Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Fren -jant -far -yazılım hakkında

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: oguzhanc64 View Post

    Makyajsız kasanın frenleri yetersiz zaten. 2011 Insignia'mda 2-3 kere "fren sistemi aşırı ısındı" uyarısı aldım ve frenler iptal oldu. İki kere 150-0 yapın ikincide zaten araba durmayacak. O kadar yetersiz.

    Makyajlı kasada bunu düzeltmişler sanırım çünkü öyle bir şikayetim daha olmadı.
    Sizin araba sıfır mıydı 2.el mi bilmiyorum ama 2009dan beri ilk kasada orijinal frende şikayet eden duymadım aksine çokça övülür ki İstanbulda özellikle buluşma günleri arabaların limitleri zorlanır, buluşmalara katılan misafirlerde iyi bilir belki sizin araba 2.el ise geçmişte yan sanayi balata kullanılmıştır.
    Bir buluşma günümüzde gazlama sonrası durduğumuzda standart arabalarda bir şey yokken bosch balata kullanan arkadaşın frenler tütüyordu.
    InsigniaTEAM

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: cagri View Post

      Sizin araba sıfır mıydı 2.el mi bilmiyorum ama 2009dan beri ilk kasada orijinal frende şikayet eden duymadım aksine çokça övülür ki İstanbulda özellikle buluşma günleri arabaların limitleri zorlanır, buluşmalara katılan misafirlerde iyi bilir belki sizin araba 2.el ise geçmişte yan sanayi balata kullanılmıştır.
      Bir buluşma günümüzde gazlama sonrası durduğumuzda standart arabalarda bir şey yokken bosch balata kullanan arkadaşın frenler tütüyordu.
      ikinci el almıştım ama ilk sahibinden 56 bin km'deydi daha poşetleri ve jelatinleri üzerindeydi. Balatalarını ben değiştirdim o olaydan sonra. Hepsi de orjinal balataydı. Demek ki siz benim kadar zorlamamışsınız Şaka bir yana arabanın tek kişi olması ile 4 kişi+bagaj olması etkiler. Bu dediklerim dolu araba için geçerli fakat frenlerin buna uygun olması gerekirdi. Balata değişiminden sonra TRW taktım ama yine biraz zorlayınca fren şişmeye başlıyordu.

      Benim araba edition elegance paketti. Disk-balata küçük olandan. Orjinal 17 jant. 18lerde disk balata farklı biliyorsunuz. Onun farkı olabilir.

      Şu anki aracım ise orjinal 19 jantlı. Onun da diskleri büyük ve frenleri konusunda memnunum.
      1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
      2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
      3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
      4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
      5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
      6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah

      Yorum


      • #18
        Orjinal yazı sahibi: oguzhanc64 View Post

        Makyajsız kasanın frenleri yetersiz zaten. 2011 Insignia'mda 2-3 kere "fren sistemi aşırı ısındı" uyarısı aldım ve frenler iptal oldu. İki kere 150-0 yapın ikincide zaten araba durmayacak. O kadar yetersiz.

        Makyajlı kasada bunu düzeltmişler sanırım çünkü öyle bir şikayetim daha olmadı.
        dostum yansanayi ürün kullanırsan yetersiz kalması normal.adamlar bugune kadar yaptığımız en iyi araba dedi zamanında bukadar amatör olabilirlermi sence ? Nisanda 4 disk 4 balata aldım.yan sanayisi (mg diye dandiri bi marka) 1450 tl iken gm olanını 6250 tl dediler.e bi fark olacak değilmi ?

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: Onurerdogdu View Post

          dostum yansanayi ürün kullanırsan yetersiz kalması normal.adamlar bugune kadar yaptığımız en iyi araba dedi zamanında bukadar amatör olabilirlermi sence ? Nisanda 4 disk 4 balata aldım.yan sanayisi (mg diye dandiri bi marka) 1450 tl iken gm olanını 6250 tl dediler.e bi fark olacak değilmi ?
          Bilmeden iddia etmesek keşke Bu olurken arabam 56 bin km'deydi. Ön arka orjinal balata. Daha sonra 4 balata değiştirip TRW yaptım. Onda da aynısı oldu. O kadar amatör olmuşlar demek ki. Nedense aynı sorun makyajlı kasada bu kadar belirgin değil. O da şişiyor ama makyajsız kasa kadar çabuk değil. Makyajsız kasa olan aracım da daha 55 bin km'de. Ön balatalar orjinal servis malı. Yeni. Arkalar da daha yeni değişti Eurorepar olarak. Ama bu dediğim önceden olan bir şey. Yani orjinal balatalar vardı yine.
          1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
          2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
          3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
          4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
          5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
          6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: oguzhanc64 View Post

            Bilmeden iddia etmesek keşke Bu olurken arabam 56 bin km'deydi. Ön arka orjinal balata. Daha sonra 4 balata değiştirip TRW yaptım. Onda da aynısı oldu. O kadar amatör olmuşlar demek ki. Nedense aynı sorun makyajlı kasada bu kadar belirgin değil. O da şişiyor ama makyajsız kasa kadar çabuk değil. Makyajsız kasa olan aracım da daha 55 bin km'de. Ön balatalar orjinal servis malı. Yeni. Arkalar da daha yeni değişti Eurorepar olarak. Ama bu dediğim önceden olan bir şey. Yani orjinal balatalar vardı yine.
            aracını dizel olanmıydı ?

            Yorum


            • #21
              Şundan dolayı soruyorum sanıyorumki 1.6 turbo 180 liklerin diskleri farklı.arkalarda hava kanallı mesela diğer insignialarda bunu görmedim kuru disk çoğu arkaların.

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: Onurerdogdu View Post

                aracını dizel olanmıydı ?
                Evet. 17 inç orj jantlı dizel. 17 ile 18lerin ön diskleri farklı. 17lerinki küçük. Aracın boş hali 1701kg idi. Haliyle yetersiz kalıyordu. Şu anki aracım orjinal 19 jant. Stil paket yani. Delikli disk değil ama büyük boy disk ve aracın boş ağırlığı 1600 küsür kg.

                Araba gidiyor, duruyor ama bir kaç kere duruyor Şimdiki 2016 model olanında da otobanda yüksek hızda bir iki kere ani fren yapınca bir dahakine ısınmayı hissediyorsun. Bir sonrakinde de süngere dönüyor pedal. Saçma ama bu şekilde ne yazık ki.
                1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
                2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
                3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
                4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
                5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
                6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah

                Yorum

                İşleniyor...
                X