Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Sente nin kayması ve sonuçları..

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Sente nin kayması ve sonuçları..

    Sente egzantirik ayarı ile birlikte motorun çalışma düzenin bozulmasıdır..açma kapama zamanlarının değişmesi. araçta rolantide titreme .. vakanın durumuna göre rolanti ayarı bozulmasına bağlı yakıt (anlık tüketim ve toplam tüketim) artmasına neden olur..ateşleme zamanının değişmesi sebebiyle çiğ yakıtın egsoz sisteminden dışarıya atılması sonucu çiğ yakıt kokusunun duyulması gibi sebeler le ortaya çıkar
    2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

    Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
    [center]

  • #2
    Ynt: Sente nin kayması ve sonuçları..

    Valla Sadece Bunlarla Kalsa Gene İyi. Hele ki Sente Krank Dişlisinde Kayarsa, Pistonlar Üst Ölü Noktaya Geldiğinde Gerek Emme ve Gerek se Egsoz Sübapları Tam Kapalı Olmayacağı İçin Piston ve Sübaplar Birbirileri İle Öpüşmek Durumunda Olacaklardır (Sırayla Bir Turda Eg. Bir Turda Emme) ki Bu da Kadehlere ve Pistonlara Zarar Verecektir. Bir Saatlik Bir Seyirde Ortalama 3000d/d İle Seyredilse, Her Piston İçin Ayrı Ayrı Olarak 180.000 Kez Öpücük Demek. Her Pistonda 2 Şer Adet Emme ve Egsoz Sübabı Olunca, Piston Başına 360.000 Adet Öpücük.
    Manyak Olur Bu Pistonlar Yahu.
    İyi Öpücükler, Pardon İyi Forumlar....
                                                          

    Yorum


    • #3
      Ynt: Sente nin kayması ve sonuçları..

      Bilgilendirme için teşekkürler



      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

      Yorum


      • #4
        Ynt: Sente nin kayması ve sonuçları..

        Geçen sene atölyede 6 silindirli dizel bir motor revizyon ettik.Motor bize geldiğinde egzantriğini bozmuştu.Revizyon ederken motor bloğu,üst kapak hep rektefiyeciye gönderilir ve egzantirik ile dişlisi ayrı parça numaraları olduğundan içine geçirme işinide rektefiyeciye bıraktık.
        Bizim akıllı rektefiyeci egzantiriği presle basmak yerine dişliyi ısıtıp genleştirerek egzantiriği yerleştiriyor.Tabi biz takarken fark ettik ısıtıldığını ancak rektefiyeci bişey olmaz ben burdayım diyerekten bizi ikna etti.
        Motor makinaya takıldıktan 1 hafta sonra stop ediyor ve bir daha çalışmıyor.Tuttuk söküp tekrar getirdik ve subapların başlarında bulunan horozların itici çubukları hepsi yamuk yumuk.Tabi direk senteye baktık sente dişli olarak tamam ancak içindeki mil kama kilidini kırarak boş dönmüş.Isıtılan dişli eski formuna dönememiş ve mil serbest kalmış.Rektefiyecinin cebinden güzel bir para çıktı tabi.
        İşte buda böyle bir anımdır.
        http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

        Ellere yar oldu
        2.0 CDTI
        Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

        5.25 Xdrive ///M(azot) Power

        Yorum


        • #5
          Ynt: Sente nin kayması ve sonuçları..

          Diyarbakır'da böyle sivri zekalı ustalar çok zaten.
          Bundan 4-5 yıl önce hırsız subaru'nun yan camını kırıp içine girmişti. biliyorsunuz subaru'larda cam çerçevesi yok. kırık cam parçaları atılırken yanlışlıkla mekanizmanın da bir parçası atılmış, yeni cam takıldıktan sonra camın üst tavana sürtüp kapının kapanmasına, açılmasına engel olduğunu gördüm, farketmesem de zorlasam, kapıyı hızla kapatmak için çarpsam cam tuzla buz olacak. Ustaya dedim ki sen ne yapmışsın böyle kapı kapanmıyor cam kapalıyken, cevabı şu oldu; bundan sonra kapıyı açarken de kapatırken de camı biraz indirecekmişim, böyle kullanacakmışım. İçimden suratına bir tane yapıştırsam mı diye geçirdiğimi hatırlıyorum.
          ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

          Yorum


          • #6
            Ynt: Sente nin kayması ve sonuçları..

            Hakkaten Haa, Çalaydın Kulağının Tozuna Bi.
                                                                  

            Yorum


            • #7
              Ynt: Sente nin kayması ve sonuçları..

              Ustanın pişkininden nefret ederim. Ve bunu suratına da söylemekten çekinmem. Ne olacaksa olsun : )
              CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
              SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

              Yorum


              • #8
                Peki bizim araçlarda sente nasıl kaçar? Yani kendiliğinden sente bozulabiliyor mu dışarıdan müdahale olmadan?
                Balıkesir-2009-1.6T Cosmo

                Yorum

                İşleniyor...
                X