Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Benzinli aracima motorin koydular !!!

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Cok gecmis olsun. Insallah en kisa sürede cözersiniz bu sikintiyi. Sandik motor getirtmenize gerek kalacagini düsünmüyorum. Deger kaybi konusunda da sigorta sirketini sikistirin.
    Insignia'nın büyülü dünyasında yolculukta...

    Yorum


    • #17
      Aracı dün akşam teslim aldım. buji değişikliği yağlar ve filtreler değişikliği depo temizliği yapılmış depoya benzin katkısı falan atılmış ama araç hala yokuşlarda ve gaza yüklenince silkeleme yapıyor. bunun zamanla geçeceği söylendi. her depoda benzin katkısı koyun 5-6 depo boyunca dediler. 1800 tl civarında tutmuş karşı taraf ödedi
      2014 COSMO 1.6 TURBO 170 HP - CARBON FLASH BLACK - 19 İNÇ JANT - ÇİFT ÇIKIŞ EGZOZ/DİFÜZÖR

      Yorum


      • #18
        Öncelikle geçmiş olsun.
        Bundan sonraki masraflarınızı da firmanın karşılaması için mutlaka bir belge felan imzalatın. İlerde beklenmeyen bir zarar çıkarsa ve bu mazot koyma işiyle alakası olursa başınız ağrımamış olur.
        @Murat
        2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

        Yorum


        • #19
          Araba iyiye gideceğine daha da kötüye gidiyor iyice silkelemeye başladı ve motor arıza ve esp iptal Işık’ları yanıp sönmeye başladı Pazartesi servise geri götüreceğim aracı
          2014 COSMO 1.6 TURBO 170 HP - CARBON FLASH BLACK - 19 İNÇ JANT - ÇİFT ÇIKIŞ EGZOZ/DİFÜZÖR

          Yorum


          • #20
            Muhtemelen kalan mazotla benzin aynı anda yakıt hattında buluştuğu ve bunun da olmaması gerektiği için oluyordur. Benzin iyice her yerinde dolaştıkça bu sorunlar kalkar diye düşünüyorum. Size düşen burda sabırlı olmak. Bu da sizin imtihanınız. Bu arada ekstra masraf çıkarsa faturalandırmayı unutmayın ve o benzin istasyonundan talep edin.
            @Murat
            2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: Wolverine View Post
              Muhtemelen kalan mazotla benzin aynı anda yakıt hattında buluştuğu ve bunun da olmaması gerektiği için oluyordur. Benzin iyice her yerinde dolaştıkça bu sorunlar kalkar diye düşünüyorum. Size düşen burda sabırlı olmak. Bu da sizin imtihanınız. Bu arada ekstra masraf çıkarsa faturalandırmayı unutmayın ve o benzin istasyonundan talep edin.
              Aracın bugün bütün arıza ışıkları yandı motor arıza esp falan hepsi yandı. daha önceden o kadar zorlamalarıma rağmen fan açmayan araç daha hararet yükselmeden fan açmaya başladı aracı stop ediyorum hala fan çalışıyor falan... resmen arabadan soğuttular beni gaza basıyorum gitmiyo yokuşta gitmiyo sürekli silkelemeler var ben bu şekilde bu araca binemem ki
              2014 COSMO 1.6 TURBO 170 HP - CARBON FLASH BLACK - 19 İNÇ JANT - ÇİFT ÇIKIŞ EGZOZ/DİFÜZÖR

              Yorum


              • #22
                Çok büyük geçmiş olsun..yarın ilk iş depo kapaginin sağına soluna içine benzin ibareli bir yazı yapıştırmak olucak .Ben sizin yerinizde olsam servise bırakır bu iş halloluncaya kadar aracı geri istemiyorum derdim..sıfır motorsa sıfır motor ama zarar karsilanmali yazık günah

                Yorum


                • #23
                  Öncelikle çok geçmiş olsun. Benzeri olay benim de başıma geldi ama dizel aracıma benzin konulmuştu. 3-5 km gittikten sonra araç silkelemeye başladı ve sonra stop etti. Yakıt fişinden durumu anlayıp benzin istasyonu ile konuştum ve aracı anlaşmalı oldukları bir özel servise çekerek yakıt boruları, bujiler, vb. değişti. Sonrasında hiçbir sorun yaşamadım. Ama o zaman servis ve konuştuğum kişiler aracı zorlasaydım yatak saracağını söylemişlerdi. Tersi durumda, yani benzinli araca mazot konulması durumunda sadece deponun temizlenmesi yeterli demişlerdi.

                  Kısacası bence yakıt sisteminde kalan yakıt sebebiyle bu sorunları yaşıyorsunuz, sanırım yakıt borularını vb değiştirmediler kalan artıklar aracı zorluyor. İyi bir temizlik yapılırsa sorun yaşanmayacağını düşünüyorum.

                  Tekrar geçmiş olsun.

                  Yorum


                  • #24
                    Bir konuyu belirteyim yanlış yakıt konulan aracım derken önceki aracım olan Peugeot 308 HDi 'den bahsediyorum. Herkes aman Peugeot mu diye hafife alır çok laf söylerdi ama bir o kadar sağlam ve dayanıklı idi.

                    Yorum


                    • #25
                      Psa grubunun eskilerde dahil hd motorlar çok dayanıklı ve kaliteli kim ne derse desin.
                      1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
                      Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

                      Yorum


                      • #26
                        Renault motorları da oldukça kaliteli ve sorunsuz. 3. dünya ülkeleri için üretilen Symbol vb modelleri saymazsak Fransız araçları genel olarak sorunsuz. Hele Opel'le kıyaslarsak kesinlikle daha sorunsuz.

                        Benim önceki aracım Megane 3 ST idi, 100.000 km kullandım ve 1 tek sorun bile yaşamadım; saat gibi çalışıyordu.

                        Yorum


                        • #27
                          Bende de önceden megane1 vardı makyajlı kasa ve full servis bakımlı.Reno 100bini geçmeye başladı mı servis ister derlerdi inanmazdım.Sakin ve dikkatli kullanırım genek olarak. 120bini gördüğümüz gün yavaş yavaş kaşıntısı tuttu ve sattığım güne kadar illalah dedirtti. Servisi değiştirseydin diceksiniz,onuda yaptım.Neyse sattım kurtuldum,bir daha asla renoya yaklaşmam.

                          Yorum


                          • #28
                            Megane 1 Türk malı mıydı? Benim araç ithaldi; 100.000'i devirdiğinde araçta hiç bir sıkıntı veya eskime/yıpranma belirtisi yoktu. Ortadoğu ve Rus pazarı için üretilen Renault'lar daha kalitesiz oluyor, belki Megane 1 de öyleydi.

                            Yorum


                            • #29
                              Opet harici başka markalarda var mı bilmiyorum ama SMS ile aracınızın plaka ve yakıt bilgisini iletip kayıt oluşturuyorsunuz. Akabinde seçmiş olduğunuz akaryakıt cinsi haricinde pompa çalışmıyor yakıtı doldurmuyor.

                              Yorum


                              • #30
                                Orjinal yazı sahibi: ufukkk View Post
                                Megane 1 Türk malı mıydı? Benim araç ithaldi; 100.000'i devirdiğinde araçta hiç bir sıkıntı veya eskime/yıpranma belirtisi yoktu. Ortadoğu ve Rus pazarı için üretilen Renault'lar daha kalitesiz oluyor, belki Megane 1 de öyleydi.
                                Benim megane Fransızdı ama ne kadar dikkat etsemde,yetkili servise götürsemde hep bi sorunla karşılaştım.Mesela 80bin km yaptıktan sonra debriyaj değişti,13bin km sonra kaydırdı. Servise gittiğimde kullanıcı hatası dendi,tartıştıktan sonra açılıp bakıldı üretim hatası çıktı. Servisleri beğenmedim. Tek servisede bağlı kalmadım,sorunla karşılaştıkça servis değiştirdim. En son bi arkadaşımın özel servisine götürdüm. Araç kendine gelmeye başladı. Ama malesef parça ömrü çabuk doluyor ve sizi servise bağımlı hale getiriyor. Yeni Meganlar nasıldır bilmiyorum.

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X