Duyuru

Collapse
No announcement yet.

e 250cgı ınsıgnıa kapışması

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • e 250cgı ınsıgnıa kapışması

    evet arkadaşlar havanın güzel olmasıyla ist trafiğinin kilit olacağından sapancaya doğayla buluşalım dedik gebze gişelerinde bismillah selektörlerle (250 cgı 204 bg benzili ) tepeme çıkmaya çalışıyor gençtende bi sürücüsü var yanındada arkadaşı başladık gazlamaya diycem ama pek yarış olmadı hemen açılıyor ara tekrar yavaşladım yan yana geldik arkadaşı telefonla kameraya çekiyor başlıyoruz gazlamaya tekrar açılıyor ara show olsun diye bırakmadım gazı 250 ye kadar çıktım baya bi arkadaydı e 250 sapancadaki shel e uğradım benzin alırken bunlar yanıma geldi birbirleriyle iddiaya girmişler 2000 t 3000 turbo diye ben dedim 1.6 turbo ikiside dumur oldu inanmadılar açtım kaputu baktılar abi opel ne motor yapmış be nasıl gidiyor bu böyle yazılım filan damı yok dediler ne yazısı biryerinde yazı filan yok dedim ihihi ihihi babamla kapışsaydın arabayı ertesi gün satmıştı valla dedi söyle babana okadar parayı boşuna vermiş dedim arabayıda inceledim bizim arabalardan çok az geniş o para haram helal sana OPEL İNSİGNA


    1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

  • #2
    Ynt: e 250cgı ınsıgnıa kapışması

    Opel gücünü bi kez daha gösterdi "Yıldız E'den başlıyor" diyorlardı o yıldızda kaydı

    Yorum


    • #3
      Ynt: e 250cgı ınsıgnıa kapışması

      Volkan helal olsun sana clapclap,o yazıdan banada yazdıracağız bu gidişle
      Gri Bmw F10 5.25 xd 2014

      Yorum


      • #4
        Ynt: e 250cgı ınsıgnıa kapışması

        helal olsun volkan valla yazılım hakkatende farkı acıyor! darısı basımıza gazladıkmı tutabılene ask olsun kendı katagorımızde )

        Yorum


        • #5
          Ynt: e 250cgı ınsıgnıa kapışması

          Sizin arac remap di degil mi?
          Bu arada e250 cgi coupe 320d yi bariz ayiriyordu.. Bu durumda sizin arac bi felaket olmus demektir
          Bu arada 250 cgi deki dezavantaj eski tip 5 ileri otomatik sanzuman olmasi aracta..


          F20 116i Sportline Deep Sea Edition

          Yorum


          • #6
            Ynt: e 250cgı ınsıgnıa kapışması

            volkan bey, arkadaşların çektikleri görüntüyü seyretmek çok zevkli olurdu valla . ihihi haha

            Yorum


            • #7
              Ynt: e 250cgı ınsıgnıa kapışması

              EVET SON DEĞERLERE KADAR YÜKLEDİK BİRAZ RİSK ALARAK BİDE 2 KATALİZÖRÜ BİR DE ORTA SUSTURUCUYU EN ARKAYADA 75 CM LİK AÇIP KAPATILABİLEN EGZOZLA 234 BG 350 NM OLDU YOTUBEDA VİDEOLARI VAR SEYREDEBİLİRSİNİZ


              1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

              Yorum


              • #8
                Ynt: e 250cgı ınsıgnıa kapışması

                BELKİ ATARLAR BİR YERLERE AYKUT BEY SEYREDERİZ BİZDE


                1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                Yorum


                • #9
                  Ynt: e 250cgı ınsıgnıa kapışması

                  volkan bbey butun arabayla ılgılı olan maceralarınızın lınkını atarmısınız ızleyelım bakalım 234 beygır nasıl gıdıomus

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: e 250cgı ınsıgnıa kapışması

                    hahaahahahahah cok iyi ya Volkan abi nezaman hafifletiyoruz senin aracı

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: e 250cgı ınsıgnıa kapışması

                      E 250 cgi coupe 204 ps , 310 nm tork 5 ileri otomatik sanzuman..
                      Kagit uzerinde de cok sansi yokmus zaten


                      F20 116i Sportline Deep Sea Edition

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: e 250cgı ınsıgnıa kapışması

                        hafıfe almayın hıc bızı valla arkadaslar bırsey sorcam 3.20i cabrıo 2010 model sanırım stock bızım arabalar kapıssa kım yener?

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: e 250cgı ınsıgnıa kapışması

                          EN BÜYÜK SORUN O İŞTE MERTÇİM . EMRE KARDEŞİM ŞİMDİYE KADAR 2005 GOLF GTI 2010 A5 2.0TFSI E 320 (BENİM ARACIM ) E 2 50 A 6 3.0 TDI 5.30 BMW ACCORD 2.4 3.20 D 5.20 D GEÇEMEDİKLERİM 5.40 BMW MAZDA RX 8 238 BG S 2000 BUNLARIN PEK PEŞİNİ BIRAKMADIM BİRDE M5 550 BG MODİFİYELİ O FELAKETTİ YANIMDAN UÇTU GİTTİ


                          1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: e 250cgı ınsıgnıa kapışması

                            abı valla yazdıkların super bırsey tabıkıde! ama remaplı araban stocklarda ekerler bızıı ssanırım zorlanarak kasa bıraz agır 1500 kg ıste o agırlıgıda almak ıcın chıp olması lazım garantı ısı olmasa yapıcam valla en ıyı guce kadar cıkarmaya calıscam doogrusu :

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: e 250cgı ınsıgnıa kapışması

                              YApabilirsin serviste yazılımın atıldığını anlıyamazlar linkleride birazdan fatih bey atıcak


                              1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X