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: Seko83 View Post

              Öncelikle geçmiş olsun. 2009 1.6T aracımda P0300-P0301-P0302 hatası alıyordum. Ama bende sıcak soğuk farketmeksizin oluyor. Performans kaybı yok bende de. Buji ve bobin 10 bin önce değiştim orjinal bobin ve ngk buji ile. Ben kampanya oluyor diye yakıtı bir opet bir shell den alıyordum. Daha sonradan benzini iyice bitirip shell vpover kullanmaya başladım( Markadan ziyade benzin istasyonu önemli). Şimdilik sorunum kalmadı. İlk Yaptırmanız gereken Buji ve bobin kontrolü, onlar sağlamsa kompresyon testi yaptırın. Eğer kompresyon testinde basınç eksik çıkarsa iş subaplara doğru gider. Eğer kompresyon testi sağlıklı çıkarsa hava kaçağı olabilir sistemde. Sonuçları buraya yazarsanız daha sonraki okuyacaklar içinde faydalı olur.
              Abi NGK nın hangi bujisi bizim arabalar için iridyum mu platinyum mu

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: Veyselkoc View Post

                Abi NGK nın hangi bujisi bizim arabalar için iridyum mu platinyum mu
                NGK ZFR6BP-G olması lazım.

                https://web.tecalliance.net/ngk-cata...peNumber:31120
                Balıkesir-2009-1.6T Cosmo

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: Seko83 View Post
                  O zaman sanırım platinyum buji uygun internetden alsam orjinal olurmu acaba birde ben hep bosh buji taktırdım NGK gecmek gerek artık

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: Seko83 View Post

                    Öncelikle geçmiş olsun. 2009 1.6T aracımda P0300-P0301-P0302 hatası alıyordum. Ama bende sıcak soğuk farketmeksizin oluyor. Performans kaybı yok bende de. Buji ve bobin 10 bin önce değiştim orjinal bobin ve ngk buji ile. Ben kampanya oluyor diye yakıtı bir opet bir shell den alıyordum. Daha sonradan benzini iyice bitirip shell vpover kullanmaya başladım( Markadan ziyade benzin istasyonu önemli). Şimdilik sorunum kalmadı. İlk Yaptırmanız gereken Buji ve bobin kontrolü, onlar sağlamsa kompresyon testi yaptırın. Eğer kompresyon testinde basınç eksik çıkarsa iş subaplara doğru gider. Eğer kompresyon testi sağlıklı çıkarsa hava kaçağı olabilir sistemde. Sonuçları buraya yazarsanız daha sonraki okuyacaklar içinde faydalı olur.
                    Bu mesajımdaki adımları yaptınız mı?
                    Balıkesir-2009-1.6T Cosmo

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: Seko83 View Post

                      Bu mesajımdaki adımları yaptınız mı?
                      Başlicam abi buji bobinden o yüzden sordum NGK yı birde benim bobin delpi abi o nasıl iyi markamı

                      Yorum


                      • #12
                        Delphi Bobinde tekleme sebebi olabilir. Genelde Delphi alan arkadaşlar hep sıkıntı yaşamış. O yüzden bobin GM Delphi olsun. Yani orijinal.
                        Balıkesir-2009-1.6T Cosmo

                        Yorum


                        • #13
                          Dün akşam itibari ile bende P0302 maruz kaldım. Cumartesi nasipse servis yollları...

                          Yorum


                          • #14
                            Geçmiş olsun. Umarım kötü bi durum çıkmaz. Buji bobin durumu nasıl yani ne kadar oldu değişim yapalı. Birde farklı bir yerden yakıt aldınız mı?
                            Balıkesir-2009-1.6T Cosmo

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: Seko83 View Post
                              Geçmiş olsun. Umarım kötü bi durum çıkmaz. Buji bobin durumu nasıl yani ne kadar oldu değişim yapalı. Birde farklı bir yerden yakıt aldınız mı?
                              Subap erimiş. Rektifiyeci kuzenim olduğundan ona bıraktım aracı, Oda ben bütün silindirleri çıkarıp bakacağım, gerekli ne görürsem değiştiririm dedi. OK dedim. Aracımda LPG var. Çelik subap var.Değişimi Candan Mühendislik, AFR ayarını Candan Mühendislik sahibi Yılmaz Bey ve Ahmet Nalbantoğlu yaptı. Kendime tavsiyemdir ki bundan sonra LPG olayı benım için bitmiştir. Yaptığım tasarrufun 2 katını motora yeniden vermenın bır anlamı yok.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X