Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Modifiye ve Performans Hakkında Fikirleriniz.

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: ratip View Post
    Ara hızlanmalarda turboyu doldurmak ve devrini yakalamak da önemlidir. Ayrıca aldığınız yakıt dahi çok farkediyor. Zararı olmayacak ve aracı rahatlatacak bir öneri olarak öncelikle hava filtresini performans modeli ile değiştirin derim.
    Açıkmı Kapalımı tercih etmeliyim Hava filitresini?

    Yorum


    • #17
      Dediğiniz 3 serisi ile ben 1.6T flexili ile çok rahat yürüyorum, hele ki yüksek hızlarda ve virajlarda performansı çok başarılı.

      Yorum


      • #18
        Orjinal yazı sahibi: tutkun66 View Post

        Açıkmı Kapalımı tercih etmeliyim Hava filitresini?
        Kutu içi kapalı tercih edin. Ayrıca başka bir konuda bir sıkıntıdan bahsetmişsiniz, o noktayı da çözmeye yoğunlaşın.
        34 ST 579 '09 C180 Kompresor

        BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: ratip View Post

          Kutu içi kapalı tercih edin. Ayrıca başka bir konuda bir sıkıntıdan bahsetmişsiniz, o noktayı da çözmeye yoğunlaşın.
          Evet o sorun hala devam ediyor. Termostat orijinal değiştirdim. Motor sıcaklık sensörünü orijinal değiştirdim. Soket başlığını değiştirdim ama hala bir çözüm yolu bulamadım. bakalım hala bulamadım.

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: Umut Hoca View Post
            Dediğiniz 3 serisi ile ben 1.6T flexili ile çok rahat yürüyorum, hele ki yüksek hızlarda ve virajlarda performansı çok başarılı.
            Umut hocam bende bir sorun var ama hala çözemedim. Onu araştırıyorum bakalım.

            Yorum


            • #21
              Benim bildiğim kadarıyla tork konvertörü düşük hızlarda ve ilk viteslerde dezavantaj yaratsa, yüksek süratte tam kilitleme yaptığında dezavantajı kalmıyor; yanlışsam düzeltin. Bu durumda kalkışta geride kalmak belki normal ama yüksek hızda daha güçsüz -üstelik biri dizel- araçlara geçilmesi tuhaf geldi bana.

              Yorum


              • #22
                Daha önce bu konudaki fikirlerimi beyan etmiştim.
                Aynı şeyleri yazmak istemiyorum, tutkun66 beni anlayacaktır.
                Ben bu durumu çok kafaya takarsam şunları yaparım:
                Şahsi fikrimdir, katılmayan olabilir
                Aracın bobin ve bujilerini sorun olsun olmasın yenilerim.
                Chip olayına girmem ancak araca uygun pedal commander/sprint booster alırım ve montajlarım.
                Yakıtı da shell v-power koyar farka bakarım. (V-power aracın seriliğini epey artırır ancak erken biter)
                Tüm bunlardan sonra da fark olmazsa yani araç hala aynı hızlanıyor veya gidişi değişmezse araçta başka bir sorun var demektir..

                0-100 leri birbiriyle nerdeyse aynı olan 2 araç bunlar. Biri diğerinden 50 beygir ve 100nm tork daha fazla güç ürettiği halde 0-100 ler çok yakın..ben o aracı geçeceğim diye kafaya takmam ki..ha yakıt derseniz tabii ki bmw az yakıyor ancak o sebeple aradaki fiyat farkı?? 100 bin lira var arada. Bunu da düşünmek lazım..
                @Murat
                2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                Yorum


                • #23
                  Orjinal yazı sahibi: Wolverine View Post
                  Daha önce bu konudaki fikirlerimi beyan etmiştim.
                  Aynı şeyleri yazmak istemiyorum, tutkun66 beni anlayacaktır.
                  Ben bu durumu çok kafaya takarsam şunları yaparım:
                  Şahsi fikrimdir, katılmayan olabilir
                  Aracın bobin ve bujilerini sorun olsun olmasın yenilerim.
                  Chip olayına girmem ancak araca uygun pedal commander/sprint booster alırım ve montajlarım.
                  Yakıtı da shell v-power koyar farka bakarım. (V-power aracın seriliğini epey artırır ancak erken biter)
                  Tüm bunlardan sonra da fark olmazsa yani araç hala aynı hızlanıyor veya gidişi değişmezse araçta başka bir sorun var demektir..

                  0-100 leri birbiriyle nerdeyse aynı olan 2 araç bunlar. Biri diğerinden 50 beygir ve 100nm tork daha fazla güç ürettiği halde 0-100 ler çok yakın..ben o aracı geçeceğim diye kafaya takmam ki..ha yakıt derseniz tabii ki bmw az yakıyor ancak o sebeple aradaki fiyat farkı?? 100 bin lira var arada. Bunu da düşünmek lazım..
                  Senin fikirlerini dolu dolu aldım kardeşim onların hepsi de aklımda teşekkürler tekrardan Bujilerini yeni değiştirdim keyfi olarak ama bobine henüz dokunmadım. Yakıtı sürekli Shell den alıyorum zaten oda cepte Kimse Katalitikten bahsetmemiş. Bu performansa sebep olabilirmi sence?

                  Yorum


                  • #24
                    Eğer değiştirmediyseniz ilk önce turbo selenoid valfini değiştirin diye düşünüyorum

                    Yorum


                    • #25
                      Buji değişim sebebiniz arıza kaynaklı ise bobinler de değişmeli. Böyle bir durum yoksa masraf yapmaya gerek yok.

                      Turbo selenoid valf veya katalitik sorunu varsa araçta bundan dolayı arıza lambası yakması gerekmez mi? Bu tarz sorunlar varsa araçta bunu zaten belli eder. Herkes kendi aracını daha iyi bilir. Olmadı diyelim siz 1.6t 170 lik yani otomatik bir araç kullanan birine aracınızı sürdürün. O zaman netlik kazanır olay.
                      @Murat
                      2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                      Yorum


                      • #26
                        Orjinal yazı sahibi: Sadettin 50 View Post
                        Eğer değiştirmediyseniz ilk önce turbo selenoid valfini değiştirin diye düşünüyorum
                        Daha önce değiştirmedim abi hiç çünkü onunla ilgili herangi bir sıkıntı yaşamadım hiç.

                        Yorum


                        • #27
                          Orjinal yazı sahibi: Wolverine View Post
                          Buji değişim sebebiniz arıza kaynaklı ise bobinler de değişmeli. Böyle bir durum yoksa masraf yapmaya gerek yok.

                          Turbo selenoid valf veya katalitik sorunu varsa araçta bundan dolayı arıza lambası yakması gerekmez mi? Bu tarz sorunlar varsa araçta bunu zaten belli eder. Herkes kendi aracını daha iyi bilir. Olmadı diyelim siz 1.6t 170 lik yani otomatik bir araç kullanan birine aracınızı sürdürün. O zaman netlik kazanır olay.
                          Sorundan dolayı değil sadece keyfi olarak değişti bujiler. Bende bilmiyorum arıza yakarmı yakmazmı ama azçık araştırdıklarım sadece bunlar. Sanıyorum araçta sıkıntı yokta yinede bi yazılım vs. yapmayı düşünüyorum bakalım.

                          Yorum


                          • #28
                            Maalesef arıza ışığı yanmıyor.Daha önce başıma geldi.Araç 2.0 T 220 hp.aracı turbocuya kontrol ettirdiğimde turbonun verimli çalışmadığını söyledi.Sorunun selenoid valf olabileceğini söyleyince değiştirdim araba canavar gibi oldu.Malesef Opel hasta ölünce ışığı yakıyor.

                            Yorum


                            • #29
                              O zaman bilirkişi kontrolünde bakılmasının faydası var.
                              @Murat
                              2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                              Yorum


                              • #30
                                Orjinal yazı sahibi: Sadettin 50 View Post
                                Maalesef arıza ışığı yanmıyor.Daha önce başıma geldi.Araç 2.0 T 220 hp.aracı turbocuya kontrol ettirdiğimde turbonun verimli çalışmadığını söyledi.Sorunun selenoid valf olabileceğini söyleyince değiştirdim araba canavar gibi oldu.Malesef Opel hasta ölünce ışığı yakıyor.
                                Abi söylediğin gibi Selenoid Valfini bi Kontrol etiririm. Yalnız senden özel bir isteğim olacak abi. Bu egzozla olan sıkıntımı sen çözebilirsin aslında senin araç OPC imiş. Senin egzoz bağlantıları nasıl? Diğer araçlar gibi sanırım içinde baklava bir egzoz ucu çıkmıyor. Rica etsem bana detaylı içten bağlantı yerlerini felan bi resim çekebilirmisin? Herkes direk bu egzoz uçlarını kromlara bağlatırsan Tamponu eritir diyor bense OPC olan tüm araçların dediğim gibi bağlı olduğunu gördüm. Eğer çekebilirsen sana numaramı atayım bana whatsapp tan gönderirsin. malum bizim buralarda OPC araç yok.

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X