Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Insignia grandsport için yazilim yaptıran var mi?

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Insignia grandsport için yazilim yaptıran var mi?

    Merhabalar, 2018 grandsport 1.6 dizel aracım için yazilim yaptırmayı düşünüyorum. Aklimda superchips ve remaps olmak üzere iki seçenek var. 2cr de güzel işler yapıyor ve müşteri memnuniyeti yüksek, ancak bu kasa ve motor için istenen fiyat superchips ile aynı, bu nedenle ben de daha eski ve kurumsal olmalarindan dolayı ve bu sefer superchips ya da remaps düşüyorum, ikisinin de sunduğu güç 2cr'nin sunduğunun altında, fakat bu da uzun vadede aracın daha az yıpranmasını sağlayabilir diye düşünüyorum. Bu kasa ile yazilim tecrübesi yaşayan arkadaşların ya da önceki kasaya bu markalarda islem yaptırmış arkadaşların kıymetli yorumlarını bekliyorum.

  • #2
    Güncelleme: superchips bu kasa araçların beynini okuyamıyor şu an için, service paşaoglu'nu da tavsiyeler üzerine listeye ekledim. Bu araca yazilim yapanlar uzerindeb çıkan iki tür beyne göre obd üzerinden ya da beyni sökerek yapabiliyorlar an itibariyle.

    Yorum


    • #3
      Her şekilde ve şartta orijinalden yanayım, ne böyle bir işlem
      yaptırırım ne de yapılmış arabayı satın alırım

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY View Post
        Her şekilde ve şartta orijinalden yanayım, ne böyle bir işlem
        yaptırırım ne de yapılmış arabayı satın alırım
        Ehil ellerde araci zorlamayan ve gücü arttirmaya yarayan tüm parçaların üzerine sadece %2-3 ek yük bindirerek yapılan yazılımın uzun vadede de zararı olmayacağı konusunda birçok veriye ulaştım. Teknik adamlarin beyanlarına göre yazilim meselesinde alınan gücün nasil alındığı çok önemli. Ecu'deki onca map ile detayli olarak uğraşmayıp kolaya kaçıp sadece bir iki parçaya yüklenerek yapilan yazılım o parçalara kisa zamanda zarar vermeye başlıyor, benzer güçler alınıyor ama bu gücü almanın birden çok yolu var.

        Örneğin emek vermemek için ya da teknik bilgileri oraya kadar oldugu için turbo ya da enjektör basincina yuklenerek yazilim yapilan araclarin bu parçalarının ömrü cabuk bitiyor, yükü dengeli dağıtmak gerekiyor. Araştırdığınızda görüyorsunuz ki bizim araçlarda kullanılan parçaların toleransi yüksek. Örneğin şanzımanin limiti 420 nm, ayni motor bloğunun 160 hp/360 nmlik çift salyangoz turbolu fabrikasyon üretimi var, durma konusuna gelince benzinli 165 hp versiyonda aynı disk balata kullaniliyor vs. Dolayisi ile profesyonel bir yazılımin bundan kaynakli zarar verme olasılığının düşük olduğunu düşünüyorum.

        Yorum


        • #5
          Ben bu işe kafa yormuyorum,çünkü şöyle bir fikri sabit (idefix) sahibiyim.Koskoca Opel fabrikasının
          (ki dikiş makinesinden başlayıp otomobil üretimine uzayan ciddi bir tecrübeleri var) mühendisleri bunu
          düşünememişler de piyasadaki eğitimleri ve tecrübeleri her türlü tartışmaya açık meçhul kişiler mi
          bulmuş yapmışlar? Bu arabayı en iyi tanıyanlar bu insanlar, gerisi laf-ı güzaftır vesselam

          Yorum


          • #6
            Eski bir aracımı yazılımlı halde 6 yıl/90 bin km kullandım ve saat gibi tıkır tıkır sorunsuz çalışır haldeyken de sattım. Dediğiniz gibi yazılım ehil elde yapılırsa tadından yenmiyor. Ben bagaj kapağına isim yapmış firma adını bile yapıştırmak istemezdim.


            Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş View Post
              Eski bir aracımı yazılımlı halde 6 yıl/90 bin km kullandım ve saat gibi tıkır tıkır sorunsuz çalışır haldeyken de sattım. Dediğiniz gibi yazılım ehil elde yapılırsa tadından yenmiyor. Ben bagaj kapağına isim yapmış firma adını bile yapıştırmak istemezdim.
              Eski aracınız neydi ve hangi firma yaptı.

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY View Post
                Ben bu işe kafa yormuyorum,çünkü şöyle bir fikri sabit (idefix) sahibiyim.Koskoca Opel fabrikasının
                (ki dikiş makinesinden başlayıp otomobil üretimine uzayan ciddi bir tecrübeleri var) mühendisleri bunu
                düşünememişler de piyasadaki eğitimleri ve tecrübeleri her türlü tartışmaya açık meçhul kişiler mi
                bulmuş yapmışlar? Bu arabayı en iyi tanıyanlar bu insanlar, gerisi laf-ı güzaftır vesselam
                Abi aracı yaparken tabi onca mühendis arge vs çalışılıp yapılıyor. Tabi bunlar yapılırken belli kuralları var . Egzoz emisyonları vs. uymaları zorundalar. Yazılım yapanlar da böyle bir kural olmadığı için , çevreyi kirletmiş kirletmemiş umurunda değil. Partikül ,egr iptali yapıyorlar egzozu boru çapını büyütüp yazılımı da atınca vapur gibi geziyorlar hemde baya güç alıyorlar.

                Yorum


                • #9
                  Rahmetli babam kafasına yatmayan bir konu olunca 'bozuk paraya aklım ermez' derdi
                  Ben de ona çekmişim , bozuk paraya aklım ermiyor

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: yakar_35 View Post

                    Eski aracınız neydi ve hangi firma yaptı.
                    2006 Megane 1.5 dCi Euro 3 motor. Firmaya yaptırmadım, kendi ustama yaptırmıştım.


                    Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                    Yorum


                    • #11
                      Insignia 1.4T aracıma 2CR de yazılım yaptırdım, yazilimla ilgili bu zamana kadar hiç bir sikayetim olmadı. Bence mutlaka gidip firma sahibi Ümit beyle tanışın, fiyat noktasında da eminim yardımcı olacaktır. Bu arada Ümit Beye parasıyla dahi araca zarar verecek bir yazılım yaptıramazsinz, yapmaz. İçiniz rahat olsun.

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X