Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Lütfen yardım edin tekleme sorunu bir türlü çözülemeyen

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Lütfen yardım edin tekleme sorunu bir türlü çözülemeyen

    Arkadaşlar Allah için şu işe bir el atın. 2010 model 1.6 t imsignia aracımda 3. Silindir ateşleme hatası veriyor. İki adet bobin iki takım buji beynin ateşleme transiatörleri subaplar külbötör kapağı değiştim ancak bilgisayara bağlayıp arıza sıfırlanınca 200 ya da 300 km yol gidince tekrar teklemeye başlıyor ve arıza ışığı yakıyor akü değerleri falan hepsine bakıldı ancak sorun bir türlü çözülemiyor. Aracı kapının önüne bırakıp erteai gün biniyorum 5 km sonra yine aynı sorun lütfen yardımcı olun

  • #2
    Merhaba,

    Tam hata kodunu iletebilir misiniz?

    Arıza kodunda yazdığı gibi iletirseniz yardımcı olmaya çalışırım.

    İyi günler

    Yorum


    • #3
      Valla tam arıza kodunu hiç bilmiyorum ben ağrıda yaşıyorum erzurumda cihaza bağladığımda 3. Silindir ateşleme hatası veriyor. İki ayrı bilgisayarda aynı hatayı vermişti ancak hata kodunu almak hiç aklıma gelmedi

      Yorum


      • #4
        Bu arada araçta lpg yok hiç takılmamış

        Yorum


        • #5
          Kmsi nedir?

          Yorum


          • #6
            120 bin kilometre

            Yorum


            • #7
              Merhaba,

              bobin ve almış olduğunuz buji marka modelleri nedir?

              Birde eğer kısa sürede arıza kodu verirse obd2 cihazı ile arıza kodunu öğrenip yazma şansınız olursa sevinirim

              Kısa yoldan hızlı ilerlemiş olursunuz.

              Yorum


              • #8
                Bobin delphi marka. Bujiler ise iridyum bosch marka ve gm

                Yorum


                • #9
                  Merhaba,

                  Bobini ve Bujiyi GM marka olarak neden denemediniz?

                  Delphi marka 1.6T 180HP araçlarda pek tavsiye edilmiyor.

                  GM ile deneme şansınız var ise güzel olur. Ayrıca bujileri Tork değerleri ile sıktırın. Çok sıkılması veya az sıkılması ateşeleme sorunlarını ortaya çıkarır.

                  Tork değeri ile sıkılmayan bujileriniz için aşağıdaki video baz alınabilir. Ben bu değerlerde sıkarak işimi sağlama alıyorum.

                  Bu yöntemle ilermenizi tavsiye ederim.

                  NOT: LPG olmayan araçta Delphi Bobin kullanımında 5000KM olmadan bobin arızası yaşadık. Bilginize.
                   

                  Yorum


                  • #10
                    Bobininizi sıfır takmanız arızası olduğu anlamına gelmez. Başıma geldi oradan biliyorum. Teklediği anda bi elektirikçiye gidin bobinlerin ateşleme değerini ölçtürün. Taktığınız 4 buji de aynı mı? Aynı tırnak değerine mi sahip? Bilginiz var mı? Aracı takip edebileceğiniz elm327 cihazı alın 50 100 lira birşeydir en azından takip etmeniz daha basit olur.

                    Yorum


                    • #11
                      Senin sorununun aynısın arkadaşım yaşadı. 3 takım bobin ve 2 takım buji taktık bin km de teklemeye başlıyordu ikinci silindirdeki buji yanıyordu. Araç conta yanık çıktı şuan tamirde kapak değişiyor. Yüksek motor sıcaklığından kaynaklanıyor.
                      Aracınız hararet gördü mü?

                      Yorum


                      • #12
                        Kompresyon testi de yaptırın.

                        Yorum

                        İşleniyor...
                        X