Duyuru

Collapse
No announcement yet.

1.6t 170 Benzinli motor sağlığı için tavsiye ürün

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • 1.6t 170 Benzinli motor sağlığı için tavsiye ürün

    Merhabalar,

    Yeni keşfettiğim bir ürün var. Direk enjeksiyon araçlar için her 5000km de bir kullanılması söyleniyor. Piston içi ve enjektör yakıt hattı vs kısımları temizlediğini söylüyor. Ürün elime ulaştığında opelin onayladığını hatta tavsiye ettiğini söylüyor. Benzin yakıt katkısı pea dedikleri bir kimyasal varmış içerisinde, piston içinde kalan is kurumları çözüp attığı için lspi olma durumunu önemli derecede azalttığı söyleniyor. Ben 30-40lt arası benzin üzerine döktüm. Çalışması ilk marşı yumuşadı ama sonrasında ne olacağını buraya yazarım. Çok pis kokuyor doldururken elime damlattım, 1 damlası bile defalarca yıkamama rağmen bütün gün koktu elimde, birde kaşıntı yaptı sanki. Eksoz gazı da bayağı zehirli kokuyor.

    Belki kullanmak isteyen olabilir diye paylaşmak istedim. Ben 200 tl ye satın aldım.(Tyoldan)


    Liqui Moly Proline Direct İnjection Reiniger 120ml
    indir.jpg

  • #2
    Ben Protec markasından aynı etkili ürünü henüz buji ve yağ güncellemesi yapmadan denemiştim. Güzel temizlemişti ama titreşimi kesme etkisi sadece 1 gün sürmüştü. Ben de ilk bakımda bunu tekrar uygulatayım. Bakalım güncel durumda etkisi ne kadar sürecek.

    Bilgilendirme ve hatırlatma için teşekkürler


    Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

    Yorum


    • #3
      Titreşim galiba hiçbir zaman bitmeyecek. Bizde güncel yağdan koydurduk son sever ama birkaç gün sürdü o da.
      34HZD10

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: Halilzade View Post
        Titreşim galiba hiçbir zaman bitmeyecek. Bizde güncel yağdan koydurduk son sever ama birkaç gün sürdü o da.
        Güncellenmiş yağ ve buji değişiminden sonra bendeki titreşim %95 kesildi. Kalanı için artık sorun etmiyorum. Ürünü uygulayınca %100'e ne kadar yaklaşacak onu merak ediyorum


        Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

        Yorum


        • #5
          İlk fırsatta kıyaslamak lazım o zaman.
          34HZD10

          Yorum


          • #6
            Ben de son durumu yazayım. Champion bujilerden sonra araçtaki titreşim baya bı azaldı. Bazen hiç titreşim olmuyor bazen de hissettiriyor varım diyor. Yağ değişimlerinde dexos 1 gen 2 motul kullandım, diğer değişimde de liqui moly kullandım. Liqui moly daha iyi gibi geldi. Gelecek seferki değişimde özel servisin ısrarla önerdiği gm yağ deneyecem. Lspi sesi de ayda bir belki yapıyor. Ne zaman hangi durumlarda yaptığını biliyorum artık. Ona göre sürüş şekli belirlediğim oluyor. Dyno tab in enjektör temizleyici tabletinden her depoda atıyorum. Ertesi gün de dyno tab oktan artırıcı atıyorum yine 1 tane. Bizim araçların olayı, erken yağ değişimi, doğru buji ve kaliteli yakıt tan geçiyor.
            @Murat
            2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

            Yorum


            • #7
              İlk çalışmadaki kalp atışı yine arada oluyor. . Benim sıkıntım ilk çalışmalarda bayağı sesli çalışıyor aracım. Ustaya gösterdim. Eksoz manifoldun soğukken kaçırıyor onun sesine benziyor dedi. Bende elm327 cihazla takip ettiğim kadarıyla eksoz 450 dereceleri bulunca sonrasında hiç ses kalmıyor. Baktıracağım ama duruyor öyle. Birde manifold çatlak çıkarsa korkum var. Çekişte gidişte problem yok, arıza ışığı yok, ısındıktan sonrada sıkıntı yok. Daha önceki sökmelerden kaynaklı gevşemiş vida veya yalama olmuş vida olabilir dedi usta. Bu motorlarda monifold çatlağı olmuyor ama şansına olabilirde dedi.
              :/

              Yorum


              • #8
                Evet o ses pek normal değil.


                Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş View Post
                  Evet o ses pek normal değil.
                  Malesef ilk aldığımda 1 kere duymuştum. Sonra uzun süre yapmadı. Geçen yaz otobanda gazlamam fazla oldu. Sonra havalar soğuyunca her sabah yapmaya başladı. Artış yok ama. Hayırlısı bakalım. Göstereceğim ne kadar para sıkışmış göreceğim.

                  Yorum


                  • #10
                    Ne çıkacağını merakla bekliyoruz


                    Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: ALPRN View Post
                      İlk çalışmadaki kalp atışı yine arada oluyor. . Benim sıkıntım ilk çalışmalarda bayağı sesli çalışıyor aracım. Ustaya gösterdim. Eksoz manifoldun soğukken kaçırıyor onun sesine benziyor dedi. Bende elm327 cihazla takip ettiğim kadarıyla eksoz 450 dereceleri bulunca sonrasında hiç ses kalmıyor. Baktıracağım ama duruyor öyle. Birde manifold çatlak çıkarsa korkum var. Çekişte gidişte problem yok, arıza ışığı yok, ısındıktan sonrada sıkıntı yok. Daha önceki sökmelerden kaynaklı gevşemiş vida veya yalama olmuş vida olabilir dedi usta. Bu motorlarda monifold çatlağı olmuyor ama şansına olabilirde dedi.
                      :/
                      Ben bu sesi yaşadım aynı araçta. Egzoz manifolduydu yaptırdım. Motor bloğuna saplandığı kısımlardaki contalardan ve zamanla vibrasyonla kendini birazcık salan saplamalardan kaynaklıydı. Düzeldi. Daha sonra 6-7 ay ses gelmedi. Sonraki kışa girince Tekrardan yapmaya başladı. İlk marştan itibaren max 1dk yapıyordu. Hatta gaza basınca ıslık sesi gibi bir nebze artıp devir artınca kesiliyordu. 1.000-2.000 rpm aralığında artıp kesiliyordu öyle söyleyeyim. Sonra o aracı sattım ben. Benden sonra değişen 2. sahiplikte aracı alan şahıs beni youtube kanalımdan takip ediyormuş. Sesi sordu, arttı dedi, yetkili serviste külbütör kapağını değiştirdik çözüldü dedi bilginize. İlk adres manifold saplama ve contaları, ikinci adres külbütör.

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: mbgürhan View Post

                        Ben bu sesi yaşadım aynı araçta. Egzoz manifolduydu yaptırdım. Motor bloğuna saplandığı kısımlardaki contalardan ve zamanla vibrasyonla kendini birazcık salan saplamalardan kaynaklıydı. Düzeldi. Daha sonra 6-7 ay ses gelmedi. Sonraki kışa girince Tekrardan yapmaya başladı. İlk marştan itibaren max 1dk yapıyordu. Hatta gaza basınca ıslık sesi gibi bir nebze artıp devir artınca kesiliyordu. 1.000-2.000 rpm aralığında artıp kesiliyordu öyle söyleyeyim. Sonra o aracı sattım ben. Benden sonra değişen 2. sahiplikte aracı alan şahıs beni youtube kanalımdan takip ediyormuş. Sesi sordu, arttı dedi, yetkili serviste külbütör kapağını değiştirdik çözüldü dedi bilginize. İlk adres manifold saplama ve contaları, ikinci adres külbütör.
                        Çok teşekkür ederim cevabınız için? Külbütörü işaret eden birşey yok şimdilik ama dediğiniz gibide olabilir. 104bin kmde henüz değişmedi hiç bildiğim kadarıyla, zamanı yakındır diye düşünüyorum.

                        Peki egzoz manifoldundaki işçilik zor mu? Hem vakit hem maliyet olarak?

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: ALPRN View Post
                          İlk çalışmadaki kalp atışı yine arada oluyor. . Benim sıkıntım ilk çalışmalarda bayağı sesli çalışıyor aracım. Ustaya gösterdim. Eksoz manifoldun soğukken kaçırıyor onun sesine benziyor dedi. Bende elm327 cihazla takip ettiğim kadarıyla eksoz 450 dereceleri bulunca sonrasında hiç ses kalmıyor. Baktıracağım ama duruyor öyle. Birde manifold çatlak çıkarsa korkum var. Çekişte gidişte problem yok, arıza ışığı yok, ısındıktan sonrada sıkıntı yok. Daha önceki sökmelerden kaynaklı gevşemiş vida veya yalama olmuş vida olabilir dedi usta. Bu motorlarda monifold çatlağı olmuyor ama şansına olabilirde dedi.
                          :/
                          Öksürüyor bubence bi bujileri sök bi bak kararma var mı Temizle bi geri tak düzelmezse başka formüle bakarsın. Geçen hafta sonu kuzey marmara da yüksek süratle uzun süre seyir ettim. Garaja geldiğimde öksürük vardı bizde de. Bu hafta sonu bujileri söktüm temizledim eski diş fırçası ile sildim geri yerine taktım öksürük gitti benim aracımda. Belki manifold contasıdır oda uzak ihtimal.

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: Karaali View Post

                            Öksürüyor bubence bi bujileri sök bi bak kararma var mı Temizle bi geri tak düzelmezse başka formüle bakarsın. Geçen hafta sonu kuzey marmara da yüksek süratle uzun süre seyir ettim. Garaja geldiğimde öksürük vardı bizde de. Bu hafta sonu bujileri söktüm temizledim eski diş fırçası ile sildim geri yerine taktım öksürük gitti benim aracımda. Belki manifold contasıdır oda uzak ihtimal.
                            Ben bujiler değiştirmeden öncede ufaktan vardı. Şimdide var bujiden değil. Hala baktıramadım bi süre daha böyle duracak heralde vakit yokluğundan. Ama dediğim gibi 4 aydır bu şekilde öncesinde çok soğuk havalarda yapardı ve kısa süreli olurdu. Gösterince anlayacağız bakalım.

                            Yorum


                            • #15
                              Soğukta cidden sesi soluğu hali tavrı değişiyor ne hikmetse benim 1.4 t ye has galiba diye düşünüyordum ama sanırım hepimiz de hemen hemen Benzer sorunları yaşıyoruz. Umarım masrafı az bi sorundur bi iki civarta gevşemiştir.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X