Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Insignia 1.6 turbo Cold Start gürültülü çalışma

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Insignia 1.6 turbo Cold Start gürültülü çalışma

    Arkadaşlar merhaba.
    2010 model İnsignia 1.6 turbo sahibiyim. Son zamanlarda motor soğukken ilk çalıştırma sırasında yüksek rolantide çalışırken fazla gürültülü çalışıyor. Motor ısındığında veya rolanti devrinde sıkıntı yok. Araçta LPG yok. 130 bin km'dedir. Arıza lambası yanmıyor. Ben katalizatörden şüphelendim ancak hissedilir bir çekiş düşüklüğü ya da aşırı yakıt tüketimi söz konusu değil. Ancak boşta iken gaz verdiğimde devir düşerken hafif patırdama sesi duyuyorum. Sizlerde de bu şekilde gürültülü çalışma söz konusu mu? Motor ısındığında ses normale dönüyor. Video linki aşağıdadır. Şimdiden herkese teşekkür ederim.

    https://www.youtube.com/watch?v=lkqV...ature=youtu.be

  • #2
    Enteresan bir durum servise gittinizmi yorum yaptılarmı



    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: FacomX View Post
      Enteresan bir durum servise gittinizmi yorum yaptılarmı
      Bulunduğum yerde servis biraz uzak, arıza lambası yanmadığı ve aciliyeti de olmadığı için henüz beklemedeyim. Nedenini merak ettiğimden belki daha önce yaşayan vardır diye buraya taşıdım.

      Yorum


      • #4
        Araçlarımız soğuk iken ilk çalıştırmada 15-20 saniye yüksek devir ve hızda çalışır ve sonra normale döner

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: Sadettin 50 View Post
          Araçlarımız soğuk iken ilk çalıştırmada 15-20 saniye yüksek devir ve hızda çalışır ve sonra normale döner
          Biliyorum araç 5 yıldır bende. Ancak sorun yüksek rolantide çalışması değil. Yüksek rölantide çalışırken çıkardığı gürültünün olması gerekenden fazla olması.

          Yorum


          • #6
            Normal içiniz rahat olsun

            Yorum


            • #7
              Merhabalar, ses normal değil turbo boğazı ile katalizör bağlantısını sağlayan kelepçe yerinden oynamış veya gevşemiş. Videoda çekmişsiniz zaten yakından. Arada sac conta var gerekirse onu da değiştirerek kelepçe yerine sabitlenirse sorun çözülecektir. Sac conta 150 lira gibi bir fiyatı vardı ama pek bulunmuyor. Ben izmirde zorlanmıştım bulmakta. Umarım kısa zamanda çözerseniz.
              Kolay gelsin...
              Insignia 1.6T 2010 Cosmo Teknik Gri
              +DVD 800 Navi
              +19" Jant
              +Prins Vsı 1.0

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: yigitgasgil View Post
                Merhabalar, ses normal değil turbo boğazı ile katalizör bağlantısını sağlayan kelepçe yerinden oynamış veya gevşemiş. Videoda çekmişsiniz zaten yakından. Arada sac conta var gerekirse onu da değiştirerek kelepçe yerine sabitlenirse sorun çözülecektir. Sac conta 150 lira gibi bir fiyatı vardı ama pek bulunmuyor. Ben izmirde zorlanmıştım bulmakta. Umarım kısa zamanda çözerseniz.
                Kolay gelsin...
                Henüz sürüşe engel bir durum yok. Umarım dediğiniz gibidir. Teşekkür ederim.

                Yorum


                • #9
                  Bir an önce düzeltmenizi öneririm, egzos gazı 850 dereceye kadar çıkabilir etrafta tehlikeli bir durum olmasın.
                  Insignia 1.6T 2010 Cosmo Teknik Gri
                  +DVD 800 Navi
                  +19" Jant
                  +Prins Vsı 1.0

                  Yorum


                  • #10
                    Merhaba arkadaslar
                    Ustam egzoz manifoldunun catlak oldugunu soyledi. Yan sanayi manifold ya da orjinal parca istersem turbo ile birlikte manifold degisimi yapabiliriz dedi. Orjinalde sadece manifold satilmiyor. Bilginize sunarım .

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X