Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Mini Eksiklikler (2010 Opel İnsignia Sport Tourer Cosmo 1.6 Turbo Benzin+LPG)

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Mini Eksiklikler (2010 Opel İnsignia Sport Tourer Cosmo 1.6 Turbo Benzin+LPG)

    Herkese Merhaba Arkadaşlar...
    Aracımızdaki Ufak Tefek Eksikliklerden Bahsetmek İstiyorum.
    1-) Park Sensörü Ve Park Asistanı Neden Çalışmaz
    Park Sensörü Tuşuna Basınca Yanıp Yanıp Sönüyor Ama Çalışmıyor Hiç Bi Ses Çıkartmıyor. Park Asistan da Hiç Çalışmıyor.
    2-) Geri Vitese Takınca Çift Ayna Eğiliyor. Bunu Sadece Tek Sağ Ayna Olarak Ayarlayabilir miyiz?
    3-) Geri Vitese Takınca Arka Cam Silme Özelliğini Aktifleştirdiğim Halde Çalışmıyor Sebebi Nedir. Normalde Saat Gibi Çalışıyor.
    4-) Rahat İniş Özelliği Aktif Bi Şekilde İnerken Geriye Giden Koltuğa Oturup Kapıyı Kapatınca Neden Hafızadaki Ayarına Geri Gelmiyor.
    5-) Aracımızın Cruze Control'de 110 Km Sabit Hızda LPG Kullanımda 185 Lira Yakıt Tüketmesi Ve Ekrandaki Benzin Göstergesinde de 7.8 Tüketim Değerlerini Göstermesi Normal midir?
    6-) AFL Farları Aracı İlk Çalıştırınca Selamlamasını Karanlık Yollarda Otomatik Uzunları Yakmasını Ve Uzun Yoldaki Virajlarda Sağa Sola Mesafe Ayarını Yapıyor Fakat Sokak Dönüşlerinde Yakması Gereken Farı Neden Yakmıyor?
    7-) Son Olarakta 180 Beygir Olan Aracımız Ekspertiz Testinde Neden 140 Beygir Çıkıyor?
    (Usta Hiçbir Sorun Yok Normal Diyor. Hiçbir Performans Kaybıda Yok Abartmıyorum Araç 250 Km Sürati Çok Rahatlıkla Görüyor Kullanımda da Hissedilir Hiçbir Güç Kaybı Yok Buna Rağmen Sebebi Ne Olabilir?)


    Yardımcı Olursanız Çok Sevinirim. Şimdiden Teşekkürler.

  • #2
    Bilgim dahilinde cevap vereyim:
    1- Muhtemelen sensörlerde sıkıntı var. Tek tek kontrol edilmeli.
    2- Normalde tek sağ eğmesi lazım. Muhtemelen sonradan ayarları ile oynanmış.
    3- Silecek kolunun auto modunda olması gerekli diye biliyorum.
    4- O hiçbirinde yok. Kendiniz tuşa basarak alıyorsunuz.
    5- Çok mu yaktı anlamadım.
    6- Viraj ampulleri patlamış olabilir.
    7- Dynolar genellikle kalibrasyonsuz oluyor. Ayrıca motor kranktaki güç ile tekerlerdeki güç arasında kayıp olur. Çekiş düşüklüğü yoksa dyno rakamlarına çok da takılmamak lazım.
    34 ST 579 '09 C180 Kompresor

    BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: İbrahim Metehan BAŞAK View Post
      Herkese Merhaba Arkadaşlar...
      Aracımızdaki Ufak Tefek Eksikliklerden Bahsetmek İstiyorum.
      1-) Park Sensörü Ve Park Asistanı Neden Çalışmaz
      Park Sensörü Tuşuna Basınca Yanıp Yanıp Sönüyor Ama Çalışmıyor Hiç Bi Ses Çıkartmıyor. Park Asistan da Hiç Çalışmıyor.
      2-) Geri Vitese Takınca Çift Ayna Eğiliyor. Bunu Sadece Tek Sağ Ayna Olarak Ayarlayabilir miyiz?
      3-) Geri Vitese Takınca Arka Cam Silme Özelliğini Aktifleştirdiğim Halde Çalışmıyor Sebebi Nedir. Normalde Saat Gibi Çalışıyor.
      4-) Rahat İniş Özelliği Aktif Bi Şekilde İnerken Geriye Giden Koltuğa Oturup Kapıyı Kapatınca Neden Hafızadaki Ayarına Geri Gelmiyor.
      5-) Aracımızın Cruze Control'de 110 Km Sabit Hızda LPG Kullanımda 185 Lira Yakıt Tüketmesi Ve Ekrandaki Benzin Göstergesinde de 7.8 Tüketim Değerlerini Göstermesi Normal midir?
      6-) AFL Farları Aracı İlk Çalıştırınca Selamlamasını Karanlık Yollarda Otomatik Uzunları Yakmasını Ve Uzun Yoldaki Virajlarda Sağa Sola Mesafe Ayarını Yapıyor Fakat Sokak Dönüşlerinde Yakması Gereken Farı Neden Yakmıyor?
      7-) Son Olarakta 180 Beygir Olan Aracımız Ekspertiz Testinde Neden 140 Beygir Çıkıyor?
      (Usta Hiçbir Sorun Yok Normal Diyor. Hiçbir Performans Kaybıda Yok Abartmıyorum Araç 250 Km Sürati Çok Rahatlıkla Görüyor Kullanımda da Hissedilir Hiçbir Güç Kaybı Yok Buna Rağmen Sebebi Ne Olabilir?)


      Yardımcı Olursanız Çok Sevinirim. Şimdiden Teşekkürler.
      4 numara için cevap vereyim. Koltuk geriye gidince tekrara araca geldiğinizde uzaktan kumanda ile kapıyı açınca sizin ayarladığınız konuma geliyor. Makyajlı kasada bu şekilde.

      Yorum


      • #4
        Verdiğin Bilgiler İçin Çok Teşekkür Ederim. Son Olarak Birşey Daha Soruma.
        Aracımın Altında Filan Hiçbir Su Damlaması Olmamasına Rağmen. Aşırı Derecede Su Eksiltiyor.
        Geçenlerde İstanbul'dan Sivas'a Gittim Tesadüfen Sivastayken Suyunu Filan Tekrar Kontrol Ettim Ve Araçta Hiç Su Kalmadığını Gördüm. İyiki Hararet Filan Yaptırıpta Motoru Filan Yakmadım. Daha Sonra Su Ekledim Merkezde Dolaştım Ortalama 200 Km Gezdim Tekrar Kontrol Ettim Baktım Yine Eksiltmiş. Bunun Sebebi Nedir Acaba.
        Bu Konuda da Yardımcı Olursanız Sevinirim.
        Hayırlı Günler...

        Yorum


        • #5
          GM motorlarında kronik sanırım, su kabında kılcal çatlaklar başlıyor ve gözle su eksildiği gözükmese de su eksiltiyor. Plastik bir kap olduğu için değiştirmenizde yarar var.


          Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: ratip View Post
            Bilgim dahilinde cevap vereyim:
            1- Muhtemelen sensörlerde sıkıntı var. Tek tek kontrol edilmeli.
            2- Normalde tek sağ eğmesi lazım. Muhtemelen sonradan ayarları ile oynanmış.
            3- Silecek kolunun auto modunda olması gerekli diye biliyorum.
            4- O hiçbirinde yok. Kendiniz tuşa basarak alıyorsunuz.
            5- Çok mu yaktı anlamadım.
            6- Viraj ampulleri patlamış olabilir.
            7- Dynolar genellikle kalibrasyonsuz oluyor. Ayrıca motor kranktaki güç ile tekerlerdeki güç arasında kayıp olur. Çekiş düşüklüğü yoksa dyno rakamlarına çok da takılmamak lazım.
            1 numaralı sorun bende de mevcut. yetkili servise götürdüm tek tek kontrollerini yapmadılar yada yapamadılar, hepsi birden değişecek dendi. hangisi arızalı onu bulamıyor muyuz dedim hayır cevabı aldım. tek tek kontrol etmenin bir yolu var mıdır acaba, herhangi bir elektrik/elektronikçi halledebilir mi ?
            Insignia 1.6 T Cosmo // Safire Black // Flexride // Bej + Maun Deri Döşeme // Koltuk Isıtma // Sunroof

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: egeyildirim View Post

              1 numaralı sorun bende de mevcut. yetkili servise götürdüm tek tek kontrollerini yapmadılar yada yapamadılar, hepsi birden değişecek dendi. hangisi arızalı onu bulamıyor muyuz dedim hayır cevabı aldım. tek tek kontrol etmenin bir yolu var mıdır acaba, herhangi bir elektrik/elektronikçi halledebilir mi ?
              Çalışırken altına girip tek tek sensörlere giden kabloları çıkarıp kontrol ediliyor. Kafası birazcık çalışan bir elektrikçi anlar.
              34 ST 579 '09 C180 Kompresor

              BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

              Yorum


              • #8
                Aracı Çakıştırmadan Kontak Konumunda Tutun Ve Geri Vitese Takın Daha Sonra Tek Tek Sensörleri Parmağınızın Ucuyla Okşayın. Çalışan Sensörlerde Hafif Bir Elektriklenme Olacaktır. Çalışmayan Sensör Hiçbirşey Hissettirmeyecektir. Diye Duymuştum. Denemekte Payda Var.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: İbrahim Metehan BAŞAK View Post
                  Herkese Merhaba Arkadaşlar...
                  Aracımızdaki Ufak Tefek Eksikliklerden Bahsetmek İstiyorum.
                  1-) Park Sensörü Ve Park Asistanı Neden Çalışmaz
                  Park Sensörü Tuşuna Basınca Yanıp Yanıp Sönüyor Ama Çalışmıyor Hiç Bi Ses Çıkartmıyor. Park Asistan da Hiç Çalışmıyor.
                  2-) Geri Vitese Takınca Çift Ayna Eğiliyor. Bunu Sadece Tek Sağ Ayna Olarak Ayarlayabilir miyiz?
                  3-) Geri Vitese Takınca Arka Cam Silme Özelliğini Aktifleştirdiğim Halde Çalışmıyor Sebebi Nedir. Normalde Saat Gibi Çalışıyor.
                  4-) Rahat İniş Özelliği Aktif Bi Şekilde İnerken Geriye Giden Koltuğa Oturup Kapıyı Kapatınca Neden Hafızadaki Ayarına Geri Gelmiyor.
                  5-) Aracımızın Cruze Control'de 110 Km Sabit Hızda LPG Kullanımda 185 Lira Yakıt Tüketmesi Ve Ekrandaki Benzin Göstergesinde de 7.8 Tüketim Değerlerini Göstermesi Normal midir?
                  6-) AFL Farları Aracı İlk Çalıştırınca Selamlamasını Karanlık Yollarda Otomatik Uzunları Yakmasını Ve Uzun Yoldaki Virajlarda Sağa Sola Mesafe Ayarını Yapıyor Fakat Sokak Dönüşlerinde Yakması Gereken Farı Neden Yakmıyor?
                  7-) Son Olarakta 180 Beygir Olan Aracımız Ekspertiz Testinde Neden 140 Beygir Çıkıyor?
                  (Usta Hiçbir Sorun Yok Normal Diyor. Hiçbir Performans Kaybıda Yok Abartmıyorum Araç 250 Km Sürati Çok Rahatlıkla Görüyor Kullanımda da Hissedilir Hiçbir Güç Kaybı Yok Buna Rağmen Sebebi Ne Olabilir?)


                  Yardımcı Olursanız Çok Sevinirim. Şimdiden Teşekkürler.
                  7. Sorunuzun cevabı test sırasında aracın LPG de çalışıyor olması yüksek ihtimal.

                  Yorum


                  • #10
                    Onunda Sordum Ama Bizim Gazla İşimiz Yok Zaten Benzinde Ekspertiz Yapıyoruz Dediler. Ve Aracı Opel Odak Bayrampaşaya Götürdüm. Yetkili Serviste Müdür Bey Araçta Hiçbir Sıkıntı Olmadığını Ve Bu Temizlikte Piyasada Zor Bulunacak Kadar Güzel Bi Araç Olduğunu Söyledi. Bu Ölçüm Zaten Her Cihazda Farklı Çıkar Önemli Değil Asla Onunla Değerlendirme Biz Ekstra Testleri Yaptık Zaten Sorun Yok Dediler

                    Yorum


                    • #11
                      Dyno da genellikle fabrika değerinden daha düşük değerler çıkıyor bildiğim kadarı ile. Hangi sensörün arızalı olduğunu da herhangi bir elektrikçi çok rahat bulabilir. Hepsini değiştirmenize gerek yok.
                      2011 Sport Tourer 2.0 CDTI Cosmo

                      Yorum


                      • #12
                        Sensör arızası için kutup başını sök-tak yapıp deneyebilirsiniz. Aracı bilgisayara bağlayıp arıza kaydı varsa onuda silerek deneme yapabilirsiniz.

                        Yorum


                        • #13
                          Sensörün 1 Gözü Bozulmuş Onu da Hallettiler Daha Önce O Sistemi de Denedim Ama Olmamıştı Teşekkürler...

                          Yorum


                          • #14
                            Evet Dynolar Her Makinada Farklı Çıkıyomuş O Yüzden Motor Süpap Testi Yaptırdım Kompresör Testi Yaptırdım Hiçbir Sorun Görünmedi

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X