Duyuru

Collapse
No announcement yet.

2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

    ben 490 bg'lik f430 kullandım ve ondan sonra hiçbir arabayı performanslı bulmadım ben 325 bg'likten çok şey beklerdim, mesela 6 sn de yüze çıkmasını o araç için bu teknik veriyi vermişler ama ben ilk kalkışta 1.6 turbodan fazla bir fark göremedim işin aslı, valla hakkaten o parayı opc'ye vermek yerine impreza ya da evo almak çok daha mantıklı, ya kağıt üzerinde de bu böyle adam evo 6 ya 4.9 sn diyor 280 bg, ve 2000 motor o da 4x4 ama 325 bg'lik insignia 6 sn (bu da michael schumaher gibi bir pilotun kullanması ile )

    Yorum


    • #17
      Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

      Orjinal yazı sahibi: cagri
      Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
      sence 325 bg'lik bir performans veriyor mu kalkışta?
      kullandığım en güçlü araç 4.4 BMW 540i ama performanslı olarak değil normal kullanım, ondan sonra gelen 215hp'lik Corsa OPC var hatırladığım kadarıyla. bunlardan sonrası da normal binek arabalara doğru gidiyor. aklımda yer eden başka araba hatırlamıyorum şimdilik. (1.6T Insignia'lar hariç tabiki )
      yani çeşitli deneyimlerim olmadığı için, daha önce 325hp deneyimim olmadığı için sağlıklı karşılaştırma yapamam ama arabanın verdiği keyif ve haz dört dörtlük benim için. kalkıştaki ivmelenme de tabiki 1.6T'lerden daha iyi.
      Emre abinin 120.000'e malettiği 1.6T mi yoksa 130/140.000'lik OPC mi dersen tabiki OPC, en azından Recaro koltuklar aradaki fiyat farkını kapatıyor Emre abide olan donanımlarda OPC'de standart. zaten o paraya araba alacak olduktan sonra vergisinin de hesabını yapacak değilim o yüzden imkanım olsa Insignia OPC kesinlikle tercih ederim.
      (Emre abi senin üzerinden örnek verdim ama bir sakıncası yoktur umarım?)

      Evo'dur, Sti'dır onlar ayrı dünya, onu alan kısa süreliğine çok arabanın tadına bakmak isteyenler alır, OPC daha çok 4-5 yıllık bir araba olur sanırım
      Sakıncası yok tabi Çağrı kardeşim yalnız şöyle bir durum var Bizim ülkemizde kontrollü bir vergi sistemi ve Benzin politikası olmadığı için şuan için 1 tl ye yakın yakan opc alacağına insan 0.6 yakan 1.6 daha makul vergi farkıda cabası şimdi 240 bg ler ile 325 bg birde gücü tam yola veremediğini düşünürsek 4*4 ten dolayı ki bunu yapabilen evolar ve subiler opc nin pekde bir avantajı kalmıyor benim arabam daha az yakıyor düşük vergi ödüyorum 240 ps e yakın güc alıyorum birebir opc ye biniyorum o kadar paraya bi opc ye vereceğime 2.0 subi veya evo alırım çok daha mantıklı geliyor bana eğer çok paran varsa performans için ya italyaya yada Almanyada 2 firmaya yada makul bütcene uyduracaksan Japonyaya

      Yorum


      • #18
        Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

        evo ve sti da 1.6 turbodan biraz fazla yakıyor onu da unutmamak gerek, OPC de recaro koltuk ve 5000tl lik fren sistemi aradaki çok farkı kapatıyor, ve araç emre abinin dediği gibi 1 tl'den fazla yakıyor, (her türlü 2-3 tl yaklır ) bence ucuz ve neredeyse ferrari performansı almak istiyorsan japonyaya gideceksin...

        Yorum


        • #19
          Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

          işte herkesin kendi tercihi ve herkes kendi parası karşılığında "aldıklarım/verdiklerim" oranı yapıyor. şu halimizle lpg'siz 2.0 otomatik Vectra'ya biniyoruz ki, 130.000 liralık otomobil alma imkanım olsa yakıt ve vergiyi hiç takmam diye düşünüyorum ki zaten OPC'nin de öyle 1 lira felan yakacağını sanmıyorum. performanslı kullanımda belki ama normal kullanımda 60 krş geçmez bence. (bugünün fiyatlarıyla)

          zaten chipli 1.6 Insignia Subaru'ya azıcık kafa tutabiliyorsa chipli OPC'de epey kendini gösterir sonuçta illaki parası karşılığında en hızlı arabayı almak zorunda değiliz, bir Subaru'yla ailecek yolculuk yapmak var birde OPC ile daha güvenli ve daha sessiz yolculuk yapmak var
          amaç sadece güçlü otomobile binmekse 120.000 bütçeyle Insignia'nın lüks donanımlarından vazgeçip asfalt canavarı yapılır, Evoyla kapıştırılır
          yani bu paraya şu alınır bu alınır sonu gelmezki, herkesin kendi zevki ve ihtiyacı neyse onu alır
          InsigniaTEAM

          Yorum


          • #20
            Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

            Arkadaslar yine harlamisiz sahane sohbeti eyvallah
            2.0 Turbo diyorum
            Ciplesek diyorum
            Deger mi diyorum

            Bir arkadas 290 hp veriyor dedi
            Bana da mantikli geldi
            Sizlerin gorusleriniz onemli
            Hadin daaaa

            Yorum


            • #21
              Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

              Orjinal yazı sahibi: Funkyair
              Arkadaslar yine harlamisiz sahane sohbeti eyvallah
              2.0 Turbo diyorum
              Ciplesek diyorum
              Deger mi diyorum

              Bir arkadas 290 hp veriyor dedi
              Bana da mantikli geldi
              Sizlerin gorusleriniz onemli
              Hadin daaaa
              290 bg i sadece çhipliyerek vermez diyorum verir diyen kime yaptırmış merk ettim ya süperçhip yapıyor oda 40 beygir veriyor barbarosta en fazla 50 55 bg veriyor geri kalanı mekanik olması lazım


              1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

              Yorum


              • #22
                Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

                Orjinal yazı sahibi: volkan
                Orjinal yazı sahibi: Funkyair
                Arkadaslar yine harlamisiz sahane sohbeti eyvallah
                2.0 Turbo diyorum
                Ciplesek diyorum
                Deger mi diyorum

                Bir arkadas 290 hp veriyor dedi
                Bana da mantikli geldi
                Sizlerin gorusleriniz onemli
                Hadin daaaa
                290 bg i sadece çhipliyerek vermez diyorum verir diyen kime yaptırmış merk ettim ya süperçhip yapıyor oda 40 beygir veriyor barbarosta en fazla 50 55 bg veriyor geri kalanı mekanik olması lazım
                Tork ne civarlara gelir hocam

                Yorum


                • #23
                  Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

                  torkta 100nm yakın tork alınabilir ama önemli olan tork eğrinin düzlüğü buda yazılımı yapanın marifeti vede yanmış egzoz gazlarının iyi bir tahliyesinde geçiyor buna birde büyük intercoler takarsan alt devirlerin biraz düşsede üstlerde 140 nm tork bulabilirsin


                  1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

                    Orjinal yazı sahibi: Funkyair
                    Arkadaslar yine harlamisiz sahane sohbeti eyvallah
                    2.0 Turbo diyorum
                    Ciplesek diyorum
                    Deger mi diyorum

                    Bir arkadas 290 hp veriyor dedi
                    Bana da mantikli geldi
                    Sizlerin gorusleriniz onemli
                    Hadin daaaa
                    Zevkin muhasebesi olmaz keyfinize gidiyorsa yapın ... Yaşadığınız zamandan başka zaman yok . çok seviyorsanız yapın derim
                    2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

                    Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
                    [center]

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

                      ben dedim abi sadece chiple 290 bg olur diye de tabii ki ben hava giriş çıkışlarını zaten yapılı olduğunu düşünerekten bu tezi attım ortaya yani chipleyen adam kesin aracın hava almasını ve vermesini düşünmüştür diye , aracın motor canavar, 2.0 hemde turbo, basınçla oynayarak, dereceli egzantrik milleri, güzel bir komple eksoz, güzel bir hava filtresi ve chiple bu araçtan 290+ güç bile elde edilir... ha ben biraz daha uğraşırım derseniz, çünkü araç 2.0 motor çok şey kaldırır, emme manifoldu değiştirilebilir, daha da gidersek bir de NOS araç olur size 400 bg!

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

                        Ha şöyle
                        Tesekkurler dostlar
                        Sufy hocam 1.6 T stock bizi zevk delisi yapti
                        Bir sonraki adim cıldırmak olacak gibi hayırlısı
                        Hedef 300 hp 400 nm tork

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

                          olur abi rahat olur 2.0 motor herşeyi yapar

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

                            srk Ömer araç Çeşme de artık anahtarı vereyim istediğini yap + 4x4 ihihi
                            OPEL İNSİGNİA 2.0 TURBO 220HP 4X4 COSMO+AFL FAR+FLEX RIDE+20İNÇ OPC JANT+SANROOF+REACARO KOLTUK(ISITMA-SOĞUTMA)+NAVİMEX ANDROİD MULTİMEDYA + ÖN ARKA KAMERA GÜVENLİK SİSTEMİ (ANDROİD)

                            Yorum


                            • #29
                              Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

                              Orjinal yazı sahibi: BLADE
                              srk Ömer araç Çeşme de artık anahtarı vereyim istediğini yap + 4x4 ihihi
                              ne kadar çok yazı yazmışım bu konuya ya hey gidi günler, Selçuk abi senin arabayla oynamaya kıyamazsın ya, ama illa yapalım dersen, 300 bg alabiliriz, ama en az 5-6 bin çıkmak lazım, hava giriş çıkışları, piston piston kolları, frenlere de bi el atmak ister, flexride ve 4 çeker yürüyene pek dokunmaya gerek yok ama arabayı yere biraz basmak gerekebilir, senin arabayla biraz uğraşsak 300 bg güç sınırına ve 280+ km/s hızlara ulaşırız abi

                              Yorum


                              • #30
                                Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

                                Araç otomatik mi

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X