Duyuru

Collapse
No announcement yet.

1.6 136 HP 1500 devirlerdeki cansızlık

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • 1.6 136 HP 1500 devirlerdeki cansızlık

    1500 2000 devir arası araçtan keyf alamıyorum . Bu kadar mı cansız olur motor . vibrasyon da oluyor . Gaza basmak fayda etmiyor .araç gitmiyor resmen . İlla dip gaz yapacaksınız . Tamam ben ok gibi fırlasın istemiyorum . En azından gaza tepki versin o da yok . Yağı değişeli 5.000 oldu . Değişik yakıtları denedim fayda etmedi . Bunun düzelmesi mümkün müdür . Yoksa aracı satacağım . O derece yani.

  • #2
    merhaba,

    aracınızda kesinlikle bir problem var. 320nm bir motordan bahsediyoruz. iyi bir serviste kontrol şart.
    1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
    Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: selcuktuncer View Post
      merhaba,

      aracınızda kesinlikle bir problem var. 320nm bir motordan bahsediyoruz. iyi bir serviste kontrol şart.
      Yetkili servis bakımlı . İstanbul da iyi bir özel servis neresi vardır .

      Yorum


      • #4
        Araç otomatik vites mi düz vites mi?

        Yorum


        • #5
          Tepki beklentisi kişiye göre çok değişir. Yıllardır Focus, Megane gibi hafif denilebilecek araçlar kullandıysanız bu araç size atak gelmeyebilir. D sınıfı ıslak ağırlığı 1800 KG olan bir araçtan bahsediyoruz, 1.6 motorun yapabilecekleri kısıtlıdır. Buna rağmen araç gayet ataktır, daha önce de yazdım yaz/kış lastiği değiştirirken aracı platforma çıkaran ve eminim çok da çeşit araç kullanmış olan arkadaş arabadan inince "abi bu 2.0 motor mu, çok atak bir araç..." diye yorum yapmıştı.

          Kısacası araç yeterince atak ama size daha da seri bir araç bakıyorsanız Dacia Duster 1.5 Dizel bakabilirsiniz, gaza dokundunuz mu fırlıyor... ama konfor filan beklemeyeceksiniz tabii.

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: Alkantra View Post
            Araç otomatik vites mi düz vites mi?
            otomatik.

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: hakkan View Post
              Tepki beklentisi kişiye göre çok değişir. Yıllardır Focus, Megane gibi hafif denilebilecek araçlar kullandıysanız bu araç size atak gelmeyebilir. D sınıfı ıslak ağırlığı 1800 KG olan bir araçtan bahsediyoruz, 1.6 motorun yapabilecekleri kısıtlıdır. Buna rağmen araç gayet ataktır, daha önce de yazdım yaz/kış lastiği değiştirirken aracı platforma çıkaran ve eminim çok da çeşit araç kullanmış olan arkadaş arabadan inince "abi bu 2.0 motor mu, çok atak bir araç..." diye yorum yapmıştı.

              Kısacası araç yeterince atak ama size daha da seri bir araç bakıyorsanız Dacia Duster 1.5 Dizel bakabilirsiniz, gaza dokundunuz mu fırlıyor... ama konfor filan beklemeyeceksiniz tabii.
              Vallahi bu yorumunuza diyecek bir şey bulamadım . İnsignia konusunda dacia duster tavsiye eden birine ne denir bilemedim . Yine de saygı duyarım önerinize .

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: yedibeyza View Post

                Vallahi bu yorumunuza diyecek bir şey bulamadım . İnsignia konusunda dacia duster tavsiye eden birine ne denir bilemedim . Yine de saygı duyarım önerinize .
                Sizin arabanızda kesinlikle bir sorun var. Tarif ettiğiniz olay dpf dolu tarifi , ancak araç bunu haber verir.
                Muhtemelen sensör arızası var , sinyali iletemiyor , şayet dediğiniz gibi ise vakit geçirmeden bir yet-
                kili servise müracaat edin. Arabanızın yetkili servis bakımlı olması hiç arıza yapmayacağı anlamına
                gelmez. Siz tereyi tereciden alın , en kısa zamanda bir randevu alıp yetkili servise götürün arabayı.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: yedibeyza View Post
                  1500 2000 devir arası araçtan keyf alamıyorum . Bu kadar mı cansız olur motor . vibrasyon da oluyor . Gaza basmak fayda etmiyor .araç gitmiyor resmen . İlla dip gaz yapacaksınız . Tamam ben ok gibi fırlasın istemiyorum . En azından gaza tepki versin o da yok . Yağı değişeli 5.000 oldu . Değişik yakıtları denedim fayda etmedi . Bunun düzelmesi mümkün müdür . Yoksa aracı satacağım . O derece yani.
                  Geçmiş olsun.
                  Bahsettiğiniz araç 1.2.3. vitesler de patinaj yaparak geçiş yapıyor. 3. vites den sonra keyif veriyor.
                  Eğer anlattığınız gibi bir durum var ise kesinlikle sorun var.
                  Yada yarın buluşma günümüz yemeğe buyrun gelin aracınızada bakmış oluruz. 1.6 dizel kullacısı olarak net bilgi veririm size.

                  Yorum


                  • #10
                    Dizelin vermiş olduğu hantallık ve emsalleri 1750 devir gibi max tork değerine ulaşırken 2000 devirde yakalaması dezavantaj olabilir fakat fazlasıyla her devirde tatminkar bir sürüş zevki veriyor.
                    DPF yada Turbo ile ilgili bir sorun olabilir yetkili bir servise gitmenizde fayda var.

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: yedibeyza View Post

                      Vallahi bu yorumunuza diyecek bir şey bulamadım . İnsignia konusunda dacia duster tavsiye eden birine ne denir bilemedim . Yine de saygı duyarım önerinize .


                      1800 KG'lık 1600 cc motorlu D sınıfı bir araç alıp da atiklik beklediğiniz için alternatif önerdim.

                      Insignia konfor ve kalite hedefli bir araçtır performans değil. İlla ki Insignia olsun ve performanslı olsun diyorsanız chip uygulaması da yaptırabilirsiniz.

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: yusuf View Post

                        Geçmiş olsun.
                        Bahsettiğiniz araç 1.2.3. vitesler de patinaj yaparak geçiş yapıyor. 3. vites den sonra keyif veriyor.
                        Eğer anlattığınız gibi bir durum var ise kesinlikle sorun var.
                        Yada yarın buluşma günümüz yemeğe buyrun gelin aracınızada bakmış oluruz. 1.6 dizel kullacısı olarak net bilgi veririm size.
                        Foruma uğrayamadım . Davetiniz iin teşekkürler . Gelirdim illa ki . Vites geçişleri de ivmelenmeyi törpülüyor . Üst viteslerde yukarı ivmelenme beklerken bilakis aracı törpülüyor . Aracın hızı kaldığı yerden devam etmiyor . (Az düşük de olsa kabulüm ama epey düşüyor . ) Vites aralıklarının fazla olmasından da olabilir . Bu dediklerim sert ve spor kullanımda değil normal gaza basış ve ivmelenmeden bahsediyorum . Pek anlatamıyorum belki ama kullanmak lazım sanırım .

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY View Post
                          Sizin arabanızda kesinlikle bir sorun var. Tarif ettiğiniz olay dpf dolu tarifi , ancak araç bunu haber verir.
                          Muhtemelen sensör arızası var , sinyali iletemiyor , şayet dediğiniz gibi ise vakit geçirmeden bir yet-
                          kili servise müracaat edin. Arabanızın yetkili servis bakımlı olması hiç arıza yapmayacağı anlamına
                          gelmez. Siz tereyi tereciden alın , en kısa zamanda bir randevu alıp yetkili servise götürün arabayı.
                          Yetkili servis DPF i değiştirelim diyecek . Bir dünya para . yazılım atıp iptal etmek de seçenekler arasında .

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: hakkan View Post



                            1800 KG'lık 1600 cc motorlu D sınıfı bir araç alıp da atiklik beklediğiniz için alternatif önerdim.

                            Insignia konfor ve kalite hedefli bir araçtır performans değil. İlla ki Insignia olsun ve performanslı olsun diyorsanız chip uygulaması da yaptırabilirsiniz.
                            Teşekkür ederim . 2CR seçeneklerim arasında zaten . Ama önce araçta sorun olmadığına ve bu modeller böyle ye ikna olmam lazım .

                            Yorum


                            • #15
                              İyi akşamlar
                              Aynı aracı kullanıyorum benim araç 2016 130.000 km daha yeni aldım ben alana kadar servis bakmış hatta farklı illerde ben de aldığım gibi servise sokup 130.000 bakımını yaptırdım. Yağlar filtreler vs değişti bir sonraki günde turbo hortumum boğazdan koptu onu da bir sonraki gün serviste değişti. Ben de rölantide titreme vardı forumdaki arkadaşların tavsiyesi ile fırat oto ikitelli dolapdere sanayide özel servise götürdüm. Gökhan var orada aracım Mpa Mfa boğaz kelebeği arka borusu falan söktü temizledi. Efzost sistemine würth marka bir ilaç boşalttı yaklaşık 20 dakika bilgisayar bağlı şekilde araç kendi gaz vererek arkadan duman attı. Ayrıca şanzıman yağını değiştirdi. Aracı teste çıktığımda daha 1 hafta önce servisten çıkmış araç birden bire abartacağım biraz yüzde 50 farketti. Fiyatları da çok yüksek değil servisle karşılaştırılmayacak kadar uygun geldi bana. Bence bu işlemleri gözünüzün çnünde yaptırın aracınızın ciğerleri teöizleneceğinden farkını ablayacaksınız. Naçizane fikrim budur.

                              Bu arada rölantide D ve R konumunda titreme azaldı tamamiyle kesilmedi ancak bu km de araç için normal olabilir diye düşünüyorum sonuçta çok koşmuş araç.

                              Saygı ve sevgilerimle

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X