Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İnsignia 1.6T sidi rölanti sorunu

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • İnsignia 1.6T sidi rölanti sorunu

    Öncelikle merhaba , yakın zamanda 1.6T sidi AT6 aldık. Araçta birkaç tane sorun var şu şekilde : Uzun marşta kalma , gaza basınca tekleme ( hafif bir şekilde ) , rölantide titreme yine hafif bir şekilde , söylediklerim araç soğukken daha çok hissediliyor . Rölantide titreme için sensörler ve boğaz kelebeğini temizlettik ama geçmedi . Bujilerden olduğunu düşünüyorum şuan da bütün belirtilerini gösteriyor çünkü 2013 model 140 bin km de ve hiç lpg takılmamış bir araç sidi motorların çoğunda bu kalp atışı gibi titremeden olduğu söz ediliyor aracın bakımları ne zaman yapıldı bilmiyoruz aldığımız sahibinde kısa süreliğine kalmış araç birde araçta 60 lık akü var uzun marşın sebebi bu olabilir mi ? 139.500 de aldığımız zaman periyodik bakımlarını da yaptırdık. Araç mekaniği hakkında çok bilgi sahibi değilim yardımcı olursanız çok sevinirim...

  • #2
    Selamlar , bu kalp atışı diye tabir edilen hadise bu motorlarda ilk çalıştırmalarda oluyor bu normal.06 Lık akü sanırım yanlış takılmış , bunu bir akücüye sorun . 74 a Diye biliyorum. Marşın sebebi bu olabilir , tabi bujileride ilk fırsatta yeniletin , benzinli arabaların tümünün kalbi buji.

    Yorum


    • #3
      Akü amper değeri zaten 60a bizim araçlarda. Akü sağlam değilse 74 lük de takılsa sorun devam eder. Geç marş almada çeşitli sebepler olabilir. Sorunun ateşleme sistemiyle ilgili olduğu muhakkak. Akünün değerlerini tanıdık bir akücüye giderek baktırın. Marş motoru, şarj dinamosu, buji, bobin, bobin kablosu, yakıt pompası, enjektör...bu böyle uzayıp gider.
      @Murat
      2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

      Yorum


      • #4
        LSPI ile ilgili çok çeşitli konular var okumanızı öneririm. Direkt enjeksiyon sistemine sahip küçük motor hacimli araçlarda görülüyor. Yakıt emme hattında ve sübaplarda kurumlaşma olarak gözle görülür şekilde, çalışırken de titreşimli şekilde kendini belli ediyor. Sensörleri ve boğaz kelebeğini temizletmişsiniz, geriye bakılacak sübaplar kalıyor. Ayrıca bakımından madem emin değilsiniz Dexos 1 Gen 3 (bulamıyorsanız Gen 2) yağ ile yeniden değişim yapın. Parçacılar Dexos 2 diye iddia edebilir ısrarcı olun Mutlaka bujileri de revize edilmiş seri ile değiştirin. Sanmıyorum eski serinin birilerinin elinde kalmasını ama gene de uyarayım.

        Akü konusunda ise düz vitesli Auto-Start-Stoplu modellerde 95 amper varken otomatiklerde 60 amperliği kullanmasından dolayı Opel'i anlayamıyorum.


        Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

        Yorum

        İşleniyor...
        X