Duyuru

Collapse
No announcement yet.

YILBAŞI GECESİ VURUNTU MESELESİ (!)

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • YILBAŞI GECESİ VURUNTU MESELESİ (!)

    Dün ikindi vakti esp sistemini komple kapatarak kullandığım aracımla, yeni yıla girdiğimiz dakikalarda dışarı çıktım ve genelde yaptığım aksine esp sistemini kapatmadan kullanayım dedim aracı sorunsuz bir şekilde çalıştırdım ve kalktım, 300 metre ilerde önce güç kesintisi yaptı kısa kısa, ardından vuruntu başladı, önce devir göstergesinin ordaki lamba yandı, sonra vuruntu şiddetlendi, kenara çektim direk kapattım kontağı.
    tekrar çalıştırdım hemen, aynı vuruntu devam etti, gaza yüklenince devir 3000 i geçmedi vuruntu şiddetli idi yine ...kontağı kapatttım üç dakika bekledim yine çalıştırdım yine aynı....bu süreç içerisinde benzin göstergemin bir çentik aşşağı indiğini farkettim ! sonra baktım olmuyor kontağı komple kapattım kontağı bir 20 saniye çevirilmiş halde anahtarı tuttum aracın elektrik sistemleri tamamen kapanıyordu diye hatırlıyorum o yöntemle( ama ben öyle yapınca göstergelerde herhangi bir şey belirmedi)

    aracı kapattım dışarı çıktım bir 5 dakika bekledim kaputu açtım çıkmış hortum falan görünür mü diye aradım yok...sonra kilitledim aracı biraz daha bekledim. sonra aracı tekrar çalıştırdım mübarek ne vuruntu var ne bir şey... esp sini hiç kapatmadan yola çıktım araca kalkışlarda bile bir güç gelmiş gibi garip bir hali vardı .. devir saati yağ gibi aktı hem 1 de hem 2 de hem 3 de (çok kısa bir süre) tc lambası yandı..bu arada daha önceden aniden bir çentik aşağıya inmiş olan benzin göstergem, ben gaza çöktükçe tekrar eski yerine gelmeye başladı( nasıl oluyorsa)..


    turbosunda mekanik besleme problemi baş gösteriyor olsa idi, iki kontak kapatmayla şahlanmazdı bu araç diye düşünüyorum.. aracım şu anda da iyi, ben aracı o halde servise götürseydim muhtemelen bana " hortum çıkmış v.s " de diyebilirlerdi..

    Bizim araç genellikle çok düşük devirlerde kullanılıyor, o yüzden aracın kendini şarj etmesi için devir yeterli gelmiyor olabilir bir ihtimal..yada aracın şarj dinamo sistemi bu tarz kullanımlar için yeterli gelmiyor... yada yazılmsal sorun var, özelikle de esp yi kapalı kullanmak zarar veriyor aracın yazılım sistemini bozuyor.. yada....yada..... Bu arada aracıma hiç tüp takılmadı... Daha önce buna benzer bir sorun yaşamış olan var mı? yahut sizce ne sorunu olabilir bu araçta?
    2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler

  • #2
    Ynt: YILBAŞI GECESİ VURUNTU MESELESİ (!)

    Yılbası şakası yapmıs gibi gorunuyor

    Yorum


    • #3
      Ynt: YILBAŞI GECESİ VURUNTU MESELESİ (!)

      Geçmiş olsun

      Kontağı 20 saniye basılı tutuma özelliğini 2010 yılından sonra iptal ettiler servislere bu konuda şikayet gittiği için

      Bence benzininizle ilgili bir sorun olabilir anlık bir tıkanma söz konusu olabilir ama yinede siz servise gidin ve aracı bilgisayara bağlatın ve hata kodlarını bir okutun derim belk önemli bir sorunu olmadan çözebilirsiniz.



      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

      Yorum


      • #4
        Ynt: YILBAŞI GECESİ VURUNTU MESELESİ (!)

        açıkcası bizim araçlarımız gerçekten değişik bir yapıya sahip.kapatıp açınca düzelen kendini onaran bir sisteme sahip
        benim aracımdada hız sabitleyici artık ilk çalıştırmadan sonra hemen devreye girmiyor.motor ısındıktan sonra devreye giriyor.halbuki ilk başlarda hiç böyle bir sorun yoktu.direk devreye sokabiliyordum.ben bozuldu zannetmiştim ama öyle değilmiş.
        bende Fatih abi gibi düşünüyorum aracın yakıt sistemi ile alakalı pislik gelmiş olabilir buda vuruntu ve gaz yememe olarak kendini göstermiştir.yada yakıt pompası ile ilgili bir sorun olabilir.siz fırsat bulursanız yinede bir servise gösterin derim.
        2015 Ford Mondeo Tit. 1.6 Tdci Tekno Pkt.Sunroof,Dynamic Led,Platin Beyaz 
        2013 clio 4 Tce 0.9 icon alev kırmızı

        Yorum


        • #5
          Ynt: YILBAŞI GECESİ VURUNTU MESELESİ (!)

          Orjinal yazı sahibi: bassoprofondo
          Bizim araç genellikle çok düşük devirlerde kullanılıyor
          Daha önce de düşük devirde kullanılan bir aracın böyle değişik arızalar verdiğini, bir müddet sıkıştırarak kullanınca tekrar normale döndüğünü görmüştüm.
          Aracı çok fazla devirsiz kullanmak pek iyi değil anlaşılan

          Yorum


          • #6
            Ynt: YILBAŞI GECESİ VURUNTU MESELESİ (!)

            Valla devirli kullanmakta son tarifelerle pek iyi görünmüyor iki ucu......... .

            ben espden olduğunu düşünüyorum,uzun süre çalışmayınca kafası karıştı gaz ayarlarını sersemletti gibi biraz.. en yakın servis baya uzak kısa süre içinde gitmem ne yazık ki zor..
            2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler

            Yorum

            İşleniyor...
            X