Duyuru

Collapse
No announcement yet.

RS-4 Mü, M3 Mü, S60 P.S. Mı ?

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: RS-4 Mü, M3 Mü, S60 P.S. Mı ?

    Orjinal yazı sahibi: Kontrol Ünitesi
    Ancak hiçbir Avrupalı motor vs americano gücüyle boy ölçüşemez urock GM in corvette zr1 i, 3.3 sn örn...Üstelik buna rağmen arkadan itiş pray
    amerikanlar çok güçlü araçlar zr-1 kesinlikle mükemmel bir araç, o 0-100 değeri nasıl elde edildiğini yalnız bilmek lazım araç 1. viteste 110 km/s hız yapıyor tek viteste işi bitiriyor ve 330 km/s hıza kadar aracın nefesi kesilmiyor ama nasıl oluyor, 6.2 litre süperşarjlı V8 641 bg güç üreterek ve dehşet verici bir tork üreterek, ama aynı değerleri f458 italia 4.5 motor atmosferik 570 bg'den çıkartıyor ayrıca tork da oldukça düşük pist değerlerinde zr-1 geçiyor çünkü tork ile ara hızlanmalar uçuyor tabii ki benim tercihim teknolojiden ziyade yüksek motordan yüksek güç çıkarmaktır 458 italia bu değerleri birçok elektronik sistem ve saniyenin bilmem kaçta biri süresinde vites değiştiren 7 ileri otomatikle yapıyor, ama zr-1 düz vitesi ve yardımcı olarak sadece esp sistemi ile yapıyor benim tercihim zr-1 olur tabii ki, daha bir safkan güç acemi ellerde çok tehlikeli makine olması lazım ayrıca da ferrarinin yarı fiyatından daha ucuz bir etiket var üzerinde

    Yorum


    • #32
      Ynt: RS-4 Mü, M3 Mü, S60 P.S. Mı ?

      Katılıyorum işte,dedim ya, yukarıda söylediğim gibi, audi nin allroad ına 390 milyar vermek demek IQ= 4 hanelere fırlamış olmak demek iken; insignia nın allroad ına 170 milyar vermek idiot olmak demek rolleyes sizin de temas ettiğiniz gibi, testlerin ne şartlarda sonuçlandırıldığını bilmek lazım...Örn BMW 116 dizel, ort 100 km de 3.6 litre vaad ediyor..BMW (dizel)motorları tabiki ekonomik ama bu değeri nereye tutturuyorsunuz üstelik söylediğiniz gibi yeni nesil araçlardaki motor sesi çook suni..Yani iştah açıcı,şevke getirici değil..Ama, eski atmosferikler olsun, twinturbolar olsun, sesleri çok organik...BMW,Mercedes hadi dışarıda tutalım; Audi örn, neliğinden çok tercih sebebi moda..
      İnsignia Cosmo 1.6 Turbo Flexride + Infınıty + 19'' + Şerit Takip + DVD800 + Buzdolabı + Sunroof +LPG

      Yorum


      • #33
        Ynt: RS-4 Mü, M3 Mü, S60 P.S. Mı ?

        Mesela
        http://www.youtube.com/watch?v=FiWZ7P9TrSk#ws

        bunu yapar bu aşağıdaki

        http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...22498914/detay

        Yorum


        • #34
          Ynt: RS-4 Mü, M3 Mü, S60 P.S. Mı ?

          Gibi. PoleStar, Neler Neler Yapar..
                                                                

          Yorum


          • #35
            Ynt: RS-4 Mü, M3 Mü, S60 P.S. Mı ?

            Öncelike bu araçların alınma amacı önemli.

            Benim şahsi görüşüm bu tür bir araç olacak olsam genişlik, iç hacim vs benim on sen tercihim olur. İlk tercihlerim ise görünüm ve perf olur.

            Kimse alınmasın ama ne kadar üsütn özellikli olursa olsun benim için station kasa bir spor araç olamaz. O nedenle RS4 baştan elendi.

            Benzer sebeple S60 ı da almam. Normali ile arasında doğru dürüst fark yok.

            En sportif görünüm ve güzel per ı olan coupe M3 her daim tercihim olurdu.

            Yorum


            • #36
              Ynt: RS-4 Mü, M3 Mü, S60 P.S. Mı ?

              Orjinal yazı sahibi: viperking
              Öncelike bu araçların alınma amacı önemli.

              Benim şahsi görüşüm bu tür bir araç olacak olsam genişlik, iç hacim vs benim on sen tercihim olur. İlk tercihlerim ise görünüm ve perf olur.

              Kimse alınmasın ama ne kadar üsütn özellikli olursa olsun benim için station kasa bir spor araç olamaz. O nedenle RS4 baştan elendi.

              Benzer sebeple S60 ı da almam. Normali ile arasında doğru dürüst fark yok.

              En sportif görünüm ve güzel per ı olan coupe M3 her daim tercihim olurdu.

              urock
                                                                    

              Yorum


              • #37
                Ynt: RS-4 Mü, M3 Mü, S60 P.S. Mı ?

                Orjinal yazı sahibi: viperking
                Öncelike bu araçların alınma amacı önemli.

                Benim şahsi görüşüm bu tür bir araç olacak olsam genişlik, iç hacim vs benim on sen tercihim olur. İlk tercihlerim ise görünüm ve perf olur.

                Kimse alınmasın ama ne kadar üsütn özellikli olursa olsun benim için station kasa bir spor araç olamaz. O nedenle RS4 baştan elendi.

                Benzer sebeple S60 ı da almam. Normali ile arasında doğru dürüst fark yok.

                En sportif görünüm ve güzel per ı olan coupe M3 her daim tercihim olurdu.

                önemli olan normali ile görüntüsü arasında çok fark olmaması o zaman çok daha tehlikeli bi makine olur, yanına bi tane f430'un yanaşıp seni geçemediğini düşünmek dehşet bi duygu, halbuki hafif body giydirilmiş bi s60 gibi duruyor

                Yorum

                İşleniyor...
                X