Duyuru

Collapse
No announcement yet.

1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

    MERHABA ARKADASLAR ,
    DUN ITIBARIYLE 1.6T BENZINLI INSIGNIA SAHIBIYIM , DAHA ÖNCE SUREKLI TURBO DIZEL KULLANDIGIM ICIN ,NEREDEYSE ALDIGIMA PISMAN OLACAKTIM SEBEBI ARACIN HANTAL GELMESI ? YADA BANA ÖYLE GELDI BILMIYORUM,LAMBADA 1.5 DCI FLUENCE DIZEL ARACIN GERISINDE KALDIM ARAC 180 BG DIYE BILIYORUM , ACEBA TURBOSUNDA MI SORUN OLABILIR ? YOKSA DAHA ÖNCE KULLANDIGIM TORBO DIZEL ARACLARLA KIYASLAMAMMI DOGRU DEGIL ? ÜST DEVIRDE 3000-3500 ARASI TOPLUYOR AMA BEN BU ARACI ROKET GIBI DIYE TAHMIN ETMISTIM

  • #2
    Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

    Fluence le kıyaslamak yanlış olur siz o an yanlış devirde ve güçte iken basmışsınızdır o yüzden üzülmeyin

    vites devirlerini tam kullanın 7000 devire kadar çıkın korkmayın eğer araç bu devirlere çıkmıyor ise bir sorun var demektir.



    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

    Yorum


    • #3
      Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

      Araçta hiç Lpg kullanılmışmı acaba ? Titreme vesaire varmı rolantide ? Dizel araçlar kalkışlarda daha seridir genelde. Altınızdaki araçta uzayan cinsten aslında. Pedala basmaktan korkmayın. eğer yine gitmezse bir kontrol ettirin komple derim.
      1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
      Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

      Yorum


      • #4
        Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

        aracı aksam kısmet olursa bır servıse gostermeyı dusunuyorum dun baktırırken turbo hortumunu oynamıs olabılırler ,lpg lı arac , normalde 3500 devırde vıtes degıstırıyorum dızelden alıskanlık belkıde 6000-7000 de motoru turboyu patlatırım dıye korkakta davranmıs olabılırım genel olarak turbonun hortumu cıksa veya bıtmıs olsa bell eder kendını degılmı ?

        Yorum


        • #5
          Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

          Evet

          Araç gücü azaltıldı uyarısı alırsınız



          2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

          Yorum


          • #6
            Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

            tmr ikisinide kullanmış biri olarak aracınızda bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum

            Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
            Şimdi F30 Modernline Sunroof

            Yorum


            • #7
              Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

              Normal şartlarda 1.5 dci fluence nin 1.6 turbo insigniayı geçmesine imkan yok. Ben 2.0 tdi araçlara o şansı vermiyorum. Bir sorun olmalı.
              İNSİGNİA 1.6 TURBO

              Yorum


              • #8
                Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

                1,6T Kalkışta biraz geride kalır doğrudur, 2. vites 3000-3500 devirde öndeki aracı yaklaşırsınız, 3. vites bitmeden rakip aynanın derinliklerinde biryerlerde olacaktır.
                Not: 2. vitesi 7000 devire kadar kullanın
                Orjinal yazı sahibi: ozgurcetin
                Normal şartlarda 1.5 dci fluence nin 1.6 turbo insigniayı geçmesine imkan yok. Ben 2.0 tdi araçlara o şansı vermiyorum. Bir sorun olmalı.
                Manuel vitesli 1,6T 1. ve 2. viteste çakılı kalıyor. Araçta bence sorun yok.
                *İmza görseliniz kurallara aykırıdır, düzenleyip tekrar yükleyiniz.

                http://i1239.photobucket.com/albums/ff517/agyagar/bmw/61A2578A-358B-4144-BB24-07115DC89457_zpsy87xnswe.jpg

                BMW F30 320i ed M Sport 40th Year Edition 205+ Hp

                Yorum


                • #9
                  Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

                  İyi bir kalkış ve 2.vitese zaman kaybetmeden geçişte fluence öne geçemez. 3. vites sonrasını hiç saymıyorum. Araçlarımız 0-100 mağduru ama bende iki aracı kullandığım için pek bir şans vermiyorum.
                  İNSİGNİA 1.6 TURBO

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

                    Hocam senin önceden kullandığın turbo dizel ünite maksimum torku 1750 devirde veriyor. Altındaki ki bizim kullandığımız turbo benzinli insignialar ise maksimum torku 5000 devirde verir. Kalkışta renault'un daha doğrusu dizel aracın arkasında kalman çok doğal. Ancak insignia'da motor devrinde maksimum torku yakaladığında fluence'e nal toplatırsın. Dizel üniteler başta yani alt devirlerde maksimum torku yüksek verir ama o devirlenmeleri kısa sürelidir üst devirlerde daha da ivmelenmez, çabuk kesilirler ancak benzinli turbo (atmosferik değil) aynı devirlenmeyi yüksek hızlarda da sürdürdüğü için insignia daha avantajlıdı ve kesilme yaşamazsın. yrıca fluence gibi bir tenekeyi ne yapacaksın? Güvenlik yok birşey yok. Ha fluence ha linea, aynı şeyler. Yalnız bu sne 2015 'te üretilen passat ve golf'un tsi ünitelerinin verilerine cidden hayran kaldım. Benzinli de olsa maksimum torku 1750 devirde veriyorlar.

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

                      Tekrar hoşgeldiniz.

                      Evet aracınızı hafif ve torklu turbo dizellerle kıyaslamanız bir hata. Onlar çeviktir, çabuk fırlar ama nefesi de çabuk kesilir. Hele ben 8 yıl Megane dizelden sonra 1.6 otomatiğin çekişini beğenmemiş, manuelini aratıp buldurmuştum. Ayrıca o 180 beygirin tamamından faydalanmak istiyorsanız o gücü veren devirde kullanmanız gerekir. Onun yerine azami torktan faydalanın ve 2300 devirin altında kalmayın, çekişi kaybetmeyin.


                      Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

                        Orjinal yazı sahibi: aykutekim
                        Hocam senin önceden kullandığın turbo dizel ünite maksimum torku 1750 devirde veriyor. Altındaki ki bizim kullandığımız turbo benzinli insignialar ise maksimum torku 5000 devirde verir. Kalkışta renault'un daha doğrusu dizel aracın arkasında kalman çok doğal. Ancak insignia'da motor devrinde maksimum torku yakaladığında fluence'e nal toplatırsın. Dizel üniteler başta yani alt devirlerde maksimum torku yüksek verir ama o devirlenmeleri kısa sürelidir üst devirlerde daha da ivmelenmez, çabuk kesilirler ancak benzinli turbo (atmosferik değil) aynı devirlenmeyi yüksek hızlarda da sürdürdüğü için insignia daha avantajlıdı ve kesilme yaşamazsın. yrıca fluence gibi bir tenekeyi ne yapacaksın? Güvenlik yok birşey yok. Ha fluence ha linea, aynı şeyler. Yalnız bu sne 2015 'te üretilen passat ve golf'un tsi ünitelerinin verilerine cidden hayran kaldım. Benzinli de olsa maksimum torku 1750 devirde veriyorlar.
                        Aykut Bey, bizim SIDI motorlar 1650 devirde veriyor clapclap


                        Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

                          ilk kalkışlar için Sprintbooster çözüm olabilir.. Arać tüplü ise 6000 7000 devirlere kadar sıkıştırmak sıkıntı yaratabilir..

                          1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

                            aracınızın motoru kendini korumaya alıp motor gücünü azaltmış olabilir, eğer motor arıza lambası yanmıyorsa arıza lambasını iptal etmiş olabilirler, iyice bir baktırın, kalkışlarda hafif gazı pompalayıp çok fazla devirlenmeden ama hafiften turboyu doldurarak kalkın, size 2.0 dizeller bile yetişemez, ama fazla gaz vermeyin olduğunuz yerde patinaj çekersiniz, ben scirocco 160 bg ile kafa kafaya kalktım, fluence ne demek ya

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

                              Fluence 1.5 dci 110 bg olan arac max.torkunu 1750 devirde verir ve torku devir arttikca duser. Fabrika verisi 0-100 km ye 11 sn. Sizin aracinizda 2200 devir de max. Torkuna ulasir ve 5500 devire kadar bu torku sabit tutar ki bu tarz motor ornekleri oldukca azdir. 0-100 u 8.9 sn dir. Beygir isini karsilastirmaya hic gerek yok sanirim. Benimde 1.6t aracim vardi fakat hic boyle bisey basima gelmedi..
                              Buyuk ihtimalle dizelden aliskanlik motoru 4000 devir uzerine cikarmadiniz.
                              İnsignia 1.6 Cdti MT6 Sport Beyaz

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X