Duyuru

Collapse
No announcement yet.

2.0 dizel otomatik insignia

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • 2.0 dizel otomatik insignia

    İyi akşamlar, gruba bugün katıldım ismim Samet.
    ​​​​Araç almayı düşünüyorum, insgnia aklımda yoktu ama bir arkadaşımın 2.0 cdtı otomatik 2013 syah renk sattığını duydum, 160 veya 190 hp lik tam emin değilim, bazı ustalar motor problemleri sık oluyor diyor, yatak sarma gibi.. şehr içi aylık 250 300 km yol yaparım. genel itibariyle de uzun yolda kullanmayı düşünüyorum, max 10-15 bin km olur.. sizlere sorum tavsiye eder misiniz? Yardımcı olursanız sevinirim, şimdiden teşekkürler
    dipnot araç 130.000 kilometrede

  • #2
    Hoş geldiniz.

    Size zehir artık karıştı, buradan dönüşü yok

    2013 modellerde makyajsız ve makyajlı modeller var. Ayrıca Cosmo değilse 130'luktur. Cosmo ise en az 160'lıktır. Bagaj kapağında BiTurbo yazıyorsa 190'lıktır.

    Yatak sarma sorunu ise ilk üretilen yıllardaki modellerde vardı diye biliyorum. Sanırım yağ pompası ile ilgili. Motor güncellendikçe hem gücünü artırdılar hem de sorunlu parçaları revize ettiler. Gene de dizel kullanıcıları daha fazla bilgi sahibidir.


    Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

    Yorum


    • #3
      Teşekkür ederim, dizel otomatik kullanıcısı da varsa bilgilendirmeleri ricamdır.

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: Samet Can View Post
        Teşekkür ederim, dizel otomatik kullanıcısı da varsa bilgilendirmeleri ricamdır.
        ,
        Öncelikle aramıza hoş geldiniz.
        2.0 160 hp, 170 hp 4x4 ve 195 hp 4x4 biturbo tecrübelerim oldu, hepsinin ayrı bir güzelliği , farklılığı vardı. 2.0 130 hp
        versiyonu var ama ben kullanmadım , pek tutulmadığını biliyorum, zaten üretimden de kalktı.

        2.0 hepsi tatmin eder , motor sorununa gelince bunun için endişe etmenize gerek yok. Bu konu başka bir başlıkta uzun
        uzun tartışıldı, hayli bilgi paylaşımı oldu, varılan sonuç bakımsız araç ve dikkatsiz kullanıcı ,kronik sorun diye bir şey yok.
        Bağlantıyı bulabilirsem paylaşırım, siz de okuyun bence.

        130 bin km epey bir yol , ama yetkili servis bakımlı , dikkatli temiz kullanılmış bir dizel için çok fazla sayılmaz. Burada
        dikkat edilmesi gereken ise aracın mazisinin bilinebiliyor olması.Ben şahsen garantisi bittikten sonra yetkili servisin kapısından
        bile geçmemiş, mazisi meçhul bir arabaya km fark etmeksizin para vermem. Şayet arkadaşınız doğru dürüst kullanmış ve
        düzenli olarak bakımlarını yaptırmış ise hiç sorun yok , arkadaşla alış veriş yabancı ile olandan evladır diye düşünürüm.

        Yalnız, bir husus var ki değinmeden geçmeyeyim, bu insignia bir çeşit tutku , tiryakilik yapar , başka arabaya binemez olursunuz.
        Bu peşin şartı kabul edip alırsanız sizi pişman edeceğini hiç sanmam, satıp başka markaya geçen ama bir süre sonra geri
        dönen çok arkadaşımız var. Dediğim gibi , bakımlı ve fiyatı uygun ise arkadaşınızın arabasını alın, hayırlı olsun şimdiden.

        Yorum


        • #5
          İşte gidip geri gelenlere bir örnek

          https://www.insigniateam.com/forum/g...i%CC%87nsignia

          Yorum


          • #6
            Samet Bey kardeşim, aşağıya bağlantısını koydum, başlığı üşenmeden
            ve sabırla sonuna kadar okuyunuz , çok yararlanacağınıza inanıyorum.

            https://www.insigniateam.com/forum/t...ik-ariza/page4

            Yorum


            • #7
              Evet ben de aracıma epey masraf yaptım. Motor yaptırdım. Kaputun altını neredeyse değiştirdim. Ama bunların başıma geleceğini bilerek aldım desem yalan olmaz. Aracım şuanda tıkır tıkır. Hiçbir sıkıntısı yok ve 200k km de. Bazen düşünüyorum değiştireyim diye, farklı markalara bakıyorum ama yok. Geçen hanım ön tamponu kaldırıma takmıştı, kasko ikame araç 1,6 dizel makyajlısını vermişti. İnanın bayıldım. Ama 2.0 dan sonra performans olarak çok tatmin etmemişti ama yeterli seviyedeydi. Ama çok büyük farklar var a1 kada ile. Ondan sonra kafamdaki düşünceler netleşti. Kesinlikle sonraki aracım makyajlı kasa 2 litre dizel olacak. Şimdilik gs ye uzağım malum bütçe vs den. Ama uzun lafın kısası piyasadaki en iyi f/p aracı ve bağımlılık tapıyor.
              2011 Sport Tourer 2.0 CDTI Cosmo

              Yorum


              • #8
                Çok çok teşekkür ederim, araç gelince detayları tekrar size iletir bilgi almaya çalışırım.

                Yorum


                • #9
                  Yeni kasa hakkında yorum yapamam ama 2013 sonrası makyajlı kasa ve 2011 makyajsız kasayı aynı anda kullanan biri olarak kesinlikle almışken makyajlı kasa alınmalı diyorum.

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: ufukkk View Post
                    Yeni kasa hakkında yorum yapamam ama 2013 sonrası makyajlı kasa ve 2011 makyajsız kasayı aynı anda kullanan biri olarak kesinlikle almışken makyajlı kasa alınmalı diyorum.
                    2013 olup da makyajsız kasa da mevcut sanırım. Farkını nasıl anlarız düş görünüşten ?

                    Bir de eğer fırsat olur da neden makyajlı kasa tercih etmeliyiz biraz detay yazabilirseniz çok makbule geçer.

                    Yorum


                    • #11
                      Makyajlıdaki temel dış görünüş farkları; ön farlar, panjur, arka farlar.
                      2011 Sport Tourer 2.0 CDTI Cosmo

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: hakkan View Post

                        2013 olup da makyajsız kasa da mevcut sanırım. Farkını nasıl anlarız düş görünüşten ?

                        Bir de eğer fırsat olur da neden makyajlı kasa tercih etmeliyiz biraz detay yazabilirseniz çok makbule geçer.
                        Evet 2013'de her iki kasa da mevcut.

                        Makyajlı kasa belirgin biçimde daha konforlu; ayrıca makyajsız kasada süspansiyonlar biraz gürültülü iken; makyajlı kasada süspansiyonlar premium araç süspansiyonu gibi son derece sessiz. Bu da yolda çok daha iyi hissettiriyor.

                        Makyajlı kasanın ön panjur ve farları farklı, arka stoplar farklı. İç tasarım ise tamamen farklı. Aşağıda ilk bakışta bulduğum 4 fotoğrafta farklar çok belirgin.

                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 4 photos.

                        Yorum


                        • #13
                          Bu da önden görünümler :
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 2 photos.

                          Yorum


                          • #14
                            Çok teşekkürler

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X