Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?

    Arkadaşlar aldığınız bu mükemmel otomobilin ikinci eli hakkında fikirleriniz nedir?

  • #2
    Ynt: Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?

    Hıımmmm..durum anlaşıldı..o zaman muhabbetlere devammm.. ne zaman buluşuyoruz..piknik tüpü kim getiriyor..piknik tüpüile bizim insignia lar kaç km yapar..bu oylar nereden çıkıyor..arabalarımızı satarken ne tarafa doğru bağırmamız gerekiyor muhaha

    Yorum


    • #3
      Ynt: Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?

      yorumsuz, çünkü maalesef 2.elde araçlarımız değerinin altında kalmakta....

      Yorum


      • #4
        Ynt: Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?

        Saol Hasan..bizim patagonyoda ahali her konuyu görmezden gelir! Sanırki gözlerini kapayınca o olay olmaz!.. sonra olaylar gelirde tam paraya ihtiyacı olup bi şey satarken başında patlar.., o zamanda yokmu kurtaran diye kurtarıcı, kahraman,lider vs vs aramaya başlar..ahaliden henüz kendi başını kurtaran yok!..en son selanikten biri geldi kurtardı hatırladığım..Patogonya halkı başını bir taştan diğer taşa vurmaktan hiç kurtulmaz..kurtulma çabası bile göstermez..henüz başını taştan kaldırıp yastığa koyduğu görülmemiştir.Pardon, piknik nerede? Tüp takalım pardon piknik tüpü, kuru köfte.. gözleri yumalım..yeni kampanya yapsınlar...daha aşağıya ..daha..arabamız çok güzel çokk muhaha

        Yorum


        • #5
          Ynt: Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?

          bu konunun "gediklisi" olarak yorumumu tekrar yapayım;
          2900 km de 10 aylık cosmo turbo + dvd 800 navi aracımın ikinci el değeri yaklaşık olarak sıfır km ford focus sedan tdci titanium esp/tcs metalik renk araç ile aynı seviyede..
          yani amiral gemisi sadece showroom da hatta gazete başlıklarında ve afişlerde amiral gemisi..
          ancak 2. elde gerçekte şehir hatları vapurları ile aynı seviyede..
          bu duruma şikayet edip tepki gösteren çok üye yok malesef ancak söylediğiniz gibi bu araçlar elbet bir gün "öyle ya da böyle" satılacak.. işte o zaman şikayetimizi paylaşacak başka kişiler de olacaktır..
          ben olaya tepkimi gayet net belirledim..
          bir daha asla opel marka araç almayacağım gibi çevreme de aldırtmayacağım..
          benden buraya kadar..
          araç çok güzel ve keyifli,ikinci el durumu dışında hiçbir şikayetim yok ancak yanlış bir markanın "uzaylı" yöneticileri sebebiyle hak ettiği konuma asla ulaşamayacak..


          F20 116i Sportline Deep Sea Edition

          Yorum


          • #6
            Ynt: Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?

            Nihayet!.. Teşekkürler duyarlılığına..Benim insignia dan şikayetim yok, aksine çok memnunum. Önemli bir sebeb olmadıktan sonra satmayı da düşünmüyorum.. Şaşırdığım şey attığım başlığın önemini kavranmaması..Bu makine sonsuza dek bizimle yaşamıyacak.. bir gün satacağız..hiç kimse sahibinden ilanlarına göz atmıyor sanırım..Peki ülkemizdeki yanlış pazarlama stratejilerinden ceremeyi niçin insignia yı çok beğenip satın alanlar ödesin ki? Forumumuzda onca üye var..gezelim tozalım kısmına ilgi göstermek güzel ama ciddi ceplerimizi ilgilendiren konuda da kör gibi cool olmamalı diye düşünüyorum.. bankaları satılmış, fabrikaları satılmış, dış borç 280 milyar dolardan 630 milyar dolara dayanmış Sebilistan ülkesindeyim sanıyorum bazen kendimi haha sanki gözümüzü kapatıp görmezden geldiğimiz bu olay bize sekiz-on bin tl zarar yazmayacak!!! Bu son Opel demişsin ya, haklısın Opel Türkiye nin sponsoru biz diiliz ki..eur düştü, eee o zaman WV dolaramı bağlı??.. dknow daha önce yazdıklarımda ironi yapmaya çalıştım pikniğe gidelim diye.. WV grubundan donanımsız araç alanların hakkı piknik oleyy Satarken zararları yok çünkü muhaha

            Yorum


            • #7
              Ynt: Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?

              Orjinal yazı sahibi: Tayfun
              Şaşırdığım şey attığım başlığın önemini kavranmaması.
              Ben de, bir konu açmadan önce insanların forum içerisinde yeteri kadar araştırma yapmamasına ve aynı olumsuzlukların defalarca tartışılmasının sanki daha iyi sonuçlara imza atacağına inanılmasına şaşıyorum. Görüyorum ki ben daha çoooook şaşmaya devam edeceğim.

              Araştırmadan konu açılması = Opel'in fiyat politikası...
              Dünya ve ahiret, iki kuma kadına benzer. Birisi razı olunca diğeri darılır.

              Yorum


              • #8
                Ynt: Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?

                Haklısın Emrah, ben daha yeniyim.. araştırma yapmadım işte..şimdi hemen araştırıyorum..söz şaşırtmam!

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?

                  Arkadaşlar... Opelin fiyat Fiyat politikası çok tarrışılır haklısınız. Ama bence bu söylediklerinizden bir yanlış anlaşılma oluşuyor. Şuan sıfır insignia cosmo + dvd 800 aracın satış fiyatı yaklaşık indirimlerle 58-59 civarına geliyor. İkinci elde de bu fiyatın 53 lerde olması gayet doğal e birde 2009 modellerde 50 ye kadar düşüyor. Bence burada tartışmamız gereken bu aracın çok değer kaybettiği değildir. Opelin 2 sene içerisinde sıfır fiyatlarındaki inanılmaz indirimleridir. Bu yanlış politika siz araçlarını ilk çıktığında yüksek fiyatlı alanların çok zarar etmesine sebep olmuştur. Ne yazıkki bu opelin aracını ilk alanları ödüllendirme şekli???? senelerdir bu şekilde devam etmekte....
                  2011 1.6 T 180 hp Insignia Edition Elegance P. / Teknik Gri

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?

                    Orjinal yazı sahibi: tunacullu
                    Arkadaşlar... Opelin fiyat Fiyat politikası çok tarrışılır haklısınız. Ama bence bu söylediklerinizden bir yanlış anlaşılma oluşuyor. Şuan sıfır insignia cosmo + dvd 800 aracın satış fiyatı yaklaşık indirimlerle 58-59 civarına geliyor. İkinci elde de bu fiyatın 53 lerde olması gayet doğal e birde 2009 modellerde 50 ye kadar düşüyor. Bence burada tartışmamız gereken bu aracın çok değer kaybettiği değildir. Opelin 2 sene içerisinde sıfır fiyatlarındaki inanılmaz indirimleridir. Bu yanlış politika siz araçlarını ilk çıktığında yüksek fiyatlı alanların çok zarar etmesine sebep olmuştur. Ne yazıkki bu opelin aracını ilk alanları ödüllendirme şekli???? senelerdir bu şekilde devam etmekte....
                    congratulations Tuna..anlatmaya çalıştığım bu..yoksa araç ikinci elde değer kaybetmiyor,sehven kaybettiriliyor!..Amiral Gemisinin Corail in dediği gibi şehir hatları vapuruna dönüştürülmemesi için nasıl bir çalışma yapılabilir? i tartışalım istedim... Burada alıcı kitlesinin küçümsenmeyecek bir bölümü var.. Vazgeçtim, herkes hakettiğini yaşar prensibinin çok doğru olduğunu yazılan tek bir cevap bana gösterdi...okursanız... kim için? ne için?Ne yapıyorum? oldum..Ve bu nadide ülkemin %10 luk kısmında kalmaya, %90 lık kısmının da yüksek IQ ile zenginliğe devam etmesinin(!) doğruluğuna, ciddi hiç bir çalışmanın yapılmaması inandım haha ver sloganı; Arabalar şahane, piknikler süper muhaha

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?

                      Orjinal yazı sahibi: tunacullu
                      Arkadaşlar... Opelin fiyat Fiyat politikası çok tarrışılır haklısınız. Ama bence bu söylediklerinizden bir yanlış anlaşılma oluşuyor. Şuan sıfır insignia cosmo + dvd 800 aracın satış fiyatı yaklaşık indirimlerle 58-59 civarına geliyor. İkinci elde de bu fiyatın 53 lerde olması gayet doğal e birde 2009 modellerde 50 ye kadar düşüyor. Bence burada tartışmamız gereken bu aracın çok değer kaybettiği değildir. Opelin 2 sene içerisinde sıfır fiyatlarındaki inanılmaz indirimleridir. Bu yanlış politika siz araçlarını ilk çıktığında yüksek fiyatlı alanların çok zarar etmesine sebep olmuştur. Ne yazıkki bu opelin aracını ilk alanları ödüllendirme şekli???? senelerdir bu şekilde devam etmekte....
                      58 bine 2011 model sıfır cosmo+ dvd 800 varsa ben aracı sıfırlayayım. nerededir bu acaba?
                      ESKIDEN 2010 INSIGNIA1.6TURBO COSMO OLIMPIK BEYAZDI
                      ŞIMDI 2014INSIGNIA 1,6TURBO SIDI COSMO OTOMATIK STIL+PARK&GO PAKET KARBON SIYAH

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?

                        58bine cosmo+dvd800 alınması imkansız arkadaşım, enfiyat bu donanımla 63500, hatta bi arkadaş yeni aldı, sitede yazmıştı....

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?

                          63.500 - 53.000= 10.500 bir yılda zarar

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?

                            Orjinal yazı sahibi: Tayfun
                            63.500 - 53.000= 10.500 bir yılda zarar


                            sizede, hatta hepimize

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?

                              Kimin umurunda!!! Biz pikniğe gidelim, paralar sokağa muhaha

                              oysaki WV genel müdürü demecinde ;

                              Marka bağlılığı ne düzeyde? diye soran gazeteciye;

                              Passat segmentinde müşteri sadakati çok yüksek. Yüzde 58'ler civarında. Sonuçta Passat'ını satan adam ihtiyaçları değişmemişse büyük oranda yine Passat alıyor. Çünkü Passat'ın fayda/fiyat dengesi çok yüksek. Yani belki satın alma maliyeti olarak ötekilerden çok az daha fazla fark veriyor ama aldığı şey daha fazla. Prestij, ikinci el değeri, sürüş keyfi...

                              Passat müşterisi genelde Passat'ı farklı bir segmente, daha yukarıda bir yere koyuyor. Mesela Passat B segmentinde ama müşteri Passat'ı B buçuk gibi algılıyor

                              diyor..Opel ne diyor??? hiho

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X