Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Çeşme'nin esmer güzeli LPG+İman power sahne 2 :)

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Çeşme'nin esmer güzeli LPG+İman power sahne 2 :)

    iyi geceler değerli insigniateam üyeleri uzun zamandır başlık açmıyordum, bugüne kısmetmiş bir deneme daha yaptım bugün aracımla, tamamen lpg ve ıslak yolda, 6 vitese çıkamadım henüz, çünkü yol bitmişti öncesinde 2000'li model bir passatla (1.8T 150 bg) oynaşmamız oldu, benzine çekmeye bile tenezzül etmeden indirdim kendisini virajlarda el freninden yararlanarak güzel dönüyordu arkadaş, ben onu yapamadım maalesef, virajda biraz ara açtı, ama sonunda el mi yaman bey mi yaman gördü, yerin ıslak olması sebebiyle 2. vitesi çok erken değiştirmek zorunda kaldım çünkü araba zıplıyordu

    işte video, buyrun



  • #2
    Ynt: Çeşme'nin esmer güzeli LPG+İman power sahne 2

    güzel bir çekim olmuş abi,kazasız belasız,hasarsız sürüşler dilerim.Gaz Power
    Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

    Yorum


    • #3
      Ynt: Çeşme'nin esmer güzeli LPG+İman power sahne 2

      eyvallah kardeşim ya

      Yorum


      • #4
        Ynt: Çeşme'nin esmer güzeli LPG+İman power sahne 2

        Masallah
        bunlarin hepsi gazli ise bir kere daha masallah

        Problemsiz Ve ekonomik surusler. Bu tempolarda gaz maliyeti ne oluyor ?
        Bir de duzluklerde bu zeminde Traction control off yapalim

        Yorum


        • #5
          Ynt: Çeşme'nin esmer güzeli LPG+İman power sahne 2

          Guzel gitmissin fakat vitesleri erken degisiyorsun 3 te 150 ve yukarisini gormeden degistirme 4 te ise 210 gormeden degistirme



          2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

          Yorum


          • #6
            Ynt: Çeşme'nin esmer güzeli LPG+İman power sahne 2

            Orjinal yazı sahibi: FacomX
            Guzel gitmissin fakat vitesleri erken degisiyorsun 3 te 150 ve yukarisini gormeden degistirme 4 te ise 210 gormeden degistirme
            sen fatih abine bakma emre 6500 devri geçtinmi at vitesi o devirden sonra aracı sıkıştırmanın manası yok tork eğrin tamamen düşmüş oluyor beygir gücünse 150 lere düşmüş oluyor yani 6500 devirden sonra aracın 7000 devire kadar çıkar ama hızlanma süren uzar şöyle açıklayayım 4. viteste ,6500 devirde 190 km den 7000 devirde 210 a kadar çıkma süren 10 sn ise 6500 de at vitesi 5 e 210 a çıktığında 4. viteste 210 a çıktığından 1 .2 saniye önce çıkmış olursun motorunuda boşuna zorlamamış olursun


            1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

            Yorum


            • #7
              Ynt: Çeşme'nin esmer güzeli LPG+İman power sahne 2

              kardeşim arabanın maşallahı var seninde tabi tüpte olmasına rağmen gayet iyi geldi bana hızlanması
              2012 İnsignia 1.4 Turbo

              Yorum


              • #8
                Ynt: Çeşme'nin esmer güzeli LPG+İman power sahne 2

                Orjinal yazı sahibi: volkan
                Orjinal yazı sahibi: FacomX
                Guzel gitmissin fakat vitesleri erken degisiyorsun 3 te 150 ve yukarisini gormeden degistirme 4 te ise 210 gormeden degistirme
                sen fatih abine bakma emre 6500 devri geçtinmi at vitesi o devirden sonra aracı sıkıştırmanın manası yok tork eğrin tamamen düşmüş oluyor beygir gücünse 150 lere düşmüş oluyor yani 6500 devirden sonra aracın 7000 devire kadar çıkar ama hızlanma süren uzar şöyle açıklayayım 4. viteste ,6500 devirde 190 km den 7000 devirde 210 a kadar çıkma süren 10 sn ise 6500 de at vitesi 5 e 210 a çıktığında 4. viteste 210 a çıktığından 1 .2 saniye önce çıkmış olursun motorunuda boşuna zorlamamış olursun
                Ondan sonra sen nasıl o hızlara çıktın dersin haha haha

                araç zaten ciddi ivmelenme ve hızlanmadayken ilk 5 vites için söylüyorum sonuna kadar kullandığın zaman gerçek sonuçları görürsün aksi halde volkan abin gibi geriden gelirsin haha haha



                2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Çeşme'nin esmer güzeli LPG+İman power sahne 2

                  Orjinal yazı sahibi: Funkyair
                  Masallah
                  bunlarin hepsi gazli ise bir kere daha masallah

                  Problemsiz Ve ekonomik surusler. Bu tempolarda gaz maliyeti ne oluyor ?
                  Bir de duzluklerde bu zeminde Traction control off yapalim

                  Tesekkur ederim abi en son gaz ayarı yaptırdım tekrar artık hiç benzin tüketimi olmuyor, yani su anda en son gaz ve benzin aldım araç ilk çalışırken benzin ile çalışıyor sonra gaza geciyor, ben benzinde iken motor soğuk olduğu için çok sakın kullanıyorum sonra gazda biraz yükleniyorum su anda ortalama tüketimi 14 litre ortalama hız 24 km/s ve bu deger sadece sehirici 1. Ve 2. Vites düzgün bir yola çıktığım zaman da redline yaptırdığım bir deger bu degerde bir passat cc ve bir tane 1.8 turbo passat ile oynasma var bu arada enteresan 1.8 turbo beni cc'den daha çok zorladı su anda 60 km yapmisim ikmallerden sonra 16 lt gaz yakmış olsa km de bu deger ile 40 kuruş gaz yakmış oluyor km'de ve tamamen gaz hiç benzin tüketimi yok(2.50 tl otogaz'dan hesapladim) sakın kullanım benzinde bu aracın tüketim degerini ben redline ile yakalıyorum

                  Orjinal yazı sahibi: FacomX
                  Guzel gitmissin fakat vitesleri erken degisiyorsun 3 te 150 ve yukarisini gormeden degistirme 4 te ise 210 gormeden degistirme
                  teşekkür ederim, evet Fatih Abi'm hala acemilik var bende

                  Volkan abim şimdi tabii 7000 devire kadar araç güç üretmiyor fakat vitesi değiştirdiğim anda güç devirlerinin içine o sekilde giriyor 7000 de vites atınca 5200-5500 arası bir yere düşüyor fakat daha erken atarsam 5000 oncesine düşüyor ve sanki biraz daha geç topluyor araba yüksek devire göre. Ama dediğin gibi abi dikkat ettim 3. ve 4. vites sonlarına doğru araç güçten düştügünü belli edip yavaş hizlaniyordu, fakat bir sonraki viteste araç tekrar istekli hızlanmaya devam ediyordu...


                  Orjinal yazı sahibi: ygtylmz
                  kardeşim arabanın maşallahı var seninde tabi tüpte olmasına rağmen gayet iyi geldi bana hızlanması
                  Teşekkür ederim kardesim

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Çeşme'nin esmer güzeli LPG+İman power sahne 2

                    Orjinal yazı sahibi: FacomX
                    Orjinal yazı sahibi: volkan
                    Orjinal yazı sahibi: FacomX
                    Guzel gitmissin fakat vitesleri erken degisiyorsun 3 te 150 ve yukarisini gormeden degistirme 4 te ise 210 gormeden degistirme
                    sen fatih abine bakma emre 6500 devri geçtinmi at vitesi o devirden sonra aracı sıkıştırmanın manası yok tork eğrin tamamen düşmüş oluyor beygir gücünse 150 lere düşmüş oluyor yani 6500 devirden sonra aracın 7000 devire kadar çıkar ama hızlanma süren uzar şöyle açıklayayım 4. viteste ,6500 devirde 190 km den 7000 devirde 210 a kadar çıkma süren 10 sn ise 6500 de at vitesi 5 e 210 a çıktığında 4. viteste 210 a çıktığından 1 .2 saniye önce çıkmış olursun motorunuda boşuna zorlamamış olursun
                    Ondan sonra sen nasıl o hızlara çıktın dersin haha haha

                    araç zaten ciddi ivmelenme ve hızlanmadayken ilk 5 vites için söylüyorum sonuna kadar kullandığın zaman gerçek sonuçları görürsün aksi halde volkan abin gibi geriden gelirsin haha haha
                    atmak parayla değil nasıl olsa dimi nerde görülmüş aracı redline yakın devir çevirtmek yüksek devir çevriltilir amma burada ammayı dikkatle diinle güç devir bantı diye bir şey var tork eğrisi bizim araçlarda 6000 devirlerden sonra hızlı düşüşe geçiyor 6500 devirden sonra da güç kaybetmeye başlıyoruz bu devirlerden sonra vitesi değiştirmemek yanlıştır boşuna zaman kaybıdır bilmemek ayıp değil amma öğrenmemek ayıptır kapiş


                    1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Çeşme'nin esmer güzeli LPG+İman power sahne 2

                      senin düşüncen emre yüksek devir çevirteyimki vites attıktan sonra yüksek devire düşeyim diyorsun kısmen doğru ama araban atmosferik bir araç değil 7000 devirde 5200 devire düşersin 6500 devirdede 4700 devire düşersin aracın turbo olduğu için bu devirde turbon doldurmuş oluyor tork eğrinde düz tamamen, düşüşte değil tam ideal bir devirdir bu devirler.. aracın honda s 2000 olsaydı dediğine hak verirdim 5000 6000 devirden sonra toparlıyor tam anlamıyla s 2000


                      1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: Çeşme'nin esmer güzeli LPG+İman power sahne 2

                        Masallah oldukca da ekonomik gorunuyor bu tempolarda
                        Benzin olsa 60 kurus garanti ustu var alti yok

                        Fatih Abine bakma sen
                        Makas atmaktan vites atacak vakti olmuyor
                        Volkan Hoca'nin dedigi gibi 6000 den sasma 6500 asma

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: Çeşme'nin esmer güzeli LPG+İman power sahne 2

                          Orjinal yazı sahibi: volkan
                          ...
                          ...
                          atmak parayla değil nasıl olsa dimi nerde görülmüş aracı redline yakın devir çevirtmek yüksek devir çevriltilir amma burada ammayı dikkatle diinle güç devir bantı diye bir şey var tork eğrisi bizim araçlarda 6000 devirlerden sonra hızlı düşüşe geçiyor 6500 devirden sonra da güç kaybetmeye başlıyoruz bu devirlerden sonra vitesi değiştirmemek yanlıştır boşuna zaman kaybıdır bilmemek ayıp değil amma öğrenmemek ayıptır kapiş
                          Gerçekler zorunamı gitti kapiş haha haha haha



                          2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: Çeşme'nin esmer güzeli LPG+İman power sahne 2

                            clapclap clapclap clapclap clapclap haha haha haha amma güldürdün beni allahta seni güldürsün hakan


                            1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: Çeşme'nin esmer güzeli LPG+İman power sahne 2

                              Orjinal yazı sahibi: Funkyair
                              Masallah oldukca da ekonomik gorunuyor bu tempolarda
                              Benzin olsa 60 kurus garanti ustu var alti yok

                              Fatih Abine bakma sen
                              Makas atmaktan vites atacak vakti olmuyor
                              Volkan Hoca'nin dedigi gibi 6000 den sasma 6500 asma
                              Hakan hocam dediğin doğru vites atmıyorum

                              Ama unutulan bir şey var bizim araçların motoru küçük olmasından dolayı sıkıştırma 6500 devirden sonrada devam ediyor isteye itina ile gösterilir



                              2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X