Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yeni İnsignia 1.6 turbo takviyesi

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Yeni İnsignia 1.6 turbo takviyesi

    Almanya da Astra 1.6t da kullanılan 1.6 200 bg 280 torklu motor artık insignia da da kullanılıyor. 6 ileri otomatik versiyonun 0-100 değeri 8 saniye gözüküyor ve Almanya da bu motor 1.5t otomatik göre 3000 euro daha pahalı ama Opel Türkiye fiyat listesine bakınca https://www.opel.com.tr/content/dam/...01-08-2018.pdf bırakın 1.6 turboyu 1.5 turbonun bile fiyatı yok. Acaba Opel Türkiye benzinli insignia satışlarını komple mi kaldırdı. Sizce gelir mi* Gelse düşünür müsünüz*

  • #2
    Türkiyede dizel sevdası geç başladı tam başladı Avrupa dizeli bitiriyor Türkiye almak için uğraşıyor 200hb lik Insignia var ama Türkiyey getirmiyorlar piyasada çok 200hp lik astra var kullandım keyifli araçtı Insigniaya bu motoru koysalar birçok kişi alır ben dahil



    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

    Yorum


    • #3
      Opel Türkiye cidden yanlış bir politika ile gidiyor. Motor seçeneklerinin yarısı gelmiyor. Neredeyse boş donanım diye tabir edeceğimiz arabalar yok. Çoğu markanın orta donanımı Opel in boşuna denk. Bence seçenekleri artırmaları lazım. Şimdi eminim 110bg dizel insignia veya 140 lık benzinli insignia alacak bir sürü insan vardır.

      Yorum


      • #4
        Zaten benimde anlamadığım husus bu. VW'e bakıldığında adam aynı hacimde farklı hp'lik motorları bile ülkeye getirip, her motor seçeneğinde DSG'yi sunarken Opel'in bunu yapmaması şaşırtıcı.

        Sonra VW çok satıyor. Satar tabi. Hangi motor-şanzuman istersen sana sunuyor çünkü.

        Örneğin;

        1.2 ve 1.3 cdti motorlarda otomatik vites isteyince easytronic,1.4 isteyince tam otomatik şanzumanlar verildi corsada ve farklı hacimlerde de astrada. Easytronic şanzumanı kullanan bir insan, VW DSG'sini kullandıktan sonra birdaha bakar mı Opel'e ? Kesinlikle hayır.

        Eee bu şekildede zaten Polo, Golf alıp başını gidiyor.

        Yorum


        • #5
          Yalnız gözden bişey kaçıyor sanırım. O güzel motor, bu şanzımanlar hem çok çok yakar hem de bekleneni veremez (eğer insigniadaki şanzıman ile aynı ise). Yani maalesef yine ölü doğanlar derneği Opel

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: mbgürhan View Post

            1.2 ve 1.3 cdti motorlarda otomatik vites isteyince easytronic,1.4 isteyince tam otomatik şanzumanlar verildi corsada ve farklı hacimlerde de astrada. Easytronic şanzumanı kullanan bir insan, VW DSG'sini kullandıktan sonra birdaha bakar mı Opel'e ? Kesinlikle hayır.

            Eee bu şekildede zaten Polo, Golf alıp başını gidiyor.
            Yalnız hocam aynı kişiler 50000 TL ye aldıkları Polo'da 20000 TL DSG faturasıyla karşılaşınca da üzülmeye başladılar. VW'de de bu problem var. 50000 TL lik arabada da 250000 TL lik arabada da aynı şanzımanı kullanıyor. Sonra ucuz alan faturayı görünce üzülüyor zaten pahalı alana pek koymuyor.
            Insignia Sport Line 1.6 CDTI 136 Hp AT6

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: Stormhan View Post
              Yalnız gözden bişey kaçıyor sanırım. O güzel motor, bu şanzımanlar hem çok çok yakar hem de bekleneni veremez (eğer insigniadaki şanzıman ile aynı ise). Yani maalesef yine ölü doğanlar derneği Opel
              Aksine yakıt konusu çok iyi. 200hp basmayınca yakmıyor, bastığındaysa eski 180hp'lerden daha az yakıyor ama daha iyi gidiyor. Ben Astra'yla akşam trafiğinde 8-9 civarı yakmıştım;
              http://www.insigniateam.com/forum/ge...sport-inceleme
              InsigniaTEAM

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: mbgürhan View Post
                Zaten benimde anlamadığım husus bu. VW'e bakıldığında adam aynı hacimde farklı hp'lik motorları bile ülkeye getirip, her motor seçeneğinde DSG'yi sunarken Opel'in bunu yapmaması şaşırtıcı.

                Sonra VW çok satıyor. Satar tabi. Hangi motor-şanzuman istersen sana sunuyor çünkü.

                Örneğin;

                1.2 ve 1.3 cdti motorlarda otomatik vites isteyince easytronic,1.4 isteyince tam otomatik şanzumanlar verildi corsada ve farklı hacimlerde de astrada. Easytronic şanzumanı kullanan bir insan, VW DSG'sini kullandıktan sonra birdaha bakar mı Opel'e ? Kesinlikle hayır.

                Eee bu şekildede zaten Polo, Golf alıp başını gidiyor.

                Bu markanın bir tercihi. Açıkcası dsg den zamanında canı yanan biri olarak Opel in tam otomatiğini tercih ederim. Easytronic kullanmadım yorum yapamam.
                Birde burada disbürtör ve hedef faktörü var. Mesela vw atıyorum passat 1000 tane satmayı hedefliyor opel insignia ise 500 tane durum böyle olunca araba da seçenekleri arttırmıyor.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: Stormhan View Post
                  Yalnız gözden bişey kaçıyor sanırım. O güzel motor, bu şanzımanlar hem çok çok yakar hem de bekleneni veremez (eğer insigniadaki şanzıman ile aynı ise). Yani maalesef yine ölü doğanlar derneği Opel
                  Aynı motorun eco versiyonunu yani 1.6 sidi 170 lik insignia kullanıyorum karma tüketimim 8.8 lt. Kendi arabam için konuşayım. Son hız düz yolda 230 rampa da 247 görmeyi başardım. Zaten 1630 kilo ve 6 ileri tam otomatik şanzımanla ancak bu kadar olur.

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: mert1411 View Post

                    Yalnız hocam aynı kişiler 50000 TL ye aldıkları Polo'da 20000 TL DSG faturasıyla karşılaşınca da üzülmeye başladılar. VW'de de bu problem var. 50000 TL lik arabada da 250000 TL lik arabada da aynı şanzımanı kullanıyor. Sonra ucuz alan faturayı görünce üzülüyor zaten pahalı alana pek koymuyor.

                    Polo 50000tl olduğu zaman mekatronik arızası veren DSG'ler 3500TL civarına yapılıyordu.

                    Şuan güncel fiyatı 13000TL (yakın zamanda Leon FR'da arkadaşım değiştirdi).

                    Yalnız o durumda da şöyle birşey var.

                    Artık tüketiciler bilinçlendi. O nedenle adam bakımlarını komple doğuşta yapıyor. 5 senede geçse DSG sini 'İYİ NİYET GARANTİSİ' adı altında ücretsiz değiştiriyorlar. Bu sebeplede insanlar sanayide bakımı 500tl ye değil 800tl ye yetkilide yaptırıp iyi niyet garantisini sürdürüyor. En ufak birşeyde de aracının işini ya ücretsiz yada cüzi bir miktarla yaptırıyor.

                    Yorum


                    • #11
                      Hocam DSG için 27.000 lira ödeyen duydum; hatta sanayide otomatik şanzımancı bile yanımda bir Polo için 7.000 lira gibi bir fiyat verdi. Ayrıca Doğuş'un iyi niyet garantisine sokmadığı pek çok DSG vakası da var.

                      Ancak bizim tork konvertörlü şanzımanlar da; özellikle de Aisin olanlar, pek sorunsuz değil; hatta sorunlu. 2011 model yılı sonrasında pek sorun duymadım ama 2011 ve öncesi otomatik şanzımanlı Insignia'ların çoğunda sıkıntılar var; belki yolda bırakmıyor ama can sıkıyor. Forumda da pek çok "otomatik şanzıman sıkıntısı" başlığı var.

                      Yorum


                      • #12
                        Sanırım kendimi yanlış ifade ettim, düzelteyim. İnsignia çok yakıyor neden yakıyordan ziyade, benim vurgulamak istediğim maalesef gücü yola aktarım konusunda ve muadillerine göre tüketim konusu hep handikap. Örneğin çok sahip olmak istediğim 2.0 cdti biturbo motor; piyasaya çıktığında bu şaheser müthiş bir olumlu reaksiyon almıştı kamuoyundan ancak muadil ve hatta beygir olarak güçsüz olan bmw 5.20d keyfini ve ekonomisini maalesef verememişti bu motor/araç. Ya da örneğin astra j kasada da aynı sıkıntı vardı. Sanırım 2010 yılı idi ilk astralar geldiğinde inanılmaz derece 1.6 T astra almak istedim, ancak MAALESEF VAG grubu araçların golf/leon kağıt üzerinde daha iyi olduğu ve hatta testlerde daha başarılı sonuçlar verdiği ortaya çıkıyordu (gerçi ben VAG grubu araç almadım o zaman ne olursa olsun ). Uzun lafın kısası kağıt üzerindeki verileri yakalamak maalesef pratikte özellikle opel de pek gerçekleşmiyor (1.6 T 180 ise bambaşka bir konudur konu dışıdır )

                        Ancak opel candır, insignia candan ötedir o başka!
                        Son düzenleme: Stormhan; 14.08.2018, 17:16.

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: mert1411 View Post

                          Yalnız hocam aynı kişiler 50000 TL ye aldıkları Polo'da 20000 TL DSG faturasıyla karşılaşınca da üzülmeye başladılar. VW'de de bu problem var. 50000 TL lik arabada da 250000 TL lik arabada da aynı şanzımanı kullanıyor. Sonra ucuz alan faturayı görünce üzülüyor zaten pahalı alana pek koymuyor.

                          Hocam o kadar fatura çıkmaz. Bizim arkadaşın 2008 a3 de bozuldu 7k filan çıkardılar.

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: Stormhan View Post
                            Sanırım kendimi yanlış ifade ettim, düzelteyim. İnsignia çok yakıyor neden yakıyordan ziyade, benim vurgulamak istediğim maalesef gücü yola aktarım konusunda ve muadillerine göre tüketim konusu hep handikap. Örneğin çok sahip olmak istediğim 2.0 cdti biturbo motor; piyasaya çıktığında bu şaheser müthiş bir olumlu reaksiyon almıştı kamuoyundan ancak muadil ve hatta beygir olarak güçsüz olan bmw 5.20d keyfini ve ekonomisini maalesef verememişti bu motor/araç. Ya da örneğin astra j kasada da aynı sıkıntı vardı. Sanırım 2010 yılı idi ilk astralar geldiğinde inanılmaz derece 1.6 T astra almak istedim, ancak MAALESEF VAG grubu araçların golf/leon kağıt üzerinde daha iyi olduğu ve hatta testlerde daha başarılı sonuçlar verdiği ortaya çıkıyordu (gerçi ben VAG grubu araç almadım o zaman ne olursa olsun ). Uzun lafın kısası kağıt üzerindeki verileri yakalamak maalesef pratikte özellikle opel de pek gerçekleşmiyor (1.6 T 180 ise bambaşka bir konudur konu dışıdır )

                            Ancak opel candır, insignia candan ötedir o başka!

                            DSG ve ZF diyebiliriz. Maalesef Opel in active select i yavaş.

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: Berkay44 View Post


                              DSG ve ZF diyebiliriz. Maalesef Opel in active select i yavaş.
                              Hatta direkt ZF diyelim, şiir gibi şanzıman! Tırdan kamyondan tutun, Range rover'a kadar bir yelpaze. Active select kötü mü? Hayır konforlu, yavaş ve tepkisiz

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X