Beyler Aracımda Yakın Zamana Kadar Değişen Ön Salıncak Arka Burçları İşi Sonrası Rot Ayarında Bozukluk Hissettim. Belki Aracı Satsam Alan Kişinin Hissetmeyeceği Kadar Az Sağa Kaçma Eğilimi Vardı. Ama Sivrisinek İşte. Yetkili Servisten Aldığım Randevuya Göre Aracımı Tekrar Bıraktım Dün. Ve Sonuç Fiyasko Bu Sefer de Aracın Direksiyonunu Tam Teraziye Getirdiğimde Sola Gidiyor, Kendi Haline Bırakınca Direksiyon 5 derece Kadar Yamuk Kalıyor ve Düz Yolda Özellikle Gaza Basınca da Bariz Şekilde Sağa Kaçma Yapıyordu. Bu Gün Yıllardır Gittiğim Özel Rot Balans Servisine Gittim. Adamlar Çok Yeni Bir Cihaz Almışlar ve Otomobiller Güncel Olarak Yüklü. Cihazda Dikkat Ettiğim Şey Her Defasında Kendi Kendini Araca Göre Kalibre Etmesi ve Lazer Teknolojisinin de Üzerinde Bir Teknoloji Kullanması.
Ustama Şikayetlerimden Bahsettim. Cihaz Bağlandığında Başka Bir Usta Geldi ve Bana Benim Şikayetlerimi PC Ekranına Bakarak Aynılarını Sıraladı Ama Hataların da Kabul Edilebilir Değerler İçinde Olduğunu Söyledi ve Bana Ekranda Gösterdi. Bunun İçin de Yetkili Servisten Bu Şekilde Çıkmış Olabileceğini Söyledi. Dedim Ya Kerameti Sivri Sinek Kadar Diye.
Neyse Lafı Uzun Etmeden Sıralıyım, 2 İşlem Yapıldı;
1-Burçlar Değiştiğinde, Burçları Sarmalayan ve Şasiye Vidalanan Sağ Burç Yatağı Tam Yerine Sıkılmadığı İçin Kaster de Çok Az Kaçıklık Olmuş, Ayarlandı. (Ustanın İkazı Kasislere Sert Girmemem Yönündeydi, Sert Girişlerde de Bu Sebepten Kaster Açısının Kaçabileceği ve Ayar Gerektirebileceğiydi.)
2-Aracın Direksiyonunun Tam Terazide Olması İçin Ufak Rot Ayarı Yapıldı.
SONUÇ;
Telefonda Kadir le Konuşup Olan Biteni Anlattığımda Aracı Ev e Yakın Otopark a Götüreceğime, İş Yerime Yakın Kapalı Otopark a Soktum Yanlışlıkla. Ancak İyi Oldu Çünkü Otopark ın Şap ı Tam Terazi ve Kaymak Gibi. Sanki İlk Aldığımda Bile Bu Kadar Düz Gitmiyordu ve Direksiyon Tam Terazide Şimdi.
Bu Konuda Sıkıntı Yaşayan Arkadaşlara Önerim; Servise Aracı Bıraktığınızda Başında Bulunamamadan Derdimizi Ustasına Anlatamadığımız İçin Dışarıda İyi Teknolojili Bir Serviste Mutlaka Şikayetlerinizi Ustasına Tam Anlatın ve Deneme Sürüşüne de Mutlak Çıkın.
Aracın Önceki Değerleri İle Ayar Sonrası Değerlerini Gösteren Print Out u da Akşama Eve Gidince Yayınlıycam
İyi Forumlar..
Ustama Şikayetlerimden Bahsettim. Cihaz Bağlandığında Başka Bir Usta Geldi ve Bana Benim Şikayetlerimi PC Ekranına Bakarak Aynılarını Sıraladı Ama Hataların da Kabul Edilebilir Değerler İçinde Olduğunu Söyledi ve Bana Ekranda Gösterdi. Bunun İçin de Yetkili Servisten Bu Şekilde Çıkmış Olabileceğini Söyledi. Dedim Ya Kerameti Sivri Sinek Kadar Diye.
Neyse Lafı Uzun Etmeden Sıralıyım, 2 İşlem Yapıldı;
1-Burçlar Değiştiğinde, Burçları Sarmalayan ve Şasiye Vidalanan Sağ Burç Yatağı Tam Yerine Sıkılmadığı İçin Kaster de Çok Az Kaçıklık Olmuş, Ayarlandı. (Ustanın İkazı Kasislere Sert Girmemem Yönündeydi, Sert Girişlerde de Bu Sebepten Kaster Açısının Kaçabileceği ve Ayar Gerektirebileceğiydi.)
2-Aracın Direksiyonunun Tam Terazide Olması İçin Ufak Rot Ayarı Yapıldı.
SONUÇ;
Telefonda Kadir le Konuşup Olan Biteni Anlattığımda Aracı Ev e Yakın Otopark a Götüreceğime, İş Yerime Yakın Kapalı Otopark a Soktum Yanlışlıkla. Ancak İyi Oldu Çünkü Otopark ın Şap ı Tam Terazi ve Kaymak Gibi. Sanki İlk Aldığımda Bile Bu Kadar Düz Gitmiyordu ve Direksiyon Tam Terazide Şimdi.
Bu Konuda Sıkıntı Yaşayan Arkadaşlara Önerim; Servise Aracı Bıraktığınızda Başında Bulunamamadan Derdimizi Ustasına Anlatamadığımız İçin Dışarıda İyi Teknolojili Bir Serviste Mutlaka Şikayetlerinizi Ustasına Tam Anlatın ve Deneme Sürüşüne de Mutlak Çıkın.
Aracın Önceki Değerleri İle Ayar Sonrası Değerlerini Gösteren Print Out u da Akşama Eve Gidince Yayınlıycam
İyi Forumlar..
Yorum