Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İnsignia 1.4t hararet yükselmesi

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • İnsignia 1.4t hararet yükselmesi

    Arkadaşlar merhaba öncelikle hepinize selamlar. Benim aracım Insignia 1.4t benzinli 92.500 km. de. Aracım la ilgili şöyle bir sorunum var açıkçası sorun mu bilmiyorum ama sürekli tedirgin ediyor beni bu durum. Aracımdaki sıkıntım şu:

    Uzun yolda arabayı çok sıkıştırmadın giderim genelde çok devirli kullanmam genelde 2500 2800 devirlerde giderim 3000 deviri zorlandığım nadirdir. Ama araçla uzun yolda giderken özellikle rampalarda hararet 10 dk da bir 100 dereceye çıkıyo 10 15 saniye durup geri 92 ye geliyo ve 92 de kalıyo mesela 90 a düşmüyo 92 de çakılı kalıyo sonra bi 10 dk sonra tekrar 100 e çıkıp 15 sn sonra yine 92 ye düşüyo bu yol boyunca belli aralıklarla tekrarlanıyor. Araç hararet uyarısı vermiyor ama ibre devamlı 100 e çıkıp geri 92 ye geliyor.

    ​​​​​​Ben acaba radyatör mü tıkalı ya da devirdaim de falan mı arıza var dedim ama kaç ustaya sordum hepsi de diyor ki o parçalarda sorun olsa hararet sürekli yükselir ara ara yapmaz diyorlar.

    Şehir içinde de şöyle bir durum var rampa yukarı 2.vites bir süre çıktım diyelim sonra rölantide geçince aracın hararet ibresi 95 100 lere gelip fan açıyo sonra 15 sn sonra 92 ye geri düşüyo

    Sizce bu bir sorun mudur yoksa 1.4 insignia için normal bir durummudur. Devamlı bu oldupu için tedirgin oluyorum özellikle uzun yolda her an ibre kırmızıya vurup yolda kalıcakmışım gibi hissediyorum. Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler

  • #2
    Ben bu forumu daha aktif zannediyordum vallahi kimsenin cevap verdiği yok

    Yorum


    • #3
      1.6 sidi motorda dediğiniz şeyler başıma gelmedi ama forumda okumuştum, termostatlarını başka ülkeler için olanıyla değiştirip daha fazla verim alanlar vardı.


      Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

      Yorum


      • #4
        https://youtu.be/eOR99QvOQF0
        şu vodeoya bir göz atın.
        @Murat
        2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

        Yorum


        • #5
          Sorun yok 1.4 t kullanıcısıyım müşir 105 e göre ayarlı geliyor o yüzden bu şekilde çalışıyor araç . Fan 3 kademeli çalışıyor . Geçmiş konularda geniş anlatımları mevcut . Sadece motor sıcak çalıştığından dolayı motor üzerindeki plastik parçalar çok çabuk deforme olabiliyor mesela termostat gövdesi gibi . Ara ara kaputu açıp kontrol etmekte fayda var

          Yorum

          İşleniyor...
          X