Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İnsignia otomatik sanzıman sorunu

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Dururken bile frene ve mandala basılmadığı sürece R ve P ye geçmeyen araba hareket halindeyken P ye nasıl geçiyor ben anlayamadım? Ayrıca yukarıda hakkan isimli arkadaşın dediği el freni konusunda da araç giderken el freni çekili tutulmadığı sürece bir etkisi bulunmuyor ki denedim.
    Insignia Sport Line 1.6 CDTI 136 Hp AT6

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: harunharun View Post
      Valla bu otomaik vites işi masraflı işmiş onu anladım
      Maalesef öyle. O yüzden her zaman tercihim manuel vitesdir, arabayı adam gibi kontrol edebilirsin otomatik olunca araba seni kontrol etmeye başlıyor.

      Doğrudan Almanya'dan çıkma parça araştırılabilirdi belki. Yıllar önce BMW aracımın beyni dedikleri parça yanmıştı. Borusan'ın 3000 Mark (evet Euro değil Mark :-)) dediği parçayı Almanya'dan 300 Mark'a getirtmiştim.

      Umarım ki sorun tümüyle çözülür.

      Yorum


      • #18
        Evet aracımızı dün aldık. Sorunsuz bir şekilde kullanıyoruz. Masraflı bir tamir yaşadık.. Allah herkese kazasız masrafsız sürüşler nasip etsin.

        Yorum


        • #19
          Çok geçmiş olsun. Tekrarı olmasın.
          @Murat
          2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

          Yorum


          • #20
            Masraf ne çıktı acaba

            Yorum


            • #21
              İşçilik dahil 12000 tl.. Fiyatı bu yönde artıran şey şanzıman gövdesinin değişmesi oldu..

              Yorum


              • #22
                Rakamlar çok anormal ama euro 7.5 lira olduğu için bize anormal geliyor. Parça maliyetiniz ne oldu bilmiyorum ama Avrupalı'nın 1200 birim para verdiği yedek parça bizde 8400 birim para olunca, onarım ücretleri böyle anormal rakamlara çıkabiliyor maalesef.

                Yorum


                • #23
                  Parça fiyatı olarak 10500 tl gibi rakam tuttu. Ancak bende yüksek olmasının sebebi ikinci el bir şanzıman gövdesi zor bulmamız. Bunu ancak 5000 tlye bulabildik. Geriye 5500 tl se baskı balata ve diğer dişli ekkşpmanları vs tuttu.

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: hakkan View Post
                    Öncelikle çok geçmiş olsun.

                    Ben bu otomatik şansızman tasarımcılarını anlamıyorum. Yahu madem araç giderken vitesin değiştirilmesi şanzımana zarar veriyor o zaman değiştirtme... bir mandal koy, bir engel koy birşey olsun ama değiştirme. Geçen gün yolsa giderken benim arakdaş da camı açayım derken elektrikli el frenini çekti, hemen düzelttim de sorun yaşamadım. Ama bu kadar kritik olan durumlar için bu tasarımcılar neden bir engel koymaz anlamıyorum.

                    Benzerini elektronikçiler bin kat daha iyi yapıyor. Cihazı alıyorsunuz dünyanın neresine giderseniz gidin aynı şarj aletini kullanabiliyorsunuz mesela. 110 voltluk amerikan cihazını 220'ye takıp da cihazı yakmıyorsunuz ya da voltaj yüksek geliyorsa sigarto atıyor cihazı yakmıyor mesela hepsinin tedbirini aldılar. Ama otomatil tasarımcıları hala taş devrinde...
                    Tespit gibi tespit böyle herşeyi düzgün yaparlarsa yedek parça nasıl satacaklar? Bunların hepsi hesabı yapılan finansal argümanlar sadece.

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X