Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Opel Müşteri Hizmetleri

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Opel Müşteri Hizmetleri

    Opel müşteri hizmetlerini aradım. Aradığıma da bin pişman oldun. karşıdaki bayanın neredeyse bir dövmediği kaldı.
    Kendilerini iki konu hakkında bilgi alışverişinde bulunmak için aradığımı belirttim. Birinci konu maalesef müşteri temsilcisinin ukala ve saygısız ifadelerinden dolayı ikinci konuya geçmedim. Benzer sıkıntı yaşayan arkadaşlarımız var mı acaba?
    İnsignia CDTİ 160ps COSMO Siyah Flexiride+Sunroof

  • #2
    Ynt: Opel Müşteri Hizmetleri

    Opel musteri hizmetleri uzerinden bircok sorun cozuldu yada cozumu hakkinda yonlendirildi

    Anlatmis oldugunuz konu yu ramazanin ilk gunu olmasindan dolayimi acaba diye dusunuyorum yarin tekrar arayin sorunuzu anlatin cozum bulunacaktir



    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

    Yorum


    • #3
      Ynt: Opel Müşteri Hizmetleri

      Orjinal yazı sahibi: FacomX
      Opel musteri hizmetleri uzerinden bircok sorun cozuldu yada cozumu hakkinda yonlendirildi

      Anlatmis oldugunuz konu yu ramazanin ilk gunu olmasindan dolayimi acaba diye dusunuyorum yarin tekrar arayin sorunuzu anlatin cozum bulunacaktir
      Hayır ramazanla ilgili değil. Yaklaşık bir ay önce oldu. Hani bazı trafik polisleriyle bir diyaloğa girersiniz siz ne deseniz de adam bildiğini yapar ya ona benzer bir durum ama yaparken de karşıdakini önemsemediğini ukala davranışlarıyla gösterir ya işte ona benzer bir dialogdu. Neyse olmuş bitmiş bir olay ama bundan sonrası için bana çok da çözüm odaklı bir hizmet anlayışı olmayacağı izlenimi uyandırdı.
      İnsignia CDTİ 160ps COSMO Siyah Flexiride+Sunroof

      Yorum


      • #4
        Ynt: Opel Müşteri Hizmetleri

        Orjinal yazı sahibi: dargure3
        Orjinal yazı sahibi: FacomX
        Opel musteri hizmetleri uzerinden bircok sorun cozuldu yada cozumu hakkinda yonlendirildi

        Anlatmis oldugunuz konu yu ramazanin ilk gunu olmasindan dolayimi acaba diye dusunuyorum yarin tekrar arayin sorunuzu anlatin cozum bulunacaktir
        Hayır ramazanla ilgili değil. Yaklaşık bir ay önce oldu. Hani bazı trafik polisleriyle bir diyaloğa girersiniz siz ne deseniz de adam bildiğini yapar ya ona benzer bir durum ama yaparken de karşıdakini önemsemediğini ukala davranışlarıyla gösterir ya işte ona benzer bir dialogdu. Neyse olmuş bitmiş bir olay ama bundan sonrası için bana çok da çözüm odaklı bir hizmet anlayışı olmayacağı izlenimi uyandırdı.
        hakkınızı sonuna kadar arayın .. .!!!!
        2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

        Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
        [center]

        Yorum


        • #5
          Ynt: Opel Müşteri Hizmetleri

          O meshur bayan kimse herkez illallah gelmis durumda
          Tum arayan tanidiklarim ayni seyi soyluyor bence toplu mail atip sikayetimizi dile getirmeliyiz ozelliklede o kaba bayan hakkinda.

          Yorum


          • #6
            Ynt: Opel Müşteri Hizmetleri

            Orjinal yazı sahibi: bulent_tnt
            O meshur bayan kimse herkez illallah gelmis durumda
            Tum arayan tanidiklarim ayni seyi soyluyor bence toplu mail atip sikayetimizi dile getirmeliyiz ozelliklede o kaba bayan hakkinda.
            Bir üst birimlerini arayıp kişiyle ilgili diyaloğumu anlattım, kayıtlarda mevcut olduğunu ifade ettim. Tamam ilgileneceğiz dediler ama klasik müşteri aldatmacalarından bir tanesi sanırım.
            İnsignia CDTİ 160ps COSMO Siyah Flexiride+Sunroof

            Yorum


            • #7
              Ynt: Opel Müşteri Hizmetleri

              O meşhur bayan meltem hanım standart davranışı öyle ee müşteri hizmetleri işte diyecek bişey yok.

              Yorum


              • #8
                Ynt: Opel Müşteri Hizmetleri

                Benim aracımla ilgili sorun için 3-4 aydır oyalandım, bugün telefında söylediklerinin ispatını istedim, çünkü servisin kendilerine arıza olmadığını rapor ettiğini belirtti.Bunu MT Neslihan Hanım' a ilettiğimde, bakın servis biz böyle birşey yazmadık, yazdığımız mailler burda diyebiliyor, siz bana servisin bu yazısını gönderebilir misiniz dedim, konuşmalarımızda kayıt altına alınıyor , servisi töhmet altında bırakıyorsunuz aksi taktirde deyince , Opel Türkiye' den MT Neslihan Hanım telefonu suratıma kapattı. Servis gerekirse yazışmaları paylaşabileceğini belirtiyor. E o zaman bu yazıyı kim yazdı, yada birileri hayal görüyor.Müşteriyi bezdirme politikası.

                Yorum

                İşleniyor...
                X