Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Insignia Mustang'e karşı

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Insignia Mustang'e karşı

    evet arkadaşlar değişik bir test yapıcaz hafta sonu . siteden emrexr arkadaşımızın kuzeni 2005 model ford mustang almış 4000 cc v6 212bg 330 nm benim araçla test yapıcaz hacimmi güçmü hangisi öne çıkacak onu öğrencez benim araç 1.6t 234 bg 350 nm beygir gücü daha az ama motoru daha hacimli 6 silindirli bir araçla 50 200 km arası test yapıcaz aracın sahibi insignia geçemez beni diyor sağlam hızlandığını söylüyor gerçi hız işi göreceli ona hızlı gelen başkasına yavaş gelebilir ama son arabası bmw 330 ci miş hafta sonu test edip videosunu sizlerle paylaşcaz sizce kim geçer


    1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

  • #2
    Ynt: ınsıgnıa mastenge karşı

    RESİMLERRRRRRRRRR









    biraz koca memelidir ama idare edin haha haha haha


    [img][/img]
    Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
    [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

    Yorum


    • #3
      Ynt: ınsıgnıa mastenge karşı

      Hadi bakalım hayırlısı

      Yorum


      • #4
        Ynt: ınsıgnıa mastenge karşı

        volkan naber abicim
        sen niyeti bozmuşsun adamın karizmayı çizecen yani
        sana güveniyoruz ama dikkatli ol

        Yorum


        • #5
          Ynt: ınsıgnıa mastenge karşı

          gönlümüz senden yana ama v6 az bir motor değil hava filtreleri bujileri svsv bir bakım yap


          2010 1.6 T Cosmo Beyaz + chip + ben

          Yorum


          • #6
            Ynt: ınsıgnıa mastenge karşı

            o kadar hacme az beygir değilmi volkan
            emre beygir doğru dimi

            Yorum


            • #7
              Ynt: ınsıgnıa mastenge karşı

              arabanın fabrika cıkış hızı 200 km ondan yukarı cıkarmıyor 6 000 devir var ama 3 000 devirde kalıyor amerikan versiyonu böyleymiş hız sınırlandırması acılabiliyormuş ama ozaman kaç yapar onu bilmem
              Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
              [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

              Yorum


              • #8
                Ynt: ınsıgnıa mastenge karşı

                Orjinal yazı sahibi: dawn1974
                o kadar hacme az beygir değilmi volkan
                emre beygir doğru dimi
                abi 156 kw yazıyor 156x1,36=212 hp yapar
                Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
                [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

                Yorum


                • #9
                  Ynt: ınsıgnıa mastenge karşı

                  Walla volkanım gönlümüz senden yana ama musteng de yabana atılır bi alet değil. Videoyu merakla bekliyorum. Bence avantaj senden yana, herşeyden önce pilotaj avantajı dimi yani.
                  Kilo farkı dezavantaj olabilir demiştim ama arkadaşta epey kemikliymiş. ))
                  Mondeo 2.0 Ecoboost 240 Bg Selective

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: ınsıgnıa mastenge karşı

                    valla banada az geldi ama amerikanlar hep büyük motorlar yapmıştır bu arabanın gt versiyonuda var bildiğim kadarıylan o çok güçlü bu nasıl gidiyor bende merak ettim hacimin bir avantajı olacakmı yada bg leri bizimkinden dahamı hormonlu görücez ama geçilirse bana görüntü var ses yok demektir gerçi borla marka egzoz sistemide varmış gür gür gür kalın bir sesi varmış deneyicez görücez bakalım yüzünüzü kara çıkarmam inşallah


                    1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: ınsıgnıa mastenge karşı

                      abi 4.6 V8 var o 300 bg, bu amerikanlar çok motor hacmi, az beygir gücü kullanıyorlar, ama araçları modifiyeye haliyle çok açık oluyor, bg'si komik gelebilir ama, araç seni bayağı bir zorlayabilir abi, onun da torku yüksektir, kaptırdı mı sağlam gider bir de otomatik mi manuel mi? ama V6'yı rahat indirirsin abi ben sana güveniyorum V8 tabii ki çok zor, şanzımanları çok güzel ayarlı onların, son hız düşük olsa bile fena şekilde hızlanıyor V8'i 5 sn gibi bir değeri var V8 için, bir de motor gürültüsü zaten adamın psikolojisini bozar, vites kaçırttırır adama

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: ınsıgnıa mastenge karşı

                        Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
                        abi 4.6 V8 var o 300 bg, bu amerikanlar çok motor hacmi, az beygir gücü kullanıyorlar, ama araçları modifiyeye haliyle çok açık oluyor, bg'si komik gelebilir ama, araç seni bayağı bir zorlayabilir abi, onun da torku yüksektir, kaptırdı mı sağlam gider bir de otomatik mi manuel mi? ama V6'yı rahat indirirsin abi ben sana güveniyorum V8 tabii ki çok zor, şanzımanları çok güzel ayarlı onların, son hız düşük olsa bile fena şekilde hızlanıyor V8'i 5 sn gibi bir değeri var V8 için, bir de motor gürültüsü zaten adamın psikolojisini bozar, vites kaçırttırır adama : araba otomatik şanzıman ömer bende merak ediyorum ne olacak bakalım


                        1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: ınsıgnıa mastenge karşı

                          sen alırsın abi buna inanıyorum abi ama onun arabası çok rahat 300 bg üzerine çıkar ufak tefek modifiyelerle, mesela senin harcadığın para ile o araç 350 bg olur abi, çünkü 4000 motor... mesela 78 trans am var 6600 cc fakat 185 bg, adam diyor bu araç nos takmadan 750 bg oluyor diyordu zamanında, amerikan motor çok farklı...

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: ınsıgnıa mastenge karşı

                            Abi kapışmadan evvel araçları dynoya soksaydınız keşke :P tekerlekteki beygir gücü/ağırlık oranının devir bandına dağılımı hakkında kabaca da olsa bir fikir verirdi..
                            2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: ınsıgnıa mastenge karşı

                              Orjinal yazı sahibi: drdilmen
                              Walla volkanım gönlümüz senden yana ama musteng de yabana atılır bi alet değil. Videoyu merakla bekliyorum. Bence avantaj senden yana, herşeyden önce pilotaj avantajı dimi yani.
                              Kilo farkı dezavantaj olabilir demiştim ama arkadaşta epey kemikliymiş. ))
                              cem hocam o kemikli adam yarışmaz ben yarışırım 75 kg yani ona göre ihihi
                              Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
                              [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X